zwiekszone spalanie po wymianie turbiny (626 DiTD)

Postprzez bladar » 13 kwi 2010, 10:30

Witam,
Moja madzia to 626 DiTD z 2001 roku (RF4F). Jakis czas temu padla mi turbina i mechanicy zalozyli mi (w zasadzie jej :D ) nowa. Turbina wydawala sie w lepszym stanie niz ta, ktora miala wczesniej. Czuc, ze lepiej ciagnie juz od 1600-1700 (poprzednia od ok. 2000). Problemem jest jednak spalanie. Nie wiem czemu, ale teraz mazda nagle pali 2 litry ON wiecej (8 zamiast 6). Ktos ma jakis pomysl co sie moglo stac? Wymieniona byla tylko turbina.
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 10:00
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 GF DiTD 2001 RF4F

Postprzez sqader » 19 kwi 2010, 20:51

poprostu nowa turbosprzezarka dmucha wieksze cisnienie a komputer oblicza dawke paliwa z dostarczonego powietrza wiec kiedy turbo lepiej daje to i spalanie jest wieksze, mozesz miec tez troche zapchany dolot
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2009, 17:56
Posty: 33
Skąd: puławy
Auto: Mazda 6 2.0CiTD 100kW 2002r

Postprzez freshbratek » 11 maja 2010, 16:49

moja w miescie pali 8 :) bez wymiany turbo od samego poczatku.
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez Riki » 11 maja 2010, 23:53

Osiem? to masz mocno ciężkie buty albo śmigasz jak benzyną....
Ile bym nie deptał to max 7,5l w GFie a to "ciut" większe auto.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez freshbratek » 12 maja 2010, 17:39

no do 3 tysi maxymalnie:)
zastanawiam sie powoli czy do zaworów nie zajrzeć?
po za tym to ja małe odcinki robie:(auto sie niedogrzewa;/
korci mnie starsznie przeróbka jakaś i zwiekszenie momentu ... (mjagiczny kabelek)
kolektor bym wyczyscił i zajrzał do ICka co tam słychać :)
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez Riki » 12 maja 2010, 18:49

Z tego co wiem IC już "robiłeś", kolektora bym nie tykał a box-a jak najbardziej – polecam. Masz zdrowe auto to można grzebać :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DieselFan » 13 maja 2010, 13:12

Riki napisał(a):kolektora bym nie tykał

a to czemu? pytam,bo i ja się nad tym zastanawiam...
Riki napisał(a):a box-a jak najbardziej – polecam

i to też dlaczego? :)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6