Dzięki pozdrawiam
Jak się dostać do mechanizmu wętylacji (626 GE)
Strona 1 z 1
Witam wszystkich mazdowiczów. Mam dziwne zjawiska z ogrzewaniem. Chociaż mam pozamykany zimny nawiew to do wnętrza dostaje się chłodne powietrze. Jeżeli jest ustawiony ciepły nawiew na nogi i górę to po stronie kierowcy leci gorące a po stronie pasarzera leci źimne. Bardzo dziwna sytuacja. Zaznaczam że mam niby zamkniętą klapkę od zimnego. Chciałbym się bliżej przyjżeć tej klapce na stalowej lince bo wydaje mi się że gdzieś coś zostało źle poskładane. Rok temu miałem robioną nagrzewnicę z tąd moje stwierdzenie. Proszę o rady jak można dopchać się do całego mechaniżmu.
Dzięki pozdrawiam
Dzięki pozdrawiam
Mazda to my.
Sebastian napisał(a):Jeżeli jest ustawiony ciepły nawiew na nogi i górę to po stronie kierowcy leci gorące a po stronie pasarzera leci źimne.
Nawiew powinien działać w ten sposób, że jeśli masz ogrzewanie "na twarz", to ze wszystkich kratek powinno lecieć ciepłe powietrze. W każdej innej sytuacji z wybranych wylotów powinno lecieć ciepłe, a ze środkowych zimne, o ile pionowe "pokrętło" jest w pozycji na górze. Czy masz właśnie tak?
Mówiąc "po stronie pasażera" masz na myśli to skrajnie prawe przy samych drzwiach czy po prostu najbliże po Twojej prawej stronie
U mnie było tak że osobna wajcha jest do dołu i wtedy miałem dolot zimnego powietrza zamknięty. Teraz coś się zpsuło. Zimne leci przez 2 korytka po stronie pasażera: środkowe i prawe gdy jest ustawione na nogi i twarz. Jak mam ustawine na szybe to przez środkowe leci zimne a przez boczne korytka leci ciepłe.
Mazda to my.
u mnie bez względu jak ustawiony jest nawiew powietrze z bocznych kratek leci tak samo. podejrzewam ze klapki się zacięły albo jakieś cięgno spadło. tylko jak się do tego dostać.
może ktoś przerabiał ten temat i wie jak i co rozebrać ?
może ktoś przerabiał ten temat i wie jak i co rozebrać ?
[quote="Sebastian" Proszę o rady jak można dopchać się do całego mechaniżmu.[/quote]
Cały ten mechanizm jest za kokpitem środkowym. po ściągnięciu plastków z boku kokpitu będziesz widział nagrzewnice ale czy będzie aż taki dostęp żebyś mogł coś pokombinowac to wątpie raczej będziesz musiał odciągnąc deske rozdzielczą no chyba że uda ci się wyciągnąc nagrzewnice bez rozkręcania deski.
Cały ten mechanizm jest za kokpitem środkowym. po ściągnięciu plastków z boku kokpitu będziesz widział nagrzewnice ale czy będzie aż taki dostęp żebyś mogł coś pokombinowac to wątpie raczej będziesz musiał odciągnąc deske rozdzielczą no chyba że uda ci się wyciągnąc nagrzewnice bez rozkręcania deski.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Trzeba zdjąć osłonę przy prawej nodze kierowcy, tę przy pedale gazu i wtedy widać "rozdzielnię wiatrów". Być może, że ktoś coś źle poskładał przy cięgnach i stąd te anomalie klimatyczne.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
wybebeszyłem środek auta z osłon plastikowych i wszystko posprawdzałem posmarowałem teraz działa jak należy ,ale żeby się do tego tak naprawdę zabrać to trzeba by było wymontować deskę a to już za dużo roboty.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6