Polerowanie, malowanie i renowacja felg
Basilius w Koninie pozwoliłem je sobie pomacać, wyglądają naprawdę za.................................................ścieee
Chyba jedne z najczęściej foconych kółek na zlocie więc chyba ok.
Chyba jedne z najczęściej foconych kółek na zlocie więc chyba ok.
Kurcze... dziękuję za słowa uznania. Cieszę się, że się podoba efekt mozolnej pracy. Teraz wiem, że nie warto już wspominać Ukmana. Dużo serca włożyłem w te fele ale widzę, że się opłacało. Jest mi niezmiernie miło!
Jest sporo niedociągnięć, to tu się przytarło, tam za daleko poszło i zdaję sobie z tego sprawę ale nie jest tragicznie. Moim zdaniem do mojego samochodu (czarny metalic)to jedyne słuszne malowanie tej felgi (i poler oczywiście).
Nawet nie wiedziałem, że były takie popularne, bo łaziłem to tu, to tam
Na Mega skoro tak już obrosłem w piórka to sobie krzesełko zabiorę i będę zbierał laury
)) Szykuję jeszcze kilka zmian – powinno być ciekawie 
Jest sporo niedociągnięć, to tu się przytarło, tam za daleko poszło i zdaję sobie z tego sprawę ale nie jest tragicznie. Moim zdaniem do mojego samochodu (czarny metalic)to jedyne słuszne malowanie tej felgi (i poler oczywiście).
Nawet nie wiedziałem, że były takie popularne, bo łaziłem to tu, to tam
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
Na Mega to pewnie (mam nadzieję) poznasz mistrza i założyciela tego tematu Pajko Mr.Chrom.
I będziesz miał konkurencję, chromowane ranty i środki z zielonej Bubble Gum.
Także picuj je.
I będziesz miał konkurencję, chromowane ranty i środki z zielonej Bubble Gum.
Także picuj je.
Barthek1983 napisał(a):Niech ktoś zakmnie ten temat bo jak tak dalej pójdzie to lada dzień wystawię swoje felgi i szarpnę się na 18" reksiowe do polerki
popieram, niech ktoś zamknie ten temat bo człowiek się tylko napatrzy i ochoty sobie narobi

piękne te felunki od rexa chlopaki

ADHD napisał(a):Basilius w Koninie pozwoliłem je sobie pomacać, wyglądają naprawdę ...
to Ty mi je tak wypalcowałeś???
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
felgi od rexa w m6 bez zawiechy to kalectwo !
Ja mialem tak samo wysoko jak kolega tu na fotkach i wyrzucilem te felgi !
Choc sam pomysl zrobienia felg bardzo dobry

Ja mialem tak samo wysoko jak kolega tu na fotkach i wyrzucilem te felgi !
Choc sam pomysl zrobienia felg bardzo dobry
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
jak pisałem w opisie swojej m6 – zawias idzie. Niedlugo bedzie jak trzeba
Nie da się wszystkiego od razu 
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa miażdżą
!!!!! wszystkie a szczególnie Różowe!!

Już wiem co będę robił zimą w piwnicy 
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Przy swapie zawieszenia w rx'ie muszę też zmienić felgi ze względu na inny rozstaw szpilek. Niestety te, które (zaocznie) kupiłem są w kiepskim stanie. Felga (14") fabrycznie była niklowana, chromowana lub podobnie wykończona, ale ta powłoka odpada w wyniku korozji. Na domiar złego ktoś próbował ratować sytuacje malując łuszczącą się powłokę złotą farbą. Bleh... Wnętrze koła też jest zczerniałe i nieładne. Wzór felgi jest jak na poniższych zdjęciach:
Zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się do polerowania, a wcześniej chyba piaskowania? Czy piaskowanie nie utrudni pracy? Co zrobić z otworami i zagłębieniami pod śruby? Pajko – podjąłbyś się takiego zadania i czy ono jest ekonomicznie w ogóle uzasadnione, czy może lepiej kupić nowe 15", do których nie ma problemu z dostaniem opon?
Tutaj gość je pochromował i wyglądają [tiiit] murzyńsko, no ale z tego co się orientowałem to już zupełnie inna k(l)asa.
Zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się do polerowania, a wcześniej chyba piaskowania? Czy piaskowanie nie utrudni pracy? Co zrobić z otworami i zagłębieniami pod śruby? Pajko – podjąłbyś się takiego zadania i czy ono jest ekonomicznie w ogóle uzasadnione, czy może lepiej kupić nowe 15", do których nie ma problemu z dostaniem opon?
Tutaj gość je pochromował i wyglądają [tiiit] murzyńsko, no ale z tego co się orientowałem to już zupełnie inna k(l)asa.
the right man in the wrong place...
Piaskowanie a poźniej polerowanie odpada .
Ja na chwilę obecną zamknąłem sezon polerski , a pozatym nie poleruję (narazie) całych kół
Jeżeli nie miałeś doczynienia z polerka to odpuść sobie taki wzór koła .
Ja na chwilę obecną zamknąłem sezon polerski , a pozatym nie poleruję (narazie) całych kół
Jeżeli nie miałeś doczynienia z polerka to odpuść sobie taki wzór koła .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko ty to jesteś zbok, szacun za kawał roboty
Fele wymiatają...
Fele wymiatają...
Witam po dłuższej przerwie
Oto efekty mojej pracy
Niestety tylko w nocy i w garażu , jak tylko założę na auto to się pochwalę
Wżery BTW usuwałem ręcznie , jeśli chodzi o te obkichane kropeczki
, to chyba po piaskowaniu prawda
Masa pracy była i w cholere poświęcenia , ale jestem osobiście bardzo zadowolony
http://a6klub.pl/ftp/PolerowaneN/DSC_0907.JPG
http://www.youtube.com/watch?v=k2PaWR0Za04
Oto efekty mojej pracy
Wżery BTW usuwałem ręcznie , jeśli chodzi o te obkichane kropeczki
Masa pracy była i w cholere poświęcenia , ale jestem osobiście bardzo zadowolony
http://a6klub.pl/ftp/PolerowaneN/DSC_0907.JPG
http://www.youtube.com/watch?v=k2PaWR0Za04
- Od: 28 lut 2010, 14:09
- Posty: 6
Mad_MAX napisał(a):Witam po dłuższej przerwie![]()
Oto efekty mojej pracyNiestety tylko w nocy i w garażu , jak tylko założę na auto to się pochwalę
![]()
Wżery BTW usuwałem ręcznie , jeśli chodzi o te obkichane kropeczki, to chyba po piaskowaniu prawda
![]()
Masa pracy była i w cholere poświęcenia , ale jestem osobiście bardzo zadowolony
http://a6klub.pl/ftp/PolerowaneN/DSC_0907.JPG
http://www.youtube.com/watch?v=k2PaWR0Za04



czekam na fotki na aucie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
jaką pastą wykańczałeś? ładnie wyszły
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
Powitać. Jako, że przymierzam się do zmiany koloru moich felg, ale niestety nie wiem jak się do tego zabrać... U nas na forum za specjalnie nic nie znalazłem jeśli chodzi o stronę techniczną.
Każdy link w google mówi co innego. Piaskować, nie piaskować. Szklić, nie szklić. Tylko zmatowić i odtłuścić. Użyć jakieś świństwa, żeby farba zeszła. Co klub to inny sposób. I najlepsze jest to, że śmieją się z siebie nawzajem, dlatego pytam jak się do tego ewentualnie zabrać. Jeśli będzie jakiś kosmos, to oczywiście oddam lakiernikowi, ale tutaj oczywiście w Łodzi zaczynają się schody...
Nie mam za specjalnie czasu na jeżdżenie po mieście ( godzinach kiedy wszsycy wracają z pracy) i wypytywanie o ceny. Strony internetowe porobione we flashach, a telefonów nie odbierają nie wspominając o mailach.
Tak więc... Plan jest taki. Środek w żółty fluor, ranty w polerkę i może czerwony lip. Nad lipem się zastanawiam jeszcze. Nie mam kompletnie pojęcia czy każda farba nadaje się do nakładania proszkowo czy to są specjalne farby i dlatego nie wiem też czy fluorescencyjna nadawałaby się do takiego zabiegu. Wiadomo, że trwałośc zdecydowanie większa. Jeśli samemu to pistoletem, ewentualnie sprayem ale też z podkładem i bezbarwnym.
Tk więc jeśli znajdzie się ktoś kto ogarnia temat, to proszę o pomoc
Jak foto felgi będzie potrzebne to też wrzuce.

Każdy link w google mówi co innego. Piaskować, nie piaskować. Szklić, nie szklić. Tylko zmatowić i odtłuścić. Użyć jakieś świństwa, żeby farba zeszła. Co klub to inny sposób. I najlepsze jest to, że śmieją się z siebie nawzajem, dlatego pytam jak się do tego ewentualnie zabrać. Jeśli będzie jakiś kosmos, to oczywiście oddam lakiernikowi, ale tutaj oczywiście w Łodzi zaczynają się schody...
Nie mam za specjalnie czasu na jeżdżenie po mieście ( godzinach kiedy wszsycy wracają z pracy) i wypytywanie o ceny. Strony internetowe porobione we flashach, a telefonów nie odbierają nie wspominając o mailach.
Tak więc... Plan jest taki. Środek w żółty fluor, ranty w polerkę i może czerwony lip. Nad lipem się zastanawiam jeszcze. Nie mam kompletnie pojęcia czy każda farba nadaje się do nakładania proszkowo czy to są specjalne farby i dlatego nie wiem też czy fluorescencyjna nadawałaby się do takiego zabiegu. Wiadomo, że trwałośc zdecydowanie większa. Jeśli samemu to pistoletem, ewentualnie sprayem ale też z podkładem i bezbarwnym.
Tk więc jeśli znajdzie się ktoś kto ogarnia temat, to proszę o pomoc
Jak foto felgi będzie potrzebne to też wrzuce.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje