Woda w bagażniku 323f BG

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez dr » 31 maja 2010, 09:48

Tak, ale nie pytam o uszczelkę, która być winna pod tylnymi lampami bo z tamtąd nie przedostaje się woda! Woda cieknie POD kloszami – lałem wodę POD tylnymi kierunkowskazami TYLKO na zderzak 'zdala' od tylnych lamp:/ – i w środku ciekł strumyk wody w okolicach wywietrzników:/. Stąd właśnie pytanie czy powinna tam znajdować się oryginalnie jakaś uszczelka – i pytam o poradę co tam mam zrobić:/?

Widze, ze wyjasnienie zamarlo – zalaczam wiec foto, aby zobrazowac temat! Tam gdzie taśma tam jest przeciek do bagażnika – jak zakleiłem wody nie ma:/ – czym to zalatac wbardziej efektywny i efektowny sposób? <oczy>

Obrazek
Początkujący
 
Od: 19 lis 2009, 18:27
Posty: 26
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG 1.8 16V SOHC '92

Postprzez dr » 3 cze 2010, 21:59

No i? Jakieś pomysły?
Początkujący
 
Od: 19 lis 2009, 18:27
Posty: 26
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG 1.8 16V SOHC '92

Postprzez mysse » 4 cze 2010, 01:48

tam orginalnie nie ma zadnej uszczelki, jest blacha – wiec rdza wyzarla ci dziure do bagaznika. zdejmij plastiki i zobacz w rogach
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez czesiu_90 » 4 cze 2010, 07:21

zdejmij zderzak i zobacz jak sprawa wygląda koło kratek wentylacyjnych
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez Blade » 4 cze 2010, 11:14

skontrolowałbym też tylne kielichy amortyzatorów. Jak pordzewiały i mają dziury to woda może dostawać się do kufra tamtędy. jeśli jednak po zaklejeniu się uspokoiło to kratki wentylacyjne zostają (lub dziury w pobliżu :( )
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Kissu » 4 cze 2010, 11:39

Witam.niedawno kupiłem drugą bagietke tylko tym razem z szyberdachem,jak na razie nic nie cieknie ale wolałbym sobie wszystkie odpływy przeczyścić żeby mnie na jesień-zime nie zaskoczyło.Pojawia się teraz pytanie gdzie są te cholerne wężyki odpływowe w szyberdachu i jak je przeczyścić.Dzieki za odp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez Kioto » 5 cze 2010, 21:40

niewiem jak w mazdzie nie bylo okazji ciecia jej jeszcze ale we wszystkich znanych mi niemieckich i francuskich furach odplywy sa wpuszczone w slupki [jakie?] i przednie ,,,,zas z tylu podejzewam ze gdzies poprzez slupki do bagaznika i na zwewnatrz pod zdezakiem z tylu powiny byc z lewej i z prawej takie wystajace wezyki czarne to wlasnie sa odwodnienia szyberdachu ale tak jest w wiekszosci niemcow jak jest w mazdzie niewiem
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 00:14
Posty: 167
Skąd: pomorskie
Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r

Postprzez protas83 » 2 lip 2010, 18:41

nie wiem czy dobrze znalazlem ale u mnie byla szpara w tynej czesci. schowane za zderzakiem odpowietrzniki (tak to sie chyba nazywa) i tam bylo lekkie wgiecie a jak patrzylem u kolegi co ma takie samo auto to u niego jest prosto. nazarie nie moge zweryfikowac bo deszcze nie padaja <lol> ale napewno pochwale sie jak to bedzie to <diabełek> <diabełek> <diabełek> gorzej jak to nie to <glupek2> <co?> to juz nie wiem co moze byc
Tylko Chuck Norris wie ze moja mazda jest szybsza od jego kopnięcia :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 maja 2010, 16:48
Posty: 16
Skąd: Suwałki
Auto: mazda 323F 1.8 16v 91r. 103 km

Postprzez marcinek84 » 2 lip 2010, 20:13

kolego protas83 polecam sprawdzić gumkę ochraniająca przewody idące do klapy (ja osobiście zakleiłem porządnie silikonem gdyż przez niedbalstwo leciała tamtędy woda i zgnił mi prawy próg), także łączenia blach tylnego pasa po zewnętrznych stronach lamp często puszczają i powoli zacieka woda i jeśli cieknie od dłuższego czasu widać rdze lub brązowy nalot. I standard to odpowietrzenia pod zderzakiem (jeśli jest dużo wody to właśnie one przeciekają lub gumowe klapki sparciały), należy je odkręcić, oczyścić je benzyną ekstrakcyjną oraz blachę następnie nałożyć dokładnie silikon i wszystko skręcić jak było.
Moje byłe cztery koła:
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2008, 13:07
Posty: 39
Skąd: Piaski k/Lublina
Auto: sprzedana '91 BG 323GT+LPG BLOS

Postprzez protas83 » 5 lip 2010, 01:16

u mnie właśnie to będą te odpowietrzniki bo wody było jak na basenie. było małe wgięcie kolo tego odpowietrznika i ślady wody z wewnętrznej strony bagażnika :D narazie zasylikonowalem i czekam na deszcz ale nie będę go wywoływał ;) zobaczymy na jesieni co będzie.
Tylko Chuck Norris wie ze moja mazda jest szybsza od jego kopnięcia :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 maja 2010, 16:48
Posty: 16
Skąd: Suwałki
Auto: mazda 323F 1.8 16v 91r. 103 km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323