Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)
Silniki te same – a co do reduktora to u mnie musiał być wzmocniony bo przy automatycznej skrzyni zwykły do 200KM nie pójdzie Wsadzony jes t jakiś do 260KM.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Gazuje swoją w sobotę.
Zaproponowano mi:
-STAGA 300 – podobno najlepszy wybór dla tego silnika ( w tym przedziale cenowym),
-Wzmocniony reduktor do 200KM,
-szybsza listwa MATRIX,
-smarowanie zaworów.
Za to wszystko około 2500-2700.
Jakieś uwagi do zaproponowanego zestawu, bo decyzje niedługo muszę podjąć?
Dzięki.
Zaproponowano mi:
-STAGA 300 – podobno najlepszy wybór dla tego silnika ( w tym przedziale cenowym),
-Wzmocniony reduktor do 200KM,
-szybsza listwa MATRIX,
-smarowanie zaworów.
Za to wszystko około 2500-2700.
Jakieś uwagi do zaproponowanego zestawu, bo decyzje niedługo muszę podjąć?
Dzięki.
- Od: 16 gru 2013, 16:35
- Posty: 32
- Auto: Mazda 3 s model 2007, manual 2.3. USA
I znów kilka m-cy przerwy w temacie...
Karwoś, gdzie kupiłeś kabelki do podłączenia swojej instalki do laptopa? I co jest potrzebne oprócz programu na kompie aby samemu konfigurować instalację Lecho SEC?
Karwoś, gdzie kupiłeś kabelki do podłączenia swojej instalki do laptopa? I co jest potrzebne oprócz programu na kompie aby samemu konfigurować instalację Lecho SEC?
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
Witam. Planuje założyć gaz do mazdy 6 2.3 2002r byłem w najbardziej cenionej firmie w Łodzi co za tym idzie najdroższej (NAGAZ). Odmówili założenia staga 300(2600zł) i staga 300-4 plus(2700zł) z powodu braku funkcji wycięcia dotrysków i stag 300 nie ma funkcji "zubożenie mazda". zaproponowali LR omegas za 4000zł
przy czym miałbym podpisać stosowną umowę że nie dają mi gwarancji jeśli silnik padnie itp! Przecież 4 tys to kosztuje dobra instalka do v6 a nie do 4 garów
do tego ten brak gwarancji! Nie chcę oddać auta jakiemuś partaczowi który zrobi tak żeby jakoś to chodziło a nieważne jak długo. Może się wypowiedzieć ktoś kto ma sekwencje w tym silniku i jak mu to chodzi i jaką instalke ma
Może ktoś coś doradzi, podpowie??
pozdro

pozdro
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Topaz napisał(a):Nie ten rocznik, nie ten silnik. U ciebie bedzie wszystko OK.
Możesz to trochę rozwinąć
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Ok dzięki za odzew
zaraz jeszcze raz wszystko uważnie poczytam 
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Cześć.
Mam Mazdę 6 2.3 z USA rocznik 2007. Polecono mi do niej gaz BRC Plug & Drive i taki też założyłem. Dodatkowo reduktor do 200KM, większe (żółte) wtryskiwacze oraz lubryfikacja. Wszystko w sumie chodzi dobrze tylko mam dwa problemy:
1. Spalanie gazu jest na poziomie 16-17 litrów gdzie benzyny było 12. To jest cykl mieszany.
2. Wydaje mi się że pobiera benzynę podczas jazdy na gazie.
Uważam, że powinna palić średnio maksymalnie 14 litrów. Jadę dzisiaj już chyba z 5 raz na regulację. Macie może jakieś doświadczenie w tym temacie? Jak jest u Was ze spalaniem w tych silnikach na gazie?
Pozdrawiam
Piotrek
Mam Mazdę 6 2.3 z USA rocznik 2007. Polecono mi do niej gaz BRC Plug & Drive i taki też założyłem. Dodatkowo reduktor do 200KM, większe (żółte) wtryskiwacze oraz lubryfikacja. Wszystko w sumie chodzi dobrze tylko mam dwa problemy:
1. Spalanie gazu jest na poziomie 16-17 litrów gdzie benzyny było 12. To jest cykl mieszany.
2. Wydaje mi się że pobiera benzynę podczas jazdy na gazie.
Uważam, że powinna palić średnio maksymalnie 14 litrów. Jadę dzisiaj już chyba z 5 raz na regulację. Macie może jakieś doświadczenie w tym temacie? Jak jest u Was ze spalaniem w tych silnikach na gazie?
Pozdrawiam
Piotrek
-
spit03
w miescie pali 15-16 litrow, w trasie 12-13 litrow – ostatnio zrobilem 1kkm i wyszlo spalanie z trasy 12.68, beznyny przy bucie, palil 10l w trasie – zrobione 3kkm przed montazem lpg
z tym pobieraniem benzyny to cos nie tak – jakby nie wyrabial gaz...
wrzuc instalke do oceny na lpg-forum.pl
z tym pobieraniem benzyny to cos nie tak – jakby nie wyrabial gaz...
wrzuc instalke do oceny na lpg-forum.pl
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Witam!
Posiadam mazde 3 2.3 v6 z 2007 sprowadzona z USA, przebieg około 20000km i mam pytanie czy dobrym rozwiązaniem jest gaz do mojej madzi, a jeśli tak to jaki i jaka cena? Zacząłem się nad tym zastanawiać bo po mieście wciąga 15l/100 Pb przy całkiem spokojnej jeździe. Proszę o porady.
Posiadam mazde 3 2.3 v6 z 2007 sprowadzona z USA, przebieg około 20000km i mam pytanie czy dobrym rozwiązaniem jest gaz do mojej madzi, a jeśli tak to jaki i jaka cena? Zacząłem się nad tym zastanawiać bo po mieście wciąga 15l/100 Pb przy całkiem spokojnej jeździe. Proszę o porady.
- Od: 17 maja 2008, 15:59
- Posty: 43
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3s 2.3 AT hatchback USA
Witam
podłacze sie pod temat, skoro mowa o zagazowaniu to moze ktos z forumowiczow ma/mial doczynienia z m6 2.3. Jak ten silnik wpspólpracuj z LPG? jaka instalacje najlepeij zalozyc?
Jakiej wielkosci wam wchodzi butla w kolo zapasowe??
podłacze sie pod temat, skoro mowa o zagazowaniu to moze ktos z forumowiczow ma/mial doczynienia z m6 2.3. Jak ten silnik wpspólpracuj z LPG? jaka instalacje najlepeij zalozyc?
Jakiej wielkosci wam wchodzi butla w kolo zapasowe??
- Od: 22 lip 2010, 14:03
- Posty: 22
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 GH
2012 rok
2.5 benzyna 170km
Witam
Założyłem nową instalacje LOVATO fast plus,reduktor magic 3,listwa i wtryski valtek
Nie jestem znawcą w tej dziedzinie ale mam kilka problemów i pytań
1 Czy czujnik temperatury powinien ''dyndać sobie koło kolektora" o według mnie chyba nie
2 Do czego są dwa szare kabelki przy reduktorze ;czy tego nie trzeba gdzieś podłączyć
3Zapalił się check kontrolka silnika czy jest to spowodowane brakiem emulatora
4 komputer pokazuje mi spalanie średnie i chwilowe po przełączeniu sie na gaz ,paliwo nie ubywa , ale czy
pokazuje spalanie gazu?
Proszę o podpowiedzi bo znudziły mnie codzienne wizyty w ''serwisie ''
Założyłem nową instalacje LOVATO fast plus,reduktor magic 3,listwa i wtryski valtek
Nie jestem znawcą w tej dziedzinie ale mam kilka problemów i pytań
1 Czy czujnik temperatury powinien ''dyndać sobie koło kolektora" o według mnie chyba nie
2 Do czego są dwa szare kabelki przy reduktorze ;czy tego nie trzeba gdzieś podłączyć
3Zapalił się check kontrolka silnika czy jest to spowodowane brakiem emulatora
4 komputer pokazuje mi spalanie średnie i chwilowe po przełączeniu sie na gaz ,paliwo nie ubywa , ale czy
pokazuje spalanie gazu?
Proszę o podpowiedzi bo znudziły mnie codzienne wizyty w ''serwisie ''
- Od: 24 paź 2010, 11:11
- Posty: 5
- Skąd: Lublin
- Auto: MAZDA6 2,3
wtryski valtek to sie do tego auta nie nadaja
1. nie powinien dyndac.
2. kabelki przy reduktorze to czujnik temp reduktora
3. check najprawdopodobniej sie zapalil bo mieszanka jest skrajnie zla (mozesz sprawdzic bledy jak masz i mozliwe ze bedzie to blady sondy lambda )
4. komputer na pb wskazuje spalanie pb, po przelaczeniu na lpg komputer powinien pokazywac wartosci takie jak pokazywal na pb. jest dosc prosty sposob na sprawdzenie uswienia instalacji, ale tez niedokladny.
no robiac 100 km na pb wychodzi srednia 9, robiac ta sama trase na lpg jesli wyjdzie tez 9 jest ok jesli wyjdzie cos innego jest zle.
tak samo spalanie chwilowe, w danej chwili na pb i lpg komp ma pokazywac to samo.
generalnie to ja bym wywalil ta instalacje i zalozyl cos sprawdzonego u kogos kto ma jakies pojecie.
1. nie powinien dyndac.
2. kabelki przy reduktorze to czujnik temp reduktora
3. check najprawdopodobniej sie zapalil bo mieszanka jest skrajnie zla (mozesz sprawdzic bledy jak masz i mozliwe ze bedzie to blady sondy lambda )
4. komputer na pb wskazuje spalanie pb, po przelaczeniu na lpg komputer powinien pokazywac wartosci takie jak pokazywal na pb. jest dosc prosty sposob na sprawdzenie uswienia instalacji, ale tez niedokladny.
no robiac 100 km na pb wychodzi srednia 9, robiac ta sama trase na lpg jesli wyjdzie tez 9 jest ok jesli wyjdzie cos innego jest zle.
tak samo spalanie chwilowe, w danej chwili na pb i lpg komp ma pokazywac to samo.
generalnie to ja bym wywalil ta instalacje i zalozyl cos sprawdzonego u kogos kto ma jakies pojecie.
- Od: 12 wrz 2010, 09:07
- Posty: 105
Dzięki za podpowiedź,a co do spalania to średnie na mieście pokazywał 11-12 a teraz 16-17 baranina jak potrzeba,dodam jeszcze że ''specjaliści''mają problem z ustawieniem kontrolek stanu gazu
a koledze który polecił zakład już podziękowałem
- Od: 24 paź 2010, 11:11
- Posty: 5
- Skąd: Lublin
- Auto: MAZDA6 2,3
Checka wywala bo zapewne jest za ubogo bez korekty map nic nie poradzisz, dyndać też raczej nic nie powinno luzem, a co do spalania na kompie to u mnie dla przykładu komp pokazuje spalanie na lpg 2 literki mniej niż w rzeczywistości 
- Od: 24 sty 2010, 16:08
- Posty: 52
- Skąd: mazowieckie
- Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM
no dobra , wiem że szkoda silnika ,ale poprzednia mazdą 626 wprawdzie na zwykłej instalacji przejechałem ponad 80 000 km bez problemowo i wychodze z założenia ; albo instalacja nie będzie kolidowała z autem i tu chodzi o różnego rodzaju check, dziwne zachowania kom. itp.,itd. albo
benzynka ,bo ok można taniej ale jak doliczy się dodatkowe koszty napraw spowodowane licha instalacją to ja dziękuję .
Czy w zwiazku z tym możecie śmiało polecić jakąś konkretna instalke któr współpracuje z Mazdą6 2,3 2003
benzynka ,bo ok można taniej ale jak doliczy się dodatkowe koszty napraw spowodowane licha instalacją to ja dziękuję .
Czy w zwiazku z tym możecie śmiało polecić jakąś konkretna instalke któr współpracuje z Mazdą6 2,3 2003
- Od: 24 paź 2010, 11:11
- Posty: 5
- Skąd: Lublin
- Auto: MAZDA6 2,3
stag 300
reduktor magic
wtryski hana
prawidłowy montaż
i 100% zadowolenia
o tu masz 2,3 motor , robiłem taki w automacie w 3 ce
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... %20%2023L/
reduktor magic
wtryski hana
prawidłowy montaż
i 100% zadowolenia
o tu masz 2,3 motor , robiłem taki w automacie w 3 ce
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... %20%2023L/
Dzięki za podpowiedź sugerowałem staga300 premium pseudo gazownikom ale zapewniali że to co wkładają nie będzie kolidować ,niestety skończyło sie na cotygodniowych wizytach a najgorsze jest
to że juz czwarty raz jadę w celu ustawienia wskazań gazu na centralce
ciągle pokazuje tyle samo gazu ,żadnej rezerwy, o cotygodniowym zapalaniu CHECK nie wspomnę
to że juz czwarty raz jadę w celu ustawienia wskazań gazu na centralce
- Od: 24 paź 2010, 11:11
- Posty: 5
- Skąd: Lublin
- Auto: MAZDA6 2,3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości