MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03
Szkoda Rychu że nie poczekałeś, bo była potyczka z nowym MPS 3 i FOCUSEM RS, do tego jakaś zdłubana astra F GSI i Sunny N14 sr20ve wydłubany i shamiony na 180km. Na wszystko są świadkowie i dwa przejazdy dla pewności
Jest dobrze 
ex MSP
Żeby nie było że nic się nie dzieje
Zmieniliśmy motorownie na wersje z wyższym stopniem sprężania, zmiana z 9.1 na 9.7 niby nie dużo ale zbijemy trochę z doładowania a moc docelowo się nie zmieni.

Z dodatków zakupiony n75 więc sterowanie przy pomocy mbc'a odejdzie do historii i wjedzie BOV zamiast obecnego BPV. Bov to Blitz Super Sound:


Z dodatków zakupiony n75 więc sterowanie przy pomocy mbc'a odejdzie do historii i wjedzie BOV zamiast obecnego BPV. Bov to Blitz Super Sound:

ex MSP
zamiast dołożyć doładowania wsadzacie silnik z 9,7:1 hmmm troche dziwne podejscie. czyżby był problem ze srtojeniem wiekszego Boostu?? bo nie widzę żadnego innego powodu do takiego posunięcia. Nie boicie sie o zapłon??
była 2 x 323GLX, była 323GT
Nissan Almera GTI
Nissan Almera GTI
- Od: 7 lip 2006, 13:46
- Posty: 83
- Skąd: O.B.R. Niestachów
Przy dużym booscie pojawiają się przeładowania i spalania stukowe którego nie możemy usunąć cofając zapłon bo ecumajster nie radzi sobie z jego sterowaniem w mazdzie. Każda próba modyfikacji sygnału prowadzi do maksymalnie cofnięcia o 2-3 stopnie i gaśnięciu silnika.
ex MSP
Pinky a przy jakiej mocy takie problemy sie robia?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości