witam
jestem po wymianie uszczelki pod głowicą w moim jajeczku, uszczelke wymienial wujek który sie troochę na tym zna ale nie jest zawodowcem.
po złożeniu wszystkiego wszystko działa, silnik rozgrzewa się do normalnej temperatury i ma większa moc w porównaniu z tym było przed wymianą.
2 rzeczy którem mnie niepokoją to:
– cały czas z rury dymi na jasno dymkiem (wujek twierdzi że trzeba wyregulować zawory, 16 nigdy nie robił więc mi nie pomorze, jaki jest koszt takiej regulacji w naszych mazdach?)
– delikatnie falujące obroty ( na ssaniu jest gdzieś 1200-1400obr a jak postoi to spadły nawet do 500obr. co może być nie tak?)
czy przyczyna mogą być np: świece ? dawno nie były wymieniane
filter benzyny i powietrza wymieniony
auto mało jeżdżone ponieważ służy tylko do wożenia dziecka do szkoły
			
			
		Dymi na biało
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	glowica byla oddana do fachowcow, do sprawdzenia?
na falujace obroty moze miec wplyw 1000 spraw, jak sa zbyt niskie, to podkrec je z sruba z tylu przepustnicy (wkrecic 1/4 obrotu)
			
			na falujace obroty moze miec wplyw 1000 spraw, jak sa zbyt niskie, to podkrec je z sruba z tylu przepustnicy (wkrecic 1/4 obrotu)
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
		Moja 323C

- Od: 16 maja 2007, 15:02
 - Posty: 787
 - Skąd: Nowy Dwor Maz.
 - Auto: Mazda MX-3 white V6
 
dopisz w nawiasie model silnika bedzie łatwiej szukać jak ktoś bedzie miał taki sam problem (oczywiscie w temacie)
			
			
		zauważyłem też że z rury wycieka woda(ciecz,płyn) tak było przed wymiana uszczelki i widzę ze tak jest teraz, po mocnym dodanmiu gazu mam wielka plame za autem.Wiem że muszę zkontrolować olej i płyn chlodniczy, trochę to potrwa bo mało jeżdżę Mazdą.
			
			
		
- Od: 6 sty 2008, 02:36
 - Posty: 11
 - Skąd: Zielona Góra
 - Auto: Mazda 121 DB r.1994 (B3)
 
wyregulowac, podniesc obroty na 800/900 srubka z tylu przepustnicy na rozgrzanym silniku, ustawic tps – wpiac sie w srodkowy kabel miernikiem, minus do masy gdziekolwiek na jalowych obrotach napiecie powinno miescic sie w zakresie 0.3 – 0.7v, pelne otwarcie przepustnicy powyzej 4,2v
procedure wykoanc w trybie testu – zmostkowany ma byc ten + gnd w kostce diagnostycznej
			
			procedure wykoanc w trybie testu – zmostkowany ma byc ten + gnd w kostce diagnostycznej
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
		Moja 323C

- Od: 16 maja 2007, 15:02
 - Posty: 787
 - Skąd: Nowy Dwor Maz.
 - Auto: Mazda MX-3 white V6
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
