Różne, dziwne odgłosy spod maski.
zawory byloby slychac przy mniejszych obrotach i przy duzym ocbciazeniu wiem po reno lagunie co jezdze w firmie ze jak wcisne pedal w podloge to je slychac tutaj przy obrotach w zakresie 2000-2200 dokladnie to slychac na innych obrotach nic zero tego dzwieku
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
ale to nie jest to jezeli slychac to przy rozzadzie
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
no dobra sobie moze brzeczec ale jak mowie ze to napewno nie wydech to gadacie o tym mam sluch dobry i slysze ze to napewno z wydechu niedochodzi
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
ja tez to nie panewki gdyby tak chuczaly to musialy by miec straszny luz i predzej by sie obrucily na wale niz chuczaly
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
Grzesiu "nie" z czasownikami piszemy osobno. Poza tym "na pewno" oraz używamy tutaj znaków interpunkcyjnych.
Brzęczenie w okolicach rozrządu zazwyczaj wydobywa się z osłony kolektora/łożyska alternatora/pompy. Sa to najbardziej prawdopodobne przyczyny zdiagnozowane przez użytkowników forum. U Ciebie może to być oczywiście coś innego.
Brzęczenie dochodzące z okolic zbiornika wyrównawczego/akumulatora/podłogi auta zazwyczaj oznacza problem w układzie wydechowym, np. przerdzewiałe obejmy.
Brzęczenie w okolicach rozrządu zazwyczaj wydobywa się z osłony kolektora/łożyska alternatora/pompy. Sa to najbardziej prawdopodobne przyczyny zdiagnozowane przez użytkowników forum. U Ciebie może to być oczywiście coś innego.
Brzęczenie dochodzące z okolic zbiornika wyrównawczego/akumulatora/podłogi auta zazwyczaj oznacza problem w układzie wydechowym, np. przerdzewiałe obejmy.
Jakiś tam podpis Leszka :P
podkreslam ten dzwiek jest w zakresie tylko 2000-2200 obrotow
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
grzesiek1989cz napisał(a):podkreslam ten dzwiek jest w zakresie tylko 2000-2200 obrotow
To nie jest informacja, która pozwala stwierdzić co na 100% jest przyczyna brzęczenia. Oznacza ona tylko tyle, iż w podanych obrotach praca silnika generuje wibracje wystarczające do wprowadzenia w rezonans uszkodzonej części. Na to "wystarczanie" składa się więcej czynników: sposób uszkodzenia, waga elementu, sposób mocowania itp. Otrzymałeś; w moim przekonaniu; wiele sensownych propozycji gdzie szukać problemu. Pozostało Ci ruszyć tyłek i z pomocą drugiej osoby zlokalizować małpę brzęczącą. Jak już znajdziesz to podziel się z nami.
Jakiś tam podpis Leszka :P
nie potrzeba mi drugiej osoby bo obroty moge podniesc stojac przy silniku:)musze dokladnie sie przyjzec ktore to pompa wody i przyslychac sie jej jest prawdopodobienstwo ze to ona moze byc bo dzwiek jest bardzo charakterystyczny do pompy ktora chodzi na sucho:)no ale wiadomo na sucho nie chodzi ale moze w takim zakresie dostaje jakis telepan czy czegos nie wiem jak ona jest skonstruowanaq w srodku ale moze dojdziemy.tyle osob na ten problem i nikt nie moze dojsc co to??
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
Ten dźwięk jest niezależny od pracy klimatyzacji? Mam tak samo w mojej BA BP, że po włączeniu klimy i obrotach 2400-2600 zaczyna coś huczeć, brzęczeć... Nie wiem czy to klima, czy też ona powoduje, że coś innego zaczyna tak hałasować :?
- Od: 11 kwi 2010, 21:41
- Posty: 4
- Skąd: Malbork
- Auto: 323F '95 1.8 16V + LPG
tak to dodatkowo klima pracuje wiadoma sprawa ale ja klimy nie mam:)takze szukamy dalej:0pozdrawiam
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
ja wiem, to na pewno będzie coś brzęczało popsutego pod maską........ zrób zdjęcie silnika, wrzuć tu a my go naprawimy online........
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
ja po lifcie to chyba zadnego lancuszka nie mam co??tylko pasek
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
Hmm ostatnio jak ruszałem ze skrzyżowania to jakoś mi coś brzęczało i chyba to z katalizatora ;/ ale teraz madzi przeszło i już nie brzęczy. Tak u mnie się zdaje, że to blacha nad katalizatorem
ino dlaczego w zakresie takich obrotów?
eFKA 323 1.8 Automat + LPG sequent 24
http://ussemo.eu/
http://ussemo.eu/
- Od: 17 lis 2008, 23:40
- Posty: 70
- Skąd: Gniezno
- Auto: 323F BA 1.8 AT
To ja jeszcze podpowiem, ze to metaliczne brzęczenie podobne do brzęczenia osłon pod tłumikiem może dochodzić z białej puszki w której znajduje się filtr kabinowy. Prawie 3 tygodnie szukałem źródła, aż dzisiaj znalazłem. Teraz wystarczy to wszystko rozkręcić i naprawić.
- Od: 30 wrz 2009, 16:22
- Posty: 51
- Skąd: Chełm
- Auto: była mazda 323f BA 1.5 98
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości