
zalewa świece i niechce odpalic
Strona 1 z 1
Witam,problem polega na tym że wczoraj mojej żonie po przyjedzie do domu samochód się bardzo nagrzał ale chwile odstał i już było wszystko w normie. Dzis rano chciałem odpalić samochód a tu klapa , po chwili udało mi sie go odpalić ale to nie trwało długo z 5sec i zgasł, zacząłem sprawdzać co jest nie tak i było bardzo mało oleju(uzupełniłem),jeszcze żona wlewała taki specjalny płyn od uszczelniania chłodnicy bo była popękana wydaje mi sie że przez ten płyn nie było obiegu .Auto nie chce odpalić ani na gazie ani na benzynie.Może wy mi coś doradzicie co teraz trzeba zrobic. 

-
matistwp
Witam. Proponuje sprawdzić iskrę. Może aparat zapłonowy, kable do wymiany ?
po kolei trzeba sprawdzać.
Moja Madzia http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67140
- Od: 19 sty 2009, 19:55
- Posty: 112
- Skąd: Kraków
- Auto: 323 BG 1.7 D PN
Iskra jest wporządku, kable były wymieniane niedawno, aparat zapłonu też sprawny. Już pół auta rozkreciłem i nadal żadnych efektów. Własnie wtedy jak sie zagrzał to termostat pokazywał że silnik ma w normie temperaturę a sie z niego kopciło. Może sie pierścienie zapiekły ? bo juz niemam pojecia
-
matistwp
hmm jest taka możliwość, proponuje sprawdzić sprężanie na cylindrach, jeżeli paliwo i iskra jest. Podejrzewam że silnik się mógł przegrzać (przez termostat) a tu dochodzi jeszcze jedna opcja uszczelka pod głowicą.
Moja Madzia http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67140
- Od: 19 sty 2009, 19:55
- Posty: 112
- Skąd: Kraków
- Auto: 323 BG 1.7 D PN
Dzis udało mi sie odpalić madzie ale jest teraz 2 problem gdy auto się zagrzeje wywala mi gorącą wodę z pod korka w chłodnicy tak jak by się tam tworzyło ciśnienie.
-
matistwp
Sprawdź koniecznie uszczelkę pod głowicą jednym z objawów jej nieszczelności jest dostawanie się powietrza do układy chłodzenia. Mam pytanie czy może odczułeś spadek mocy albo samochód dziwnie dymi z rury wydechowej zwłaszcza po odpaleniu??? Na wszelki wypadek sprawdź ciśnienie w komorze spalania(sprawdz jakie powinno być ciśnienie w twoim silniku)

- Od: 7 maja 2010, 11:10
- Posty: 7
- Skąd: Podlaskie, Białystok
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V(Mój ulubiony)
Mercedes 190 2.0 E (Dobry,ale wole Madzie)
Audi 80 1.9 TD combi(Pojemny)
Popieram krzyska, jestem prawie pewny że silniczek się "ugotował", proponuje test zawartości CO2 w płynie chłodzącym, sprężanie powinno być troszkę ponad 10 bar (dobry silniczek) ale mogę się mylić. Jak będzie uszczelka pod głowicą ciśnienie może być nawet poniżej 2 barów w zależności od zniekształcenia. Ciekawi mnie czy odpala od kopa czy musisz długo kręcić ?
Moja Madzia http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67140
- Od: 19 sty 2009, 19:55
- Posty: 112
- Skąd: Kraków
- Auto: 323 BG 1.7 D PN
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość