Jak to się stało, że Mazda? No więc szukałem sobie jakiegoś "dupowoza", lecz nie miał być to zwykły szarak typu golf lub coś takiego. Rozmyślałem nad takową Mazdą, ponieważ jest to autko z charakterem i z pewnością daje się zauważyć poprzez np. świata otwierane do góry. Szczęśliwy zbieg okoliczności sprawił, że znajomi chcieli pozbyć się swojego egzemplarza i tak oto stałem się właścicielem wyżej wspomnianego auta. Krótki opis auta i jego wyposażenia: centralny zamek z alarmem, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, elektryczny szyberdach, półkubełkowe fotele z kanapą oraz tapicerką z modelu GT, podłokietnik z mx3, dywaniki z logo Mazda, alufelgi 15" z mazdy mx3, zrobiony nowy wydech zakończony tłumikiem KM 2x76mm, lotka na tylnej klapie. Całe to wyposażenie było w momencie, gdy stałem się nowym posiadaczem Magdy. Od siebie dorzuciłem sprzęt grający – jednostka sterująca Clarion DXZ468RMP, syczki wraz ze zwrotnicami Clarion Platinum SRP1620M, w tylnej półce trójdrożne 6x9" JBL GTO 937, 12-calowy (30cm) subwoofer Carpower Blackbass w zamkniętej 40l skrzyni, wzmacniacz Blaupunkt GTA 4100, no i rzecz jasna głośniki 13" w przednich drzwiach, jak dotąd seryjne, niedługo pozostaną wymienione na jakieś inne komponenty.
Jak na razie autkiem jeździ się całkiem przyjemnie. Bardzo podoba mi się niska pozycja za kierownicą oraz dość nietypowy jak na efke lakier. Jak dotąd nie myślałem o jakiś większych zmianach, auto jest w sam raz, nie jest jednak wykluczone, że coś tam się jeszcze podrasuje lub zmieni, lecz tak jak pisałem, na razie jest w sam raz. Najbliższe perspektywy to jak dotąd dbanie o auto by zrobiło jeszcze sporo kilometrów, mam nadzieję, beż żadnych większych awarii.
Kilka zdjęć z ostatnich dnia maja








Niedługo zaprezentuje wam moje oczko w głowie, jakim jest Fiacik 126p Bis