natomiast odkrecilem przegub od piasty i teraz mam taki problem ze nie moge za zadne skarby wybic sworznia ze zwrotnicy;/ czy jest tam jakies zabezpieczenie ? bo podnosze zwrotnice do samej gory prawie az sie autko podnosi i sworzen dalej siedzi...nalalem tam juz troche wd...jak sobie z tym poradzic jesli mozna to prosilbym o szybkie info
Problemy z przegubami? – WĄTEK ZBIORCZY
siemka nie chce zakladac nowego tematu a widze ze w tym tez sie pewnie to przyda lub autor wie cos na ten temat 
natomiast odkrecilem przegub od piasty i teraz mam taki problem ze nie moge za zadne skarby wybic sworznia ze zwrotnicy;/ czy jest tam jakies zabezpieczenie ? bo podnosze zwrotnice do samej gory prawie az sie autko podnosi i sworzen dalej siedzi...nalalem tam juz troche wd...jak sobie z tym poradzic jesli mozna to prosilbym o szybkie info
natomiast odkrecilem przegub od piasty i teraz mam taki problem ze nie moge za zadne skarby wybic sworznia ze zwrotnicy;/ czy jest tam jakies zabezpieczenie ? bo podnosze zwrotnice do samej gory prawie az sie autko podnosi i sworzen dalej siedzi...nalalem tam juz troche wd...jak sobie z tym poradzic jesli mozna to prosilbym o szybkie info
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
dobra z tym juz dalem rade teraz jak oddzielic przegub od poloski ?
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
mlotkiem, ale zebys nie wybil polosi ze skrzyni.tam jest chyba pierscien zabezpieczajacy(jak dobrze pamietam),moze sie go wyjmuje ale u mnie poszlo po kilku strzalach ruskim kluczem(czyli mlot+jakis przecinak)
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
dobrym sposobem na wybicie sworznia ze zwrotnicy jest kawałek rurki i nie długi łańcuszek którym oplatamy wahacz razem z rurka która zapieramy o cokolwiek pod silnikiem ale oczywiście tak żeby nic nie uszkodzić... rurę pchamy do dołu przy czym delikatnie stukamy młotkiem w wahacz musi wyskoczyc, a co do przegubu podzielam wypowiedz kolegi, zabezpieczenie zostaje na półosi napewno
- Od: 7 mar 2010, 14:47
- Posty: 7
- Skąd: sławatycze
- Auto: Mx3
no ja mialem ten plus ze poszla mi tez oslona na przegubie od skrzyni czyli musialem zdjac...wkrecilem w imadlo i bil;em mlotkiem w przegub i nic;/ w koncu obcialem dookola boshem i jakos zbilem a od strony pasazera w ogule oska nie byla w przegubie tylko chodzila luzem w oslonie ...
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Wymień tylko ten co stuka – nie ma potrzeby wymieniać dwóch, roboty troche jest ale nic skomplikowanego – dobre klucze (szczególnie do półosi mile widziane)
czasem bywa problem z zabezpieczeniem na wielowypuście ale jak wyjmiesz półoś i będziesz miał problem to zawsze możesz samą półośke zawieść na warsztat i każdy mechanik Ci to powinien zdjąć.
Pozdr.
czasem bywa problem z zabezpieczeniem na wielowypuście ale jak wyjmiesz półoś i będziesz miał problem to zawsze możesz samą półośke zawieść na warsztat i każdy mechanik Ci to powinien zdjąć.
Pozdr.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość