Odcięcie pompy paliwa (626 GE FS 92r.)
1, 2
Witam, chcę sobie zamontować odcięcie pompy paliwa, jako że mam założoną sekwencyjną instalacje gazową (dobrze wyregulowaną) i po pierwsze zbyt szybko znika mi benzyna ze zbiornika (najprawdopodobniej poprzez nietrzymające wtryski bo wycieków nie ma) i po drugie z racji oszczędności pompy. Chciałem się wpiąć pod bezpiecznik od pompy paliwa tylko... gdzie on jest??
I drugie moje pytanie, czy przy wymianie wahaczy tuleje należy posmarować jakimś smarem?
Pozdrawiam
I drugie moje pytanie, czy przy wymianie wahaczy tuleje należy posmarować jakimś smarem?
Pozdrawiam
roccomistrz napisał(a):I drugie moje pytanie, czy przy wymianie wahaczy tuleje należy posmarować jakimś smarem?
Pozdrawiam
Nie musisz nic smarowac.
Co do paliwa to ono nie jest pobierane jeżeli auto jeżdzi na gazie jest to nie możliwe jezeli by sie tak działo to auto dusiło by sie i nie dało by sie nim jechac. Jedz do jakiegos gazownika i założy Ci jakiś przekażnik i wtedy jeżeli przełączy się na gaz automatycznie wyłączy się pompka paliwa.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Silnik nie powinien pobierac ani kropli jeżeli jest przełączony na gaz.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Niby nie powinno pobierać, ale jednak bierze. przy tych temperaturach jakie mamy obecnie przełącza mi się na gaz najpóźniej po minucie. 12 litrów benzyny na 100 litrów gazu to chyba jednak trochę za dużo, tym bardziej że tras nie mam bardzo krótkich i tak często odpalany nie jest.
Przekaźnik odcinający pompę zamontuje sobie sam, tylko chcę się podpiąć pod bezpiecznik od pompy, żeby nie ciągnąć kabli przez cały samochód.
Stąd moje pytanie, który bezpiecznik odpowiada za pompę paliwa i czy nie jest on powiązany z innymi podzespołami??
Przekaźnik odcinający pompę zamontuje sobie sam, tylko chcę się podpiąć pod bezpiecznik od pompy, żeby nie ciągnąć kabli przez cały samochód.
Stąd moje pytanie, który bezpiecznik odpowiada za pompę paliwa i czy nie jest on powiązany z innymi podzespołami??
Nie można przy sekwencji wyłączać pompy paliwa.
bo instalacja będzie wariować.
skoro podlewa benzyna trochę to znaczy że trzeba zmienić ustawienia instalacji lpg
a skoro jest ustawiona tak jak jest to pewnie nie bez powodu.
Jak instalacja nie wyrabia się, to się ją tak ustawia że w pewnych warunkach będzie podlewać benzynę (wysokie obroty lub max. przyspieszenia)
Napisz jaka to instalacja z jakim sterownikiem to można będzie Ci coś podpowiedzieć.
bo instalacja będzie wariować.
skoro podlewa benzyna trochę to znaczy że trzeba zmienić ustawienia instalacji lpg
a skoro jest ustawiona tak jak jest to pewnie nie bez powodu.
Jak instalacja nie wyrabia się, to się ją tak ustawia że w pewnych warunkach będzie podlewać benzynę (wysokie obroty lub max. przyspieszenia)
Napisz jaka to instalacja z jakim sterownikiem to można będzie Ci coś podpowiedzieć.
Instalka Stag4, reduktor KME Silver (zestawowy tomasetto nie wyrabiał) wtryski valteki 3ohm. Ciśnienie na reduktorze 1.2 bar. dysze 2.5, przełączenie ponowne na benzynę przy 7500obr/min. Mapa ustawiona prawidłowo, pokrywa się z mapą benzyny. pracuje na wszystkich wtryskiwaczach na gazie. Nie żyłuje samochodu. Znajomy (naprawdę dobry) mechanik powiedział mi że wtryski mogą nie przepuszczać.
Wiem, że mimo przełączenia się na gaz, pompa paliwa i tak pracuje i podaje ciśnienie mimo że wtryski benzynowe są nieaktywne. Odcięcie pompy można zrobić, nawet z opóźnieniem czasowym wyłączenia pompy żeby nabiło ciśnienie.
Więc który to bezpiecznik odpowiada za pompę? Bo w opisie przy klapkach od bezpieczników nie znalazłem nic związanego z "fuel" :/
Wiem, że mimo przełączenia się na gaz, pompa paliwa i tak pracuje i podaje ciśnienie mimo że wtryski benzynowe są nieaktywne. Odcięcie pompy można zrobić, nawet z opóźnieniem czasowym wyłączenia pompy żeby nabiło ciśnienie.
Więc który to bezpiecznik odpowiada za pompę? Bo w opisie przy klapkach od bezpieczników nie znalazłem nic związanego z "fuel" :/
w ustawieniach
stag przy błędzie ciśnienia ustaw sobie opcję "wyłącz przy pierwszym"
obroty przełączenia na benzynę możesz ustawić nawet na odcince, jak masz mnożnik w pobliżu 1 na końcu zakresu obrotów.
i wtedy nie ma prawa sobie benzyną podlewać
a jak wyłączysz pompę to przy wyprzedzaniu, gdy ciśnienie gazu bedzie niewystarcząjace samochód Ci zgaśnie itp.
stag przy błędzie ciśnienia ustaw sobie opcję "wyłącz przy pierwszym"
obroty przełączenia na benzynę możesz ustawić nawet na odcince, jak masz mnożnik w pobliżu 1 na końcu zakresu obrotów.
i wtedy nie ma prawa sobie benzyną podlewać
a jak wyłączysz pompę to przy wyprzedzaniu, gdy ciśnienie gazu bedzie niewystarcząjace samochód Ci zgaśnie itp.
opcja zaznaczona, mnożnik ok, mapa ok.
no właśnie chodzi o to że nie powinien zgasnąć, bo w momencie przełączenia na noPb ponownie pompa się załączy.
Ok, podłącze się chyba jednak bezpośrednio pod pompę, bo bezpiecznika od pompy nie zlokalizowałem.
no właśnie chodzi o to że nie powinien zgasnąć, bo w momencie przełączenia na noPb ponownie pompa się załączy.
Ok, podłącze się chyba jednak bezpośrednio pod pompę, bo bezpiecznika od pompy nie zlokalizowałem.
Nic Ci odcięcie pompy przy sekwencji nie da i z resztą to niezbyt logiczny pomysł ,jakby nawet popuszczały Ci wtryski benzynowe to miałbyś obniżony mnożnik na lpg -przyjrzyj się mapie lpg i benzyny albo zgraj pliki z oscyloskopu w stag-u i wrzuć je tutaj wraz z zrzutami ustawień ,a tak na marginesie temat bardziej nadaję się do działu LPG ,i jeszcze jedno te 12 litrów to jak rozumiem sprawdziłeś przy zatankowanym aucie na full ? ,wychodzi Ci 1,2l benzyny i 10 litrów gazu na 100km ? czy przejedziesz więcej?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Moja też paliła ok 1l na 10l gazu tylko że w zimie. A i jeszcze raz autora utwierdzę ze odcięcie nic nie da bo samochód nie będzie chodził i wtryski zapieką się szybko.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Tylko że w piątek zrobiłem 300 km w trasie odpalając samochód w sumie 4 razy. Jak ruszałem w drogę miałem wskazówke na 1/4 baku. po powrocie mam o połowę niżej i świeci się rezerwa. Samochód na gaz przełączał się po ok 30 sek. Więc dlaczego tracę benzynę? jechałem w trasie średnio ok 120-130 km/h. spalanie gazu zeszło mi poniżej 9l/100km. W mieście mam około 11l.
podobnie miałem w innym aucie po zamontowaniu gazu wskazuwka paliwa spadała tak jak bym jezdzil na benzynie a jezdiłem na gazie. i cały czas dolewałem benzyny no i co sie pozniej okazało.... rozkreciłem zbiornik a tam pełono paliwa. W passacie b5 był brany impuls na wskaznik paliwa z licznika kilometrow nie wiem na jakiej zasadzie to działa bo juz nie pammietam no i po kazdorazowym wyłączeniu silnika wszystko pwinno sie resetowac i wskazowka powinna wracac na swoje miejsce i wskazywac faktyczyny stan paliwa albo tez po odkreceniu korka paliwa. U mnie niestety nie chciało sie resetowac i gazownicy załozyli na pompe jakis przekaznik czy cos ktory po wyłączeniu silnika kasował pamięc wskaznika paliwa i po ponownym odpaleniu wskazuwka pokazywałak wlasciwa ilosc paliwa. nie wim czy w mazdach tak jest ale moze sprawdz ile masz zeczywiscie paliwa w zbiorniku.
Ostatnio edytowano 26 kwi 2010, 18:02 przez wojtek79, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Pany i jak w końcu odłączyć tą pompke paliwa w GE? przymierzam się do mierzenia kompresji w kupowanym autku i dobrze by było ją odłączyć są jakieś pomysły?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6