wygląda na to że MO to zasilanie
zastanawiam sie czy to co zaznaczyłem nie jest jakimś dodatkowym opornikiem – bezpieznikiem

mógł by ktoś sprawdzić jeśli ma u siebie taki sam opornik jaki jest opór między MO – MH
Edit
ZROBIŁEM – NAPRAWIŁEM
reedit – UWAGA silikon słabo się sprawdza, lepszy jest klej na gorąco
dobrałem się do tego czegoś co zaznaczałem na zdjęciach, okazało się ... cyną
więc lutownica i odsysacz do rąk i do dzieła

widać już zdrapany lakier ze ścieżki, lakier jest czarny a ta biała powłoka to silikon
bierzemy miedziany drucik i lutujemy, jak widać pocynowałem cały drucik

pozostaje już tylko oczyścić płytkę i zabezpieczyć silikonem, nie przykrywałem "reperaturki" silikonem, fabrycznie było odkryte chyba że już ktoś przy tym mieszał

poskładałem opornik do kupy, miałem parę miejsc z uszkodzoną powłoką i rudą

teraz nawiew działa jak wcześniej
ciekawe jak długo

dla informacji:
kolor kabelka we wtyczce | "funkcja" | oznaczenie na podstawce opornika
-Niebieski/biały | +12V | MO
-Niebieski | 2 bieg nawiewu | ML
-Niebieski/żółty |1 bieg /+12v dla klimy| L
-Niebieski/czerwony | 3 bieg nawiewu | MH
wartości rezystancji | między jakimi stykami | bieg nawiewu
3,7 OMa | MO-L | 1
1,3 OMa | MO-ML | 2
0,8 OMa | MO-MH | 3
zastanawia mnie dlaczego Mazda zrobiła na ścieżce taki element chyba zabezpieczający, nie można było dać bimetal
skoro jest to tak słaby punkt zrobiony chyba specjalnie po co aż 15A bezpiecznik na tym obwodzie, powinien sie najpierw spalić bezpiecznik a potem to
koniec mojego wywodu
pozdrawiam