Szarpanie na wolnych obrotach madzia3 1,6cd
Strona 1 z 1
Pewnie zaraz zostanę zganiony przez moderatorów ,chodzi o szarpanie na wolnych obrotach tzn.regularne schodzenie z podstawowych ustawionych wolnych co sekundę w dół .Pojawia się to zdarzenie nie za każdym razem tzn. przy uruchomieniu silnika i czasami na światłach,jest możliwe że ma to coś spólnego z dolotem i przepływomierzem ?
- Od: 18 paź 2009, 10:03
- Posty: 52
- Skąd: Świętoszówka
- Auto: M3 BM 15' SkyEnergy 165
Roomster Scout
M3 BK była
Tak tak z tej rurki co leci z odmy do głównej z suszarki,mam także nieszczelność na rurce harmonijkowej po lewej stronie silnika chyba biegnącej z lodówki i jest tam czujnik przepływu. Złą wiadomością jest kontrolka silnika .Dowiadywałem się troszkę i olej prawdopodobnie pojawił się z niesprawnego seperatora oleju ,w trybie awaryjnym podobno suszarka nie kręci i z czego słabość silnika. Plan mam taki,rurki zamówiłem seperator również kiedy wymienię zresetuję system akumulatorem i mam nadzieję że kontrolka zgaśnie .Mam nadzieję że to nie uszczelniacze na suszarce czas pokaże?
- Od: 18 paź 2009, 10:03
- Posty: 52
- Skąd: Świętoszówka
- Auto: M3 BM 15' SkyEnergy 165
Roomster Scout
M3 BK była
Więc w pokrywie zaworów łącznie z korkiem wlewu oleju zabudowany jest seperator który połączony jest cięką rurką z dolotem do suszarki ,to jest jedna sprawa następną rurunią jest rurka karbowana mniej więcej prostokątna na wysokości pokrywy zaworów lecz z drugiej strony ,z zabudowanym demontowalnym czujnikiem przepływu powietrza ,obie te rureczki były uszkodzone...
- Od: 18 paź 2009, 10:03
- Posty: 52
- Skąd: Świętoszówka
- Auto: M3 BM 15' SkyEnergy 165
Roomster Scout
M3 BK była
Więc pokrywa była najtajniejsza 150 zł,ale mam sprawę czy byłaby możliwość żebyś ściągnął rurkę od dopływu do turbiny i zaobserwował czy na tym łączeniu jest czysto czy lekko mokro,ponieważ mam wątpliwości ,oczywiście pod warunkiem że masz ten sam silnik?
- Od: 18 paź 2009, 10:03
- Posty: 52
- Skąd: Świętoszówka
- Auto: M3 BM 15' SkyEnergy 165
Roomster Scout
M3 BK była
Chodzi mi konkretnie o miejsce łączenia turbiny z rurką dolotową ,gdy ją odkręcisz na opasce to co widzisz czy jest sucha ,brudna lekko zaolejona ?seperator jest po drugiej stronie korka wlewu oleju ale jest nie odkręcalny.Zdjęcia dołączę później...
- Od: 18 paź 2009, 10:03
- Posty: 52
- Skąd: Świętoszówka
- Auto: M3 BM 15' SkyEnergy 165
Roomster Scout
M3 BK była
Tak dokładnie ale pewnie w przyzwoitych ilościach jest ok,jak człowiek sam do tego nie dojdzie to nikt nie pomoże a wręcz wprowadzali mnie w błąd i wpierali że turbina jest do regeneracji,oczywiście jeszcze trochę poobserwuje te objawy ,zobaczymy
- Od: 18 paź 2009, 10:03
- Posty: 52
- Skąd: Świętoszówka
- Auto: M3 BM 15' SkyEnergy 165
Roomster Scout
M3 BK była
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości