Gaśnie w czasie jazdy
Witam
Mam podobny problem – auto czasem mi gasło podczas jazdy i później po około 30 sekundach dało się mazdke odpalić. Teraz natomiast auto zgasło i już nie odpala. Akumulator podładowałem i nic, obecnie czekam na filtr paliwa i mam zamiar go wymienić.
Tollek powiedział w innym wątku, "że pękło mi koło zamachowe na wale napędowym" ale jakoś nie wierzę mu oglądając jego historię postów
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Mam podobny problem – auto czasem mi gasło podczas jazdy i później po około 30 sekundach dało się mazdke odpalić. Teraz natomiast auto zgasło i już nie odpala. Akumulator podładowałem i nic, obecnie czekam na filtr paliwa i mam zamiar go wymienić.
Tollek powiedział w innym wątku, "że pękło mi koło zamachowe na wale napędowym" ale jakoś nie wierzę mu oglądając jego historię postów
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
- Od: 26 mar 2010, 09:08
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok
baastek napisał(a):tollek,ty juz nie doradzaj lepiej...ktos jeszcze zacznie szukac "fajek"na swiecach zarowych.Pozostaw to kolegom ktorzy maja pojecie na temat.A propos,jezeli takie masz zle zdanie o mazdach to co ty tutaj robisz?Ps lepiej nie denerwuj ich posiadaczy swymi opiniami na tym forum.pozdrawiam
oj nie ironizuj myslałem ze zasada działania jest podobna czyli – nie działają świece gaśnie śilnik w ten sposób niezależnie od tego czy to diesel czy benzyna, jesli sie pomyliłem to przepraszam
mazda to taczka a nie auto
- Od: 5 maja 2009, 21:10
- Posty: 55
- Auto: srebrne
Obecnie mam Mazde 3 i Mazde 626 w benzynie która przez 10 lat mnie nie zawiodła dlatego zaufanie mam do tej marki.
Panowie co sądzicie o moim przypadku który opisałem??może ktoś coś doradzi, podpowie mam nadzieje że to drobna awaria...
Pozdrawiam
Panowie co sądzicie o moim przypadku który opisałem??może ktoś coś doradzi, podpowie mam nadzieje że to drobna awaria...
Pozdrawiam
- Od: 26 mar 2010, 09:08
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok
NakatePL byleś na diagnostyce ale IDsem ? a nie inna wydumką ?
ostatnio u Jaksy podpinaliśmy IDSa – to bylem w szoku ze ECU zapamiętał kłopoty z napięciem – a były takie ( padl w zime aku)
wiec jest szansa ze ma zarejestrowana i tą usterkę
ostatnio u Jaksy podpinaliśmy IDSa – to bylem w szoku ze ECU zapamiętał kłopoty z napięciem – a były takie ( padl w zime aku)
wiec jest szansa ze ma zarejestrowana i tą usterkę
tollek napisał(a):baastek napisał(a):tollek,ty juz nie doradzaj lepiej...ktos jeszcze zacznie szukac "fajek"na swiecach zarowych.Pozostaw to kolegom ktorzy maja pojecie na temat.A propos,jezeli takie masz zle zdanie o mazdach to co ty tutaj robisz?Ps lepiej nie denerwuj ich posiadaczy swymi opiniami na tym forum.pozdrawiam
oj nie ironizuj myslałem ze zasada działania jest podobna czyli – nie działają świece gaśnie śilnik w ten sposób niezależnie od tego czy to diesel czy benzyna, jesli sie pomyliłem to przepraszam
heh Tollek – IMO VW tez sie psuja i to całkiem nagminnie
popatrz na forum pasata czy golfa
co do forum i opisów – dużo ludzi ma kloptoy z 6tkami – z racji na kosmiczne przebiegi o których właściciel często nie wie
3jki sa raczej udanymi konstrukcjami – sam silnik PSA tez jest udany – zresztą PSA robi jedne z lepszych silników diesla
co do awaryjności – mazdy sie nie psują – mazdy psują ludzie –
Czyli jak rozumiem niemoc uruchomienia silnika może tkwić w AKU?? a odnośnie gaśnięcia silnika to co tu może być problemem??tankuję na shellu więc...sam już nie wiem
Auto mam może od miesiąca...wiec trochę panikuję
AKU ma 5 lat, a według faktur otrzymanych przy zakupie(auto z francji) to filtr paliwa nie był wymieniany, jedynie coś przy alternatorze...
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
Auto mam może od miesiąca...wiec trochę panikuję
AKU ma 5 lat, a według faktur otrzymanych przy zakupie(auto z francji) to filtr paliwa nie był wymieniany, jedynie coś przy alternatorze...
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
- Od: 26 mar 2010, 09:08
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok
Witam
Dzisiaj jadę na diagnostykę. Znajomy mechanik poradził abym po jednym dniu próbował auto odpalić ponieważ może to być czujnik wału korbowego... wiec odpaliłem i autko zapaliło za 2 razem i chodzi normalnie. Zobaczymy co diagnostyka pokaże. Filtr paliwa na razie sobie poleży;)
Dam znać co wyszło
Dzisiaj jadę na diagnostykę. Znajomy mechanik poradził abym po jednym dniu próbował auto odpalić ponieważ może to być czujnik wału korbowego... wiec odpaliłem i autko zapaliło za 2 razem i chodzi normalnie. Zobaczymy co diagnostyka pokaże. Filtr paliwa na razie sobie poleży;)
Dam znać co wyszło
- Od: 26 mar 2010, 09:08
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok
Witam
a Więc diagnostyka pokazała
P0193 czujnik wtrysku paliwa – Pan stwierdził, 3 wtrysk do wymiany(leciutko jest zaoliwiony, naprawdę leciutko) dlatego wątpię aby to był problem...
U0121 brak Komunikacji z AbS/ESP nie wiadomo ale wszystko działa w normie...
P0341 czujnik położenia wałka rozrządu – Pan zalecił wymianę rozrządu (mam 130 tys.) – poczekam do 160;)
P1632 monitor napięcia akumulatora – mógł to być stary błąd bo alternator był wymieniany według faktur które otrzymałem przy kupnie
Jeszcze przy diagnostyce trakcji – w czujniku skrętu kierownicy był błąd ale wskaźniki były okej więc błąd został tylko usunięty
Po 30 minutach jazdy diagnostyka nic nie wykazała i błędy zostały tylko usunięte. Auto chodzi normalnie. W najbliższych dniach wymienię filtr paliwa i mam nadzieję że auto będzie jeździć jak Mazda 626 która przez 10 lat nie zawiodła ani razu.
Auto było badane jakimś programem z Bosha
Może macie jakieś wskazówki??
pozdrawiam
a Więc diagnostyka pokazała
P0193 czujnik wtrysku paliwa – Pan stwierdził, 3 wtrysk do wymiany(leciutko jest zaoliwiony, naprawdę leciutko) dlatego wątpię aby to był problem...
U0121 brak Komunikacji z AbS/ESP nie wiadomo ale wszystko działa w normie...
P0341 czujnik położenia wałka rozrządu – Pan zalecił wymianę rozrządu (mam 130 tys.) – poczekam do 160;)
P1632 monitor napięcia akumulatora – mógł to być stary błąd bo alternator był wymieniany według faktur które otrzymałem przy kupnie
Jeszcze przy diagnostyce trakcji – w czujniku skrętu kierownicy był błąd ale wskaźniki były okej więc błąd został tylko usunięty
Po 30 minutach jazdy diagnostyka nic nie wykazała i błędy zostały tylko usunięte. Auto chodzi normalnie. W najbliższych dniach wymienię filtr paliwa i mam nadzieję że auto będzie jeździć jak Mazda 626 która przez 10 lat nie zawiodła ani razu.
Auto było badane jakimś programem z Bosha
Może macie jakieś wskazówki??
pozdrawiam
- Od: 26 mar 2010, 09:08
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok
Kurde auto dzisiaj znów odmówiło posłuszeństwa ale dzięki bogu za drugim razem odpaliło:/
Wartości na błędzie P0193
63% obciążenie
5 stopni cool
121 KPa
1225 na min
10 km/h
– 5 stopni C powietrza
24,55 g/s
2550 kPa common rail
Może w tym tkwi problem??
może mi ktoś podpowiedzieć??
Pan diagnosta tak stwierdził o tym wtrysku ze względu na to że był leciutko mokry
Wartości na błędzie P0193
63% obciążenie
5 stopni cool
121 KPa
1225 na min
10 km/h
– 5 stopni C powietrza
24,55 g/s
2550 kPa common rail
Może w tym tkwi problem??
może mi ktoś podpowiedzieć??
Pan diagnosta tak stwierdził o tym wtrysku ze względu na to że był leciutko mokry
- Od: 26 mar 2010, 09:08
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości