Mały spis różnic poszczególnych wersji, który postaram się na bieżąco uzupełniać, w miarę czasu.
Światła przednie

W MX-6 GE seryjnie montowano trzy rodzaje świateł przednich, w każdej wersji były inne.
Jspec. Lampa jest jednoczęściowa i posiada każde światło osobno. Klosz lampy jest plastikowy, lampa nie posiada elektrycznego ustawiania wysokości światła. Posiada soczewkę, lampa nie posiada migacza.
Espec. Lampa składa się z dwóch części, posiada migacz. Klosz lampy jest szklany. Lampa posiada soczewkę oraz elektryczną regulację wysokości światła.
Aspec. Lampa, podobnie jak Espec, również składa się z dwóch części i posiada osobny migacz. Klosz lampy jest plastikowy, lampa nie posiada światła soczewkowego. Brak również elektrycznego ustawiania wysokości.
Światła tylne i zamek klapy

Występowały cztery rodzaje fabrycznie montowanych lamp tylnych, w tym jedna wychodziła w wersji limitowanej "M-edition". Zamków klapy mamy trzy rodzaje.
Jspec. Te fabryczne lampy tylne posiadały światło cofania z obu stron oraz mniejszy, niż w wersji Aspec, migacz. Zamek klapy ma obramowanie lakierowane pod kolor auta i jest bardziej schowany. Jest otwierany tylko na kluczyk, nie jest również wciskany.
Espec. Takie same lampy jak Jspec, jednak lampa od strony kierowcy (tak samo dla wersji z kierownicą po lewej jak i po prawej stronie) posiada czerwone światło przeciwmgielne. Zamek klapy ma czarne obramowanie, jest bardziej wystający niż Jspec. Jest podłączony do centralnego zamka i wciskany do otwarcia klapy bagażnika.
Aspec. W tej wersji lampy tylne posiadały większe migacze oraz małe światła cofania, bo obu stronach. Wersja "M-edition" dodatkowo posiadała czerwone kierunkowskazy. Zamek przypomina ten od Jspeca, jest podobnie schowany, jednak posiada czarne obramowanie jak Espec.
Halogeny

W przypadku świateł przeciwmgłowych mamy podobną sytuację, dostępne są trzy rodzaje tych świateł. Wersja Jspec posiadała dodatkowo dwie opcje, wizualnie identyczne.
Jspec. Klosz lampy jest plastikowy. Lampa jest dwuczęściowa, wewnętrzna części odpowiada za światło przeciwmgielne, zewnętrzna posiada kierunkowskaz. Lampy te wychodziły w dwóch wersjach – ze skrętnym systemem odbłyśnika halogenu doświetlającego zakręty podczas skręcania kierownicą oraz wersję bez tego systemu. Halogen jest większy niż Espec i dokładnie wypełnia otwór w zderzaku.
Espec. Klosz lampy jest szklany. Światło przeciwmgielne jest mniejsze niż otwór w zderzaku i tę przestrzeń wypełnia stalowa ramka ozdobna.
Aspec. Klosz lampy jest plastikowy. Cała lampa wygląda na dwuczęściową, jednak funkcjonuje tylko część wewnętrzna. Lampa posiada inny kształt niż wersje Jspec/Espec i dobrze pasuje tylko w zderzaku Aspec.
Lusterka

Wizualnie dwa typy lusterek, technicznie trzy rodzaje.
Jspec/Espec. Wizualnie prezentują się identycznie. Oba są składane, jednak lusterka Espec są składane manualnie, natomiast lusterka z wersji Jspec są składane elektrycznie. Przycisk do ich składania znajduje się na konsoli.
Aspec. Lusterka są smuklejsze niż Jspec/Espec, nie są składane.
Spojlery bagażnika

W sumie fabrycznych spojlerów było dostępnych trzy rodzaje. Ten najczęściej spotykany montowany fabrycznie w wersji europejskiej z silnikiem KL, posiadał dwie lub trzy wersje. Jako opcję, tylko w Japonii, można było zamontować czwarty typ, spojler Mazdaspeed.
Jspec. Tutaj zbyt dużego wyboru nie było. Dostępny jeden spojler posiadający światło stopu. Montowany seryjnie.
Espec. Na rynku europejskim spotykamy dwa spojlery, oba bez światła stopu. Co ciekawe, większy spojler, który jest taki sam jak z wersji Jspec, zamiast światła stopu posiada zaślepkę. Oczywiście w to miejsce idealnie pasuje światło stopu z wersji Jspec, które montowane jest na cztery wkręty.
Mniejszy spojler był produkowany przez firmę FOHA. W wersji podstawowej FS auto wychodziło fabrycznie bez spojlera.
Aspec. Dwa dostępne spojlery. Jeden taki sam jak Jspec/Espec, w wersji posiadającej światło stop. Wersje podstawowe wychodziły bez spojlera.
Drugi typ spojlera to mała dokładka klapy, dostępna opcjonalnie.
Deska rozdzielcza

Sama konstrukcja i wygląd deski rozdzielczej jest taka sama w każdej specyfikacji, różni się przyciskami, ich umiejscowieniem oraz dodatkowymi elementami.
Jspec. Wersja oczywiście z kierownicą po stronie prawej. Przycisk świateł awaryjnych jest czerwony, taki sam w Espec. Po prawej stronie znajdują się pozostałe przyciski oraz wysuwany kosz na śmieci. Zegary wyskalowane do 180km/h.
Espec. Wersje RHD i LHD posiadają takie same przyciski, z tą różnicą, że wersja RHD posiada zaślepkę w miejscu Jspec śmietnika. Przycisk świateł awaryjnych czerwony.
Aspec. Po lewej stronie znajduje się wysuwana podstawka pod kubek, przycisk awaryjnych jest czarny.
Zderzak przedni

MX-6 GE fabrycznie wyposażona była w dwa rodzaje przednich zderzaków.
Jspec/Espec. Zderzaki z tych wersji są takie same. Posiadają wycięcie na rejestrację i fabrycznie mogły posiadać ramkę pod tę tablicę. Wersja Jspec posiadała prostokątną, czarną podkładkę. Niektóre wersje Espec posiadają podłużną podkładkę pod tablicę, jednak prawdopodobnie opcja ta dostępna była tylko na rynek brytyjski.
Aspec. Zderzak ten ma inny kształt otworów pod halogeny, posiada też minimalnie różną od Jspec/Aspec dolną krawędź oraz jest bardziej zaokrąglony. Na bokach zderzaków znajdują się pomarańczowe światła obrysowe. Nie posiada wyciętego miejsca na tablicę rejestracyjną.
Silniki

Fabrycznie dostępne były cztery jednostki napędowe, po dwa natomiast na każdą wersję.
Jspec. Dostępne dwa silniki, oba w układzie V. Pierwszy, podstawowy, to 2.0 o symbolu KF-ZE. Jest to mocniejsza odmiana popularnego w Europie silnika KF. Silnik ten w japońskiej wersji montowanej w MX-6 generował 160KM. Drugi silnik to 2,5 litrowa jednostka o symbolu KL-ZE. Jest to również mocniejsza odmiana znanego silnika KL generująca 200KM. Co ciekawe, obie wersje miały ograniczoną elektronicznie prędkość do 180km/h.
Aspec/Espec. Tutaj sprawa wygląda znacznie słabiej. Podstawowa wersja w obu odmianach to czterocylindrowy, rzędowy silnik o symbolu FS generujący 114KM. Mocniejszy silnik to KL dysponujący mocą 165KM.
Pakiet stylistyczny LSi

Pakiet opcjonalny dostępny tylko na Japonię. W jego skład wchodziły fabryczne, małe dokładki progów oraz dwuczęściowa dokładka przednia. Elementy te były wykonane z tworzywa sztucznego.
Pakiet "Mazdaspeed A-spec Touring Kit"

Zestaw nadwornego tunera Mazdy – Mazdaspeed. Pakiet ten dostępny był tylko na rynku japońskim. W jego skład wchodziły elementy wnętrza: gałka zmiany biegów, kierownica, elementy zawieszenia: amortyzatory, stabilizator tylny i przedni, górne mocowania amortyzatorów oraz elementy mechaniczne: tłumik, wkładka filtra powietrza, sprzęgło wraz z dociskiem i klocki hamulcowe. Wszystkie elementy sygnowane były logiem Mazdaspeed. Tłumik zaprojektowany i wykonany przez firmę Yumex posiadał wygrawerowany napis Mazdaspeed na końcówce. Pakiet wizualny składał się z dokładki przedniej, progów oraz dużego spojlera bagażnika. Te elementy były wykonane z laminatów poliestrowo szklanych. Dopełnieniem fabrycznego pakietu A-spec Touring Kit były felgi wykonane ze stopów lekkich. Wykonane przez firmę Rays Engineering koła te nosiły symbol MS-01. Amortyzatory od Mazdaspeed Sports Development były robione przez firmę KYB.
Tłumik Mazdaspeed:
Filtr powietrza Mazdaspeed:
Gałka zmiany biegów Mazdaspeed:
Kierownica Mazdaspeed:
Felgi Mazdaspeed MS-01:
Amortyzatory Mazdaspeed:
Pakiet stylistyczny Mazdaspeed: