Mazda3 (BL) – Wrażenia i opinie
Milo jak już coś ciekawego przykręcisz, to wrzuć fotki. Też zamierzam coś dokręcić, ale nie mam pojęcia jeszcze co – cięcie i spawanie nie wchodzi w grę jeszcze przez prawie 3 lata 
Było SUBARU i na pewno jeszcze kiedyś będzie :–) A teraz jest MAZDA...
- Od: 10 mar 2010, 09:55
- Posty: 13
- Auto: MAZDA 3 1.6
Jesli chodzi o wydech to nie ma sie co bac o gwarancje ja swoją odciąłem i przyspawano mi Ulterka w niecały rok po zakupie... 
Witajcie , zamowilem u dealera w Gdansku przepiekna Mazde 3 2.0 151Km w kolorze Celestia Blue. czy ktos z was posiada taki samochodzik? jak sie wam nim jezdzi, jakies dokuczliwe usterki? jak z faktycznym przyspieszeniem i spalaniem? no i ogolnie jakie macie opinie o tym silniku??
zbyszek
- Od: 6 maja 2010, 16:52
- Posty: 16
- Skąd: gdansk
- Auto: Mazda 3BL Ex+ 2.0 151km
Witaj,
dołączyłem Twój temat do opinii o BL-ce. Proponuję przeczytać kilka poprzednich stron, znajdziesz tu odpowiedzi na wszystkie pytania
"Trójka" w wersji i-stop to naprawdę dojrzały kompakt (nie mylić ze "stary", lecz "dopracowany").
dołączyłem Twój temat do opinii o BL-ce. Proponuję przeczytać kilka poprzednich stron, znajdziesz tu odpowiedzi na wszystkie pytania
ok rozumiem , jednak ze za wszelkie info o tej wersji bede bardzo wdzieczny!! mam nadzieje ze sie bedzie swietnie jezdzilo!!
zbyszek
- Od: 6 maja 2010, 16:52
- Posty: 16
- Skąd: gdansk
- Auto: Mazda 3BL Ex+ 2.0 151km
no i czy ktos z was moze cos powiedziec o ASO w gdansku? czy konieczne jest sprawdzanie miernikiem lakieru samochodzik przed odbiorem no i co sprawdzac na co zwracac uwage najbardziej? to moj drugi samochod w zyciu wiec przyjmuje wszelkie uwagi!
zbyszek
- Od: 6 maja 2010, 16:52
- Posty: 16
- Skąd: gdansk
- Auto: Mazda 3BL Ex+ 2.0 151km
Tak, tak poczytaj, bo jest co i na większość pytań pewno znajdziesz odpowiedź ale jeśli czegoś nie ma to wal- spróbujemy pomóc 
Silnik daje radę choć rewelacyjnym bym go nie nazwał, ale autko, jeśli wziąć całokształt pod uwagę, naprawdę fajne – będzie Pan zadowolony
zbyszek27gadnsk
Pozwoliłem sobie odpowiedzieć na Twoją prywatną wiadomość na forum, żeby i inni potencjalni przyszli zainteresowani zakupem ewentualnie skorzystali – mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe
Tak, mam ten sam silnik, który będzie u Ciebie, czyli 2.0 i-stop. Osiągów osobiście nie mierzyłem, ale przytaczałem tu już wyniki testów z motoryzacyjnych periodyków, które pokazują, że „cyfry” są ciut lepsze niż podaje producent, w przeciwieństwie do zużycia paliwa, które jest wyższe niż katalogowe, ale to akurat „normalne”
Musisz się liczyć ze średnim spalaniem w granicach 8-9 L/100 km – u mnie wychodzi na razie jakieś ok. 8L, ale przewaga to trasa. Tak czy inaczej powinno trochę spaść w miarę przejechanych km, kiedy wszystko się dotrze i ułoży jak należy.
Co do zalet i wad tego silnika. Cóż, niczym szczególnym w mojej ocenie on się nie wyróżnia. Ot, można rzec poprawna wolnossąca konstrukcja o typowej dla takich silników charakterystyce – zarówno max moc jak i moment położone są dość wysoko, co oznacza, że jeśli chcesz naprawdę poczuć te 151 KM to musisz go solidniej „zakręcić”. Jest to tym przyjemniejsze, że silniczek ochoczo pnie się ku czerwonemu polu i towarzyszy temu miły sound
Zaturbione małolitrażowe jednostki konkurentów mają wprawdzie lepsze osiągi przy podobnym lub mniejszym apetycie, ale to „wyżyłowanie” odbić się może na niezawodności i trwałości – coś za coś. Poza tym jak się ktoś „zakochał w Madzi” nie ma zbyt wielkiego wyboru, jeśli chodzi o silniki
A spośród tych oferowanych w PL uważam, że ten najlepiej pasuje do tego autka i i wbrew pozorom jest niezłym kompromisem między osiągami a zużyciem paliwa, które to notabene nie jest dużo większe niż 1.6 L. Niewątpliwą ciekawostką, dodatkowym plusem jest towarzysząca mu innowacyjna konstrukcja systemu start/stop pod nazwą i-stop, który może przyczynić się do oszczędności (ponoć do 14%) zwłaszcza, jeśli dużo jeździmy w mieście. Naprawdę dobrze to działa – miejmy nadzieję, że okaże się równie trwałe i niezawodne.
Silnik daje radę choć rewelacyjnym bym go nie nazwał, ale autko, jeśli wziąć całokształt pod uwagę, naprawdę fajne – będzie Pan zadowolony

zbyszek27gadnsk
Pozwoliłem sobie odpowiedzieć na Twoją prywatną wiadomość na forum, żeby i inni potencjalni przyszli zainteresowani zakupem ewentualnie skorzystali – mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe
Tak, mam ten sam silnik, który będzie u Ciebie, czyli 2.0 i-stop. Osiągów osobiście nie mierzyłem, ale przytaczałem tu już wyniki testów z motoryzacyjnych periodyków, które pokazują, że „cyfry” są ciut lepsze niż podaje producent, w przeciwieństwie do zużycia paliwa, które jest wyższe niż katalogowe, ale to akurat „normalne”
Co do zalet i wad tego silnika. Cóż, niczym szczególnym w mojej ocenie on się nie wyróżnia. Ot, można rzec poprawna wolnossąca konstrukcja o typowej dla takich silników charakterystyce – zarówno max moc jak i moment położone są dość wysoko, co oznacza, że jeśli chcesz naprawdę poczuć te 151 KM to musisz go solidniej „zakręcić”. Jest to tym przyjemniejsze, że silniczek ochoczo pnie się ku czerwonemu polu i towarzyszy temu miły sound


Witam.
Panowie/Panie mam do was kilka pytań ponieważ mam okazję kupić Mazde 3 2010r. excl + z salonu.Obecnie jeżdżę 323f 97r. ale nowa 3 jest świetna.Od wczoraj weszła możliwość homologacji ciężarowej więc jest opcja odliczenia podatku Vat od samochodu i paliwa. Ale po kolei.
Diler zaproponował mi wersje excl + z silnikiem 2.0 151KM z 2010r za kwote 81tys zł brutto( w tym jest ubezpieczenie,lakier mettalic,homologacja,alarm,dywaniki),czy cena ta jest stosunkowo dobra? co na ten temat sądzicie? Zapewne bedzie jeszcze szansa cos potargowac przy spisywaniu umowy.
Troszke niepokoi mnie fakt że w poprzedniej generacji przy tym samym silniku w 9sek była 100 , przy obecnej jest 10,4 to oczywiscie liczby ale czy rzeczywiście jest słabsza od poprzednika? Piszecie ze ładnie sie kręci i trzyma na zakrętach przy silniku 2.0 zależy mi na sprawnym wyprzedzaniu.
Brałem jeszcze pod uwage Mitsubishi Lancera , obecnie nie ma za wiele porównań na internecie, ale cena jaką zaproponował mi diler za Lancera z 2009r to 64tys z homologacją. Osiągi katalogowe są takie same tez 10,4sek, tył w sumie ok.W środku też szału nie ma strasznie plastikowo , w Maździe te materiały sa zdecydowanie lepsze np kokpit mięciutki w dotyku a w Lancerze typowy twardy plastik. Czy ktoś brał może pod uwage Lancer vs Mazda , jakie były wasze odczucia?
W sumie to tyle, autka te prezentują się świetnie mogę je wziąć w kolorze czarnym na koniec maja(lancer na teraz,madzia koniec maja). Co sądzicie o tej ofercie.
Pzdr
Panowie/Panie mam do was kilka pytań ponieważ mam okazję kupić Mazde 3 2010r. excl + z salonu.Obecnie jeżdżę 323f 97r. ale nowa 3 jest świetna.Od wczoraj weszła możliwość homologacji ciężarowej więc jest opcja odliczenia podatku Vat od samochodu i paliwa. Ale po kolei.
Diler zaproponował mi wersje excl + z silnikiem 2.0 151KM z 2010r za kwote 81tys zł brutto( w tym jest ubezpieczenie,lakier mettalic,homologacja,alarm,dywaniki),czy cena ta jest stosunkowo dobra? co na ten temat sądzicie? Zapewne bedzie jeszcze szansa cos potargowac przy spisywaniu umowy.
Troszke niepokoi mnie fakt że w poprzedniej generacji przy tym samym silniku w 9sek była 100 , przy obecnej jest 10,4 to oczywiscie liczby ale czy rzeczywiście jest słabsza od poprzednika? Piszecie ze ładnie sie kręci i trzyma na zakrętach przy silniku 2.0 zależy mi na sprawnym wyprzedzaniu.
Brałem jeszcze pod uwage Mitsubishi Lancera , obecnie nie ma za wiele porównań na internecie, ale cena jaką zaproponował mi diler za Lancera z 2009r to 64tys z homologacją. Osiągi katalogowe są takie same tez 10,4sek, tył w sumie ok.W środku też szału nie ma strasznie plastikowo , w Maździe te materiały sa zdecydowanie lepsze np kokpit mięciutki w dotyku a w Lancerze typowy twardy plastik. Czy ktoś brał może pod uwage Lancer vs Mazda , jakie były wasze odczucia?
W sumie to tyle, autka te prezentują się świetnie mogę je wziąć w kolorze czarnym na koniec maja(lancer na teraz,madzia koniec maja). Co sądzicie o tej ofercie.
Pzdr
Ostatnio edytowano 8 maja 2010, 22:46 przez Night, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 28 paź 2008, 10:13
- Posty: 149
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 1.Mazda 3 BL'10r. 2.0 Excl Plus BX,
Graphite Grey;
2.Mazda 6 GH'09r. 2.5 Sport, Radiant Ebony;
3.Mazda 323f BA'97r. 1.5 Silver Metalic
jedyne co znalazlem co do faktycznych osiagow to w internecie artykuly w niemieckiem Auto Bild i jeszcze jednej gazecie, ze na testach temu silnikowi wyszlo opdowiednio 8,5 i 8,6 sek do setki. Moj dealer powiedzial mi ze Mazda piszac katalogowe dane przyspieszenia i predkosci max samochodu testowala go z 4 osobami i pelnym obciazeniem!! ile w tym prawde , nie wiem , ale dane niemieckich gazet mowia same za siebie!!
zbyszek
- Od: 6 maja 2010, 16:52
- Posty: 16
- Skąd: gdansk
- Auto: Mazda 3BL Ex+ 2.0 151km
Witam
Czytając Wasze posty doszedłem do jednej myśli- marny ze mnie "targowicz". Zamówiłem Mazdę 3- wersję podstawową, wpłaciłem zaliczkę kilka papierów podpisałem no i w sumie nic gratis nie dostane-dywaniki, ubezpieczenie, alarm niby gratis ale każdy dostaje ( chyba wynika to z tego, ze jak wszedłem to salonu, było widać, ze się zakochałem
). W przyszłym tyg. odbieram papiery do rejestracji. Czy ktoś mi doradzi w jaki sposób mogę co nieco wynegocjować ?
Do Pana z postu wyżej, weź Pan Mitsubishi.... ;p Mazd będzie mnie i będę się czuł bardziej unikatowo..
Tez miałem te sam problem co Night
Mitsubishi czy Mazda 3
Wyglądało to tak- jadę do salonu Mazdy( po drodze odwiedziłem inne salony) jak już wspomniałem zakochałem się w tym aucie-wygląd, komfort jazdy/jazda testowa. Po wyjściu z salonu zauważam, z naprzeciwka salon Mitsubishi myślę sobie zajdę, wchodzę i dosłownie wychodzę ( no ze 2 minuty oglądałem Lancera). Lancer mnie nie urzekł nic, a nic. Nie myślałem racjonalnie, chyba nawet najnowszy Merc bym mnie wtedy nie urzekł (mam 21 lat). Jednak w domu zacząłem się zastanawiać nad Lancerem (spać nie mogłem) wychwyciłem takie cechy, które ma lepsze od Mazdy.
-większy
-więcej mocy
-większy bagażnik
-agresywny przód- mam wrażenie, że za 10 lat będzie ten samochód z tej racji oblegany przez "dresiarzy".
Po tych przemyśleniach doszedłem to takiej myśli (logicznych), że Lancer ma lepsze osiągi niż Mazda 3 ( podstawowa), jednak zadałem sobie takie pytanie- dla kogo ten samochód ?. Dla mnie. Jestem kawalerem- po co mi duży samochód, więcej mocy, jeżdżę dosyć powoli nie przekraczam 110 km/h, delektuje się jazdą 95 km/h, 105 koni dla mnie 100% wystarczy, mniejszy bagażnik- ile razy będę musiał go cały zapełnić- klika razy w życiu. Tak wiec te pozytywy DLA MNIE TO NEGATYWY. Większy- mniejsza kontrola nad autem, więcej mocy- duże spalanie, bagażnik- i tak nie zapełnię. Tak wiec te 3 lepsze cechy Lancera zostały w ten sposób pokonane. Cechy pozytywne Mazdy- piękna bryła, jak dla mnie dobre osiągi, świetnie się prowadzi, wnętrze auta cudowne...jest ich mniej niż Lancerów przynajmniej w moim mieście- pozytyw;d
Auto będę miał w przyszłym tygodniu, mam odłożone 1000 zł na paliwo -jakieś 3 tygodnie. Będę jadł ziemianki/ placki cały miesiąc;d- tak wiec na pewno szczegółowo opisze Wam wnioski.
Czytając Wasze posty doszedłem do jednej myśli- marny ze mnie "targowicz". Zamówiłem Mazdę 3- wersję podstawową, wpłaciłem zaliczkę kilka papierów podpisałem no i w sumie nic gratis nie dostane-dywaniki, ubezpieczenie, alarm niby gratis ale każdy dostaje ( chyba wynika to z tego, ze jak wszedłem to salonu, było widać, ze się zakochałem

Do Pana z postu wyżej, weź Pan Mitsubishi.... ;p Mazd będzie mnie i będę się czuł bardziej unikatowo..
Tez miałem te sam problem co Night
Mitsubishi czy Mazda 3
Wyglądało to tak- jadę do salonu Mazdy( po drodze odwiedziłem inne salony) jak już wspomniałem zakochałem się w tym aucie-wygląd, komfort jazdy/jazda testowa. Po wyjściu z salonu zauważam, z naprzeciwka salon Mitsubishi myślę sobie zajdę, wchodzę i dosłownie wychodzę ( no ze 2 minuty oglądałem Lancera). Lancer mnie nie urzekł nic, a nic. Nie myślałem racjonalnie, chyba nawet najnowszy Merc bym mnie wtedy nie urzekł (mam 21 lat). Jednak w domu zacząłem się zastanawiać nad Lancerem (spać nie mogłem) wychwyciłem takie cechy, które ma lepsze od Mazdy.
-większy
-więcej mocy
-większy bagażnik
-agresywny przód- mam wrażenie, że za 10 lat będzie ten samochód z tej racji oblegany przez "dresiarzy".
Po tych przemyśleniach doszedłem to takiej myśli (logicznych), że Lancer ma lepsze osiągi niż Mazda 3 ( podstawowa), jednak zadałem sobie takie pytanie- dla kogo ten samochód ?. Dla mnie. Jestem kawalerem- po co mi duży samochód, więcej mocy, jeżdżę dosyć powoli nie przekraczam 110 km/h, delektuje się jazdą 95 km/h, 105 koni dla mnie 100% wystarczy, mniejszy bagażnik- ile razy będę musiał go cały zapełnić- klika razy w życiu. Tak wiec te pozytywy DLA MNIE TO NEGATYWY. Większy- mniejsza kontrola nad autem, więcej mocy- duże spalanie, bagażnik- i tak nie zapełnię. Tak wiec te 3 lepsze cechy Lancera zostały w ten sposób pokonane. Cechy pozytywne Mazdy- piękna bryła, jak dla mnie dobre osiągi, świetnie się prowadzi, wnętrze auta cudowne...jest ich mniej niż Lancerów przynajmniej w moim mieście- pozytyw;d
Auto będę miał w przyszłym tygodniu, mam odłożone 1000 zł na paliwo -jakieś 3 tygodnie. Będę jadł ziemianki/ placki cały miesiąc;d- tak wiec na pewno szczegółowo opisze Wam wnioski.
-
Zawew
Miło wiedzieć, że "trójka" ma już homologację. Co do targowania, i ja jestem z tych, którzy się zakochują i nie negocjują, ale może podzwonić po dealerach i porównać oferty, a później przekazać temu "naszemu" tę najniższą. Powodzenia 
Co do dynamiki silnika 2.0 i-stop, to dane fabryczne przyspieszenia do "setki" są zawyżone (podobnie jak w przypadku innych Mazd), samochód z palcem osiąga 100 km/h w około 9 s i subiektywnie wypada podobnie od Astry IV 1.6 Turbo (180 KM). Niestety, nie mogę znaleźć żadnego niezależnego testu, w którym sprawdzono ten parametr.
Co do Lancera, to samochód przestarzały konstrukcyjnie – gorzej zawieszony i wykończony. Ma bardzo paliwożerny silnik 1.8 połączony z 5-biegową skrzynią, który na dodatek nie powala osiągami. Zalety? Cena, wygląd, wyposażenie, made in Japan. Dla świadomych klientów wybór Mazdy jest oczywisty.
Co do dynamiki silnika 2.0 i-stop, to dane fabryczne przyspieszenia do "setki" są zawyżone (podobnie jak w przypadku innych Mazd), samochód z palcem osiąga 100 km/h w około 9 s i subiektywnie wypada podobnie od Astry IV 1.6 Turbo (180 KM). Niestety, nie mogę znaleźć żadnego niezależnego testu, w którym sprawdzono ten parametr.
Co do Lancera, to samochód przestarzały konstrukcyjnie – gorzej zawieszony i wykończony. Ma bardzo paliwożerny silnik 1.8 połączony z 5-biegową skrzynią, który na dodatek nie powala osiągami. Zalety? Cena, wygląd, wyposażenie, made in Japan. Dla świadomych klientów wybór Mazdy jest oczywisty.
@Night
Witam,
Cena wydaje się być niezła – możesz coś spróbować jeszcze „urwać”, ale niestety Mazda jest ku temu wyjątkowo niechętna. Już prędzej zamiast rabatu coś Ci jeszcze dorzucą, np. opony zimowe, coś z akcesoriów.
Twój niepokój o te "cyferki" zupełnie niepotrzebny. Już było tu wałkowane, że jest lepiej niż katalogowo – oczywiście opieram się o testy, bo nikt z nas tego nie weryfikował, ale nie ma podstaw by "redaktorkom" nie wierzyć
Poza tym obecna i poprzednia generacje trójki mechanicznie nie różni się znacząco, także jeśli chodzi o silniki, więc raczej osiągi nagle nie uległy drastycznej zmianie. Nie wnikam skąd te różnice w papierach – być może to kwestia nazwijmy to nieco innego podejścia do pomiaru – no bo faktycznie wystarczy max obciążyć auto i już będzie gorzej
Nawiasem mówiąc w praktyce i tak ważniejsza jest elastyczność, więc nie ma się co tak ekscytować samym przyspieszeniem. Oczywiście podczas wyprzedzania również nie będziesz zawiedziony 
Brałem pod uwagę także Mitsubishi Lancera, bo wybierając autko dokładnie analizowałem niemal wszystkie kompakty (taki segment mnie interesował) na rynku, więc co nieco wiem
Skoro interesuje Cię ten model w najważniejszych obszarach porównam go (Sportback) do Mazdy hatchback:
Uroda rzecz gustu – mnie się zdecydowanie mniej podoba od Madzi – jeśli już to sedan, bo ładniejszy od sportbacka. Co do konkretów to…Sporo gorsza widoczność – skośna i do tyłu. Mniejsza ilość miejsca z przodu (głównie) jak i z tyłu. Mniejszy bagażnik. We wnętrzu, jak sam zauważyłeś, gorsze materiały. Silnik 1.8 trochę słabiej wypada w stosunku do 2.0 Mazdy – może ciut lepsza kultura pracy. Dużo większe zużycie paliwa. Skrzynia biegów zbliżona. Gorsze hamulce. Gorszy układ kierowniczy. Komfort jazdy i zawieszenie też trochę gorsze. Sporo głośniej.
Werdykt końcowy: Nie polecam.
Witam,
Cena wydaje się być niezła – możesz coś spróbować jeszcze „urwać”, ale niestety Mazda jest ku temu wyjątkowo niechętna. Już prędzej zamiast rabatu coś Ci jeszcze dorzucą, np. opony zimowe, coś z akcesoriów.
Twój niepokój o te "cyferki" zupełnie niepotrzebny. Już było tu wałkowane, że jest lepiej niż katalogowo – oczywiście opieram się o testy, bo nikt z nas tego nie weryfikował, ale nie ma podstaw by "redaktorkom" nie wierzyć

Brałem pod uwagę także Mitsubishi Lancera, bo wybierając autko dokładnie analizowałem niemal wszystkie kompakty (taki segment mnie interesował) na rynku, więc co nieco wiem
Skoro interesuje Cię ten model w najważniejszych obszarach porównam go (Sportback) do Mazdy hatchback:
Uroda rzecz gustu – mnie się zdecydowanie mniej podoba od Madzi – jeśli już to sedan, bo ładniejszy od sportbacka. Co do konkretów to…Sporo gorsza widoczność – skośna i do tyłu. Mniejsza ilość miejsca z przodu (głównie) jak i z tyłu. Mniejszy bagażnik. We wnętrzu, jak sam zauważyłeś, gorsze materiały. Silnik 1.8 trochę słabiej wypada w stosunku do 2.0 Mazdy – może ciut lepsza kultura pracy. Dużo większe zużycie paliwa. Skrzynia biegów zbliżona. Gorsze hamulce. Gorszy układ kierowniczy. Komfort jazdy i zawieszenie też trochę gorsze. Sporo głośniej.
Werdykt końcowy: Nie polecam.

Z tego co widzę wasze odczucia są podobne do moich. Ciekawą alternatywą jest jeszcze subaru impreza ze stałym napędem 4x4 i silnikiem boxera 150km,powiem szczerze że depnięcie to ona ma mocne ale cena 82 tys. i taka jakas podobna do Seata Ibizy więc Mazda bije ją wyglądem i wnętrzem oraz opcjami dodatkowymi a jak przypuszczam jest silnikiem niewiele słabsza. Jeszcze jutro będę jeździł Lancerem 1.8 i Mazda 1.6 a staram się podczas tych jazd sprawdzać elastyczność, kręcenie do 6 tys. oraz obroty 1-2 tys. no i zachowanie na zakrętach. Jeszcze podzielę się wrażeniami po jeździe testowej. Dzieki za odp.
- Od: 28 paź 2008, 10:13
- Posty: 149
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 1.Mazda 3 BL'10r. 2.0 Excl Plus BX,
Graphite Grey;
2.Mazda 6 GH'09r. 2.5 Sport, Radiant Ebony;
3.Mazda 323f BA'97r. 1.5 Silver Metalic
kupujac auto, to co wynegocjowalem gratis mialem wpisane na umowie
przy odbiorze probowalem cos zagadywac o czapeczce, ale mi nie dali
mieli dac breloczek, ale nie maja narazie. mowia, ze jak dostana to po mnie zadzwonia i mi dadza
ale za to dali sami od siebie zaprawke gratis
a wiec, dadza to, co wynegocjowales zanim wplaciles zaliczke. reszta do kupienia.
dokupilem przed odbiorem hlapacze na przod i tyl – cena 350 PLN
za zamontowanie chciali 100. udalo sie dogadac i zalozyli za darmo.
powodzenia w negocjacjach, ale na wiele nie licz
przy odbiorze probowalem cos zagadywac o czapeczce, ale mi nie dali

mieli dac breloczek, ale nie maja narazie. mowia, ze jak dostana to po mnie zadzwonia i mi dadza
ale za to dali sami od siebie zaprawke gratis
a wiec, dadza to, co wynegocjowales zanim wplaciles zaliczke. reszta do kupienia.
dokupilem przed odbiorem hlapacze na przod i tyl – cena 350 PLN
za zamontowanie chciali 100. udalo sie dogadac i zalozyli za darmo.
powodzenia w negocjacjach, ale na wiele nie licz
- Od: 27 mar 2010, 23:06
- Posty: 28
- Skąd: Śląsk
- Auto: M3 excl.++ 1,6 MZR
Witam.
Jestem po jeździe próbnej, a raczej jazdach moje odczucia są baaardzo pozytywne względem Mazdy ale po kolei.
Mitsubishi Lancer: Auto jest ciekawe i kazdy kto przymierza sie do kupna M3 na pewno brał go pod uwage, to co mi sie w nim nie podoba to strasznie plastikowe wnetrze,hm noi jakby brak mocy na 3 biegu , 2 to ogien nawet lepsza niz w Madzi 3 ale bieg 3 który przydaje się do wyprzedzania niestety kuleje , no 4 troszke nadrabia. Wyglad ok i cena jaka zaproponowano mi za wyższą wersje INTENSE(ładniejsze wnętrze-karbon, lepsze fotele ,felgi 18,czujniki parkowania,bluetooth) to 76brutto z homologacja. Ogólnie ciekawe auto i podczas szybszych zakretów nie zauważyłem jakiejs podsterowności.
Mazda 3: Jeździłem wersja EXC PLUS z silnikiem 1.6 i powiem szczerze jestem bardzo miło zaskoczony co ten silnik potrafi,niby 105km ale spokojnie daje rade. Wcześniej mój tato mial toyote avensis 1.8 130km to była znacznie mniej żwawa niż M3 1.6. Wnętrze o niebo lepiej się prezentuje od Lancera, co ciekawe miejsca na nogi z tyłu jest względnie dużo w porównaniu do Mitsubishi. I najważniejsze >>>to co ten samochód potrafi w zakrętach to istna poezja, jedzie się Madzią jak przyklejoną do drogi , nie ma mowy o nad czy pod sterownosci , świetny układ kierowniczy,ha mozna powiedziec ze czuc ducha sportu
. Cena jak wyżej pisałem to 81tys wiec jest bardzo kusząca. Generalnie nie znalazłem słabych punktów w M3,no może też jest troche plastików ale nie są takie lipne jak w Lancerze.
Mazda CX-7: Diselek daje rade jednak to auto nie dla mnie. Wszystko w skórze heh
,ale trzymanie gorsze na zakretach, jakos tym autem nie chce się cisnąc , jedziemy sobie spokojnie 100km bo wiecej nie trzeba ,oczywiscie depnięcie ma.
Mazda 6: Typowy segment D, jeździłem wersja 155km(benzyna) po FL, auto baaardzo zrywne ale też dłuższe niz M3. Troszke gorzej trzyma na zakretach, ale np w porównaniu do Toyoty jest zdecydowanie lepsze,Lancera też bije na głowe przypuszczam ze to zasługa nowego silnika
Wszystkimi ww. autami jeździłem po krętej trasie (przy wylocie z Rzeszowa na Kraków-może ktoś wie gdzie) więc mozna było coś mocniej depnąć,dodam że 1.6 poszła jak dla mnie bez problemu do 180 .
Mazda 3 kusi i w czwartek ide do salonu spisać umowę jeszcze tylko zastanawiam się nad kolorem mogę mieć czarny za 2 tyg, jednak zastanawiam się nad jaśniejszym ale wtyedy czas oczekiwania wydłuża się . Silnik 2.0 przy masie 1250 powinien być tak jak pisaliście bardzo żwawy(skoro 1.6 tak mile mnie zaskoczył). Będę negocjował przy spisywaniu umowy o te chlapacze
, jeszcze zastanawiam się nad dokupieniem tylnego spojlera z MPS ponieważ świetnie wygląda orientujecie się może ile on kosztuje?
Dziękuję za pomoc przy doborze samochodu.
Pozdrawiam
Jestem po jeździe próbnej, a raczej jazdach moje odczucia są baaardzo pozytywne względem Mazdy ale po kolei.
Mitsubishi Lancer: Auto jest ciekawe i kazdy kto przymierza sie do kupna M3 na pewno brał go pod uwage, to co mi sie w nim nie podoba to strasznie plastikowe wnetrze,hm noi jakby brak mocy na 3 biegu , 2 to ogien nawet lepsza niz w Madzi 3 ale bieg 3 który przydaje się do wyprzedzania niestety kuleje , no 4 troszke nadrabia. Wyglad ok i cena jaka zaproponowano mi za wyższą wersje INTENSE(ładniejsze wnętrze-karbon, lepsze fotele ,felgi 18,czujniki parkowania,bluetooth) to 76brutto z homologacja. Ogólnie ciekawe auto i podczas szybszych zakretów nie zauważyłem jakiejs podsterowności.
Mazda 3: Jeździłem wersja EXC PLUS z silnikiem 1.6 i powiem szczerze jestem bardzo miło zaskoczony co ten silnik potrafi,niby 105km ale spokojnie daje rade. Wcześniej mój tato mial toyote avensis 1.8 130km to była znacznie mniej żwawa niż M3 1.6. Wnętrze o niebo lepiej się prezentuje od Lancera, co ciekawe miejsca na nogi z tyłu jest względnie dużo w porównaniu do Mitsubishi. I najważniejsze >>>to co ten samochód potrafi w zakrętach to istna poezja, jedzie się Madzią jak przyklejoną do drogi , nie ma mowy o nad czy pod sterownosci , świetny układ kierowniczy,ha mozna powiedziec ze czuc ducha sportu
Mazda CX-7: Diselek daje rade jednak to auto nie dla mnie. Wszystko w skórze heh
Mazda 6: Typowy segment D, jeździłem wersja 155km(benzyna) po FL, auto baaardzo zrywne ale też dłuższe niz M3. Troszke gorzej trzyma na zakretach, ale np w porównaniu do Toyoty jest zdecydowanie lepsze,Lancera też bije na głowe przypuszczam ze to zasługa nowego silnika
Wszystkimi ww. autami jeździłem po krętej trasie (przy wylocie z Rzeszowa na Kraków-może ktoś wie gdzie) więc mozna było coś mocniej depnąć,dodam że 1.6 poszła jak dla mnie bez problemu do 180 .
Mazda 3 kusi i w czwartek ide do salonu spisać umowę jeszcze tylko zastanawiam się nad kolorem mogę mieć czarny za 2 tyg, jednak zastanawiam się nad jaśniejszym ale wtyedy czas oczekiwania wydłuża się . Silnik 2.0 przy masie 1250 powinien być tak jak pisaliście bardzo żwawy(skoro 1.6 tak mile mnie zaskoczył). Będę negocjował przy spisywaniu umowy o te chlapacze
Dziękuję za pomoc przy doborze samochodu.
Pozdrawiam
- Od: 28 paź 2008, 10:13
- Posty: 149
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 1.Mazda 3 BL'10r. 2.0 Excl Plus BX,
Graphite Grey;
2.Mazda 6 GH'09r. 2.5 Sport, Radiant Ebony;
3.Mazda 323f BA'97r. 1.5 Silver Metalic
Night co do koloru proponuje biala perle, w blasku slonca wyglada oszalamiajaco
sam takowy kolor posiadam
2.0 litry fajnie jezdzi 2 i 3 bieg powyzej 3 tys obrotow naprawde bardzo fajnie sie zbiera. 6 biegow napewno wplynie pozytywnie na spalanie w dlugich trasach, ja niestety nie posiadam 6 biegu
To bedzie sedan czy hatch?
- Od: 26 kwi 2010, 03:40
- Posty: 10
- Skąd: Chicago/Tarnów
- Auto: '10 Mazda 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości