Kontrolka od paska rozrządu – Pasek wymieniony a ona nadal świeci
Strona 1 z 1
Witam wszystkich Mazdowiczów. Mam problem z świecącą kontrolką od paska rozrządu. Po 100 tyś. km zaświeciła się sygnalizując wymianę paska. Pasek został wymieniony a kontrolka nadal świeci. Gdzie ją możan zlikwidować? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
-
Agent 007
Hmmm. W tych modelach nie ma żadnej kontrolki sygnalizującej zużycie paska...
Podaj dokładnie która Ci się świeci, albo jak wygląda – wtedy coś poradzimy. A że pasek wymieniłeś to ok, za kilka tyś. km i tak to byś musiał zrobić.

Podaj dokładnie która Ci się świeci, albo jak wygląda – wtedy coś poradzimy. A że pasek wymieniłeś to ok, za kilka tyś. km i tak to byś musiał zrobić.
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Jest kontrolka która co 100.000 km przypomina o zmianie paska, jak dobrze pamietam to gdzies chyba na tym forum czytalem jak to wyzerowac. Wiąże sie to ze zwaarciem pewnych styków w złaczu diagnostycznym i trzymaniu pedału hamulca przez jakis czas jak dobrze pamietam, jak znajde to to dam link>
- Od: 14 lip 2005, 14:59
- Posty: 10
- Auto: 323 Sedan 1,7D '92
Dobrze piszesz , lecz wymiana paska nie zgasi kontrolki. Kazdy znający temat mechanik nie wypusci klienta za bramę ze swiecącą kontrolką po wymianie rozrządu.Tygrys20 napisał(a):Jest kontrolka która co 100.000 km przypomina o zmianie paska,
Zle słyszałes.... W silniku PN wszystko kasujesz w liczniku kilometrów przepinając jeden kabelek z szerokiego pinu ktory wchodzi do licznika.Tygrys20 napisał(a): Wiąże sie to ze zwaarciem pewnych styków w złaczu diagnostycznym i trzymaniu pedału hamulca przez jakis czas jak dobrze pamietam,
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
No tak trzeba przepiąć tą spinke. Ale jak sie do niej dostać? trzeba wyciągnąć tablice zegarów czy jest jakieś inne wyjście. Bo próbowałem wyciągnąć liczniki ale w tym aucie graniczy to z cudem. Kable które są do niej podłączone są poprostu za krótkie żeby wyciągnąć liczniki. Kto pomoże?
-
Agent 007
Słuchaj, mozesz odpiąc kostke od tyłu licznika kładąc się pod kolumne kierownicy ( wkładasz rękę nad pedałami ) wypinasz tę od lewej strony ( leząc na plecach
) W tej kostce trzeba przepiąc przewodzik z 3 miejsca w 4.... Jest tez druga opcja .....Wymontuj zarowkę , to najprostrze rozwiązanie problemu 


Ostatnio edytowano 6 sie 2005, 19:52 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
I wloz za 100 tysiecy 
miałem ten sam problem ale podjechałem do servisu Mazdy i mi to zrobili. Z tego co wiem to zegary wyjęli przepieli przewód jak Jaksa mówił i po temacie – tyle ze 50 zł skasowali za 5 min roboty. A najlepsze jest to ze jak kase zawineli to dopiero powiedzieli mi na przyszłośc jak zrobić heh.
Pozdro
Pozdro
The Best Of Mazda
- Od: 15 sie 2004, 15:34
- Posty: 27
- Skąd: Pionki
- Auto: Mazda323 BG 1,7 Diesel '93
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości