MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez pinky » 22 mar 2010, 12:10

Siła wyższa, ale w sumie to i dobrze z taką nawierzchnią bym jak noucamp jechał na spinie do mety :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez pinky » 28 mar 2010, 00:43

Ostatnio dużo się dzieje, dzisiaj wjechał nowy wałek ssący,

Intake cam duration
było: 230° @ 0.003"
jest: 241° @ 0.003"
Intake cam opening
było: 2° BTDC
jest: 5° BTDC
Intake cam closing
było: 48° ABDC
jest: 56° ABDC

Obrazek

Nowy z lewej, stary z prawej.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Riki » 28 mar 2010, 02:02

Jednak z GF FS HP?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez pinky » 28 mar 2010, 08:16

Tak jest :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Pyton162 » 28 mar 2010, 12:20

piekne auto z mocnym sercem i na dodatek caly czas cos sie dzieje , gratki
Pyton162
 

Postprzez Riki » 29 mar 2010, 01:33

Znikoma ilość drutu zastosowana w całokształcie projektu... to się liczy <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez ravo » 30 mar 2010, 17:12

ee tam projekty bez drutu są nudne
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Riki » 30 mar 2010, 22:56

Jest dobrze. ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez pinky » 31 mar 2010, 00:48

Szkoda Rychu że nie poczekałeś, bo była potyczka z nowym MPS 3 i FOCUSEM RS, do tego jakaś zdłubana astra F GSI i Sunny N14 sr20ve wydłubany i shamiony na 180km. Na wszystko są świadkowie i dwa przejazdy dla pewności :D Jest dobrze :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Riki » 31 mar 2010, 00:55

Była już tooootalna susza w baku... musiałem szybko smykać po mazut :) a Ty smykaj na hamownię... <zeby>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez PumaRST » 31 mar 2010, 10:45

po konwersji z MAF na MAP masz jakieś problemy??

czytałem na innym forum że ładnei sobie radzi twoje autko, gratuluje
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

Postprzez pinky » 31 mar 2010, 11:02

Musimy zrobić jeszcze korektę z czujnika temp. bo na zimnym były problemy i jest taki dołek między 750-1100 obr. Ale daje rade. Podeślij link na pw gdzie to o mnie piszą :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez ravo » 31 mar 2010, 15:50

jakie są czasy ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez pinky » 31 mar 2010, 16:07

Niestety nie było czym zmierzyć, ale trochę lepiej od nowego mps'a 3 i na poziomie focusa II RS.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez ravo » 31 mar 2010, 18:45

no to już osiągi godne auta z turbo ;) gratulacje
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez pinky » 26 maja 2010, 21:49

Żeby nie było że nic się nie dzieje :D Zmieniliśmy motorownie na wersje z wyższym stopniem sprężania, zmiana z 9.1 na 9.7 niby nie dużo ale zbijemy trochę z doładowania a moc docelowo się nie zmieni.

Obrazek


Z dodatków zakupiony n75 więc sterowanie przy pomocy mbc'a odejdzie do historii i wjedzie BOV zamiast obecnego BPV. Bov to Blitz Super Sound:

Obrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez PumaRST » 26 maja 2010, 22:43

zamiast dołożyć doładowania wsadzacie silnik z 9,7:1 hmmm troche dziwne podejscie. czyżby był problem ze srtojeniem wiekszego Boostu?? bo nie widzę żadnego innego powodu do takiego posunięcia. Nie boicie sie o zapłon??
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

Postprzez pinky » 27 maja 2010, 06:24

Przy dużym booscie pojawiają się przeładowania i spalania stukowe którego nie możemy usunąć cofając zapłon bo ecumajster nie radzi sobie z jego sterowaniem w mazdzie. Każda próba modyfikacji sygnału prowadzi do maksymalnie cofnięcia o 2-3 stopnie i gaśnięciu silnika.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez PumaRST » 27 maja 2010, 11:28

czyli tak jak sie spodziewałem, problem ze strojeniem. No cóż w takim razie życzę żeby korbowód nie pękł, Powodzenia
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

Postprzez People_Hate_Me » 27 maja 2010, 11:40

Pinky a przy jakiej mocy takie problemy sie robia?
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy