
Wymiana oleju w silniku MZR-CD
Dobrze, że nie zapytałem o podkładki pod wtryski bo by mnie do jakiegoś sklepu żelaznego albo z częściami do ciągników wysłał
jeden.
A tak na marginesie to muszę się na wymiankę podkładek pod wtryskami do Mistrza Jaksy wybrać:)
Pozdrawiam
M

A tak na marginesie to muszę się na wymiankę podkładek pod wtryskami do Mistrza Jaksy wybrać:)
Pozdrawiam
M
Czasem trudniej niż przyznać się do własnych błędów jest je pojąć.
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
Dobrze, że nie zapytałem o podkładki pod wtryski bo by mnie do jakiegoś sklepu żelaznego albo z częściami do ciągników wysłał
jeden.
A tak na marginesie to muszę się na wymiankę podkładek pod wtryskami do Mistrza Jaksy wybrać:)
Pozdrawiam
M

A tak na marginesie to muszę się na wymiankę podkładek pod wtryskami do Mistrza Jaksy wybrać:)
Pozdrawiam
M
Czasem trudniej niż przyznać się do własnych błędów jest je pojąć.
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
Właśnie zrobiłem wymianę oleju,filtra oleju w M6 Disel 2004.Nie wiem jaki był zalany wcześniej olej,bo auto świerzo sciagnięte z Włoch.Został zalany Castrol Edge disel 5w/30,filtr Filtronu.
Po tej wymianie silnik zrobił się głośniejszy niż na tym starym oleju ,przy obrotach 2200-2500 słychać charczenie pompy vacum,poniżej i powyżej tych obr.już nie.
Co mogę z tym zrobić? Zmienić olej?Jeżeli tak to jaki?
Po tej wymianie silnik zrobił się głośniejszy niż na tym starym oleju ,przy obrotach 2200-2500 słychać charczenie pompy vacum,poniżej i powyżej tych obr.już nie.
Co mogę z tym zrobić? Zmienić olej?Jeżeli tak to jaki?
- Od: 26 maja 2010, 17:20
- Posty: 7
Właśnie zrobiłem wymianę oleju,filtra oleju w M6 Disel 2004.Nie wiem jaki był zalany wcześniej olej,bo auto świerzo sciagnięte z Włoch.Został zalany Castrol Edge disel 5w/30,filtr Filtronu.
Po tej wymianie silnik zrobił się głośniejszy niż na tym starym oleju ,przy obrotach 2200-2500 słychać charczenie pompy vacum,poniżej i powyżej tych obr.już nie.
Co mogę z tym zrobić? Zmienić olej?Jeżeli tak to jaki?
Po tej wymianie silnik zrobił się głośniejszy niż na tym starym oleju ,przy obrotach 2200-2500 słychać charczenie pompy vacum,poniżej i powyżej tych obr.już nie.
Co mogę z tym zrobić? Zmienić olej?Jeżeli tak to jaki?
- Od: 26 maja 2010, 17:20
- Posty: 7
Mariusz1977 napisał(a):Witam, podłącze się do tematu ponieważ zbliża się termin wymiany oleju w mojej M6 2.0 CiTD kombi 2005r ( przed liftem 121kM ). Przymierzając się już do wymiany postanowiłem kupić filtry i olej więc pojechałem do jednego ze sklepów polecanych na forum a mianowicie odwiedziłem sklep w Warszawie na ul. Radzymińskiej.
Podałem Panu dane auta, jakie filtry potrzebuję, poprosiłem o poradę jaki olej zastosować jako zamiennik Dexelii ultra 5w30 i nagle zdębiałem. Nie z powodu cen ale z powodu wypowiedzi szanownego Pana sprzedawcy.Otóż ów Pan zaproponował mi olej Mobil1 5w50 – i tu zacząłem się zastanawiać czy oby na pewno rozmawiam z kompetentną osobą, czy może ja jestem jakiś "zacofany" – nie kupiłem oleju. Po chwili usłyszałem, że nie możliwe jest abym miał w swoim samochodzie silnik o mocy 121kM ponieważ silniki o takiej mocy to montowane były tylko do sedana i hatchbeka i na dodatek benzynowe a do diesla wkładali silniki 136 i 147kM a 121kM dieslowski to wogóle nie istnieje.– przytaknąłem Panu tak jak lekarz zalecił, zapłaciłem za filtry i wyszedłem.
Niesmak pozostał, do dzisiaj zastanawiam się czy słuszny
Moze patrzac na rok produkcji pokazywalo mu polifty ,2005 to juz poliftowy chyba powinien byc ,a jezeli sprowadzony to date rejestracji wpisali jako date produkcji(gdybam bo nie wiem czy po 2005r. faktycznie nie bylo diesla 121 kombi).
- Od: 16 lis 2007, 19:33
- Posty: 25
- Skąd: łódz
- Auto: 6 2.0 D combi
Mariusz1977 napisał(a):Witam, podłącze się do tematu ponieważ zbliża się termin wymiany oleju w mojej M6 2.0 CiTD kombi 2005r ( przed liftem 121kM ). Przymierzając się już do wymiany postanowiłem kupić filtry i olej więc pojechałem do jednego ze sklepów polecanych na forum a mianowicie odwiedziłem sklep w Warszawie na ul. Radzymińskiej.
Podałem Panu dane auta, jakie filtry potrzebuję, poprosiłem o poradę jaki olej zastosować jako zamiennik Dexelii ultra 5w30 i nagle zdębiałem. Nie z powodu cen ale z powodu wypowiedzi szanownego Pana sprzedawcy.Otóż ów Pan zaproponował mi olej Mobil1 5w50 – i tu zacząłem się zastanawiać czy oby na pewno rozmawiam z kompetentną osobą, czy może ja jestem jakiś "zacofany" – nie kupiłem oleju. Po chwili usłyszałem, że nie możliwe jest abym miał w swoim samochodzie silnik o mocy 121kM ponieważ silniki o takiej mocy to montowane były tylko do sedana i hatchbeka i na dodatek benzynowe a do diesla wkładali silniki 136 i 147kM a 121kM dieslowski to wogóle nie istnieje.– przytaknąłem Panu tak jak lekarz zalecił, zapłaciłem za filtry i wyszedłem.
Niesmak pozostał, do dzisiaj zastanawiam się czy słuszny
Moze patrzac na rok produkcji pokazywalo mu polifty ,2005 to juz poliftowy chyba powinien byc ,a jezeli sprowadzony to date rejestracji wpisali jako date produkcji(gdybam bo nie wiem czy po 2005r. faktycznie nie bylo diesla 121 kombi).
- Od: 16 lis 2007, 19:33
- Posty: 25
- Skąd: łódz
- Auto: 6 2.0 D combi
forex napisał(a):gdybam bo nie wiem czy po 2005r. faktycznie nie bylo diesla 121 kombi
Był. A reszta idiotyzmów nt. mocy silników i ich bytności (lub nie) w konkretnej wersji nadwoziowej świadczy o całkowitej niewiedzy. Tyle.
forex napisał(a):gdybam bo nie wiem czy po 2005r. faktycznie nie bylo diesla 121 kombi
Był. A reszta idiotyzmów nt. mocy silników i ich bytności (lub nie) w konkretnej wersji nadwoziowej świadczy o całkowitej niewiedzy. Tyle.
I po robocie, wszystkie filtry wymienione, olej również. Smoka
też nie ominęło.
A wyglądał tak:
http://img340.imageshack.us/slideshow/p ... 99w0k.smil

A wyglądał tak:
http://img340.imageshack.us/slideshow/p ... 99w0k.smil
Czasem trudniej niż przyznać się do własnych błędów jest je pojąć.
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
I po robocie, wszystkie filtry wymienione, olej również. Smoka
też nie ominęło.
A wyglądał tak:
http://img340.imageshack.us/slideshow/p ... 99w0k.smil

A wyglądał tak:
http://img340.imageshack.us/slideshow/p ... 99w0k.smil
Czasem trudniej niż przyznać się do własnych błędów jest je pojąć.
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
Oddam za przysłowiowego zeta zamykany pojemnik na napoje w tunel do M6
Yapa napisał(a):niby ok, ale parę osób na forum pluje na castrola. ja zalewam dexelie...ale może to nie wina oleju?cóś może Ci uszkodzili przy okazji wymiany?
Co można uszkodzić wymieniając olej?Zresztą byłem przy tym i nic nie wskazywało,że coś poszło nie tak.
Podejrzewam ,że trzeba wymienić na półsyntetyk,i napewno nie castrol.
- Od: 26 maja 2010, 17:20
- Posty: 7
Yapa napisał(a):niby ok, ale parę osób na forum pluje na castrola. ja zalewam dexelie...ale może to nie wina oleju?cóś może Ci uszkodzili przy okazji wymiany?
Co można uszkodzić wymieniając olej?Zresztą byłem przy tym i nic nie wskazywało,że coś poszło nie tak.
Podejrzewam ,że trzeba wymienić na półsyntetyk,i napewno nie castrol.
- Od: 26 maja 2010, 17:20
- Posty: 7
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6