W marcu Mazda znalazła w Polsce nabywców na 421 pojazdów, ustanawiając tym samym nowy rekord sprzedaży japońskiej marki. W porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej jest to wzrost o prawie 14,5%.
Mówi Łukasz Paździor, dyrektor generalny Mazda Motor Poland: „Marcowy wynik sprzedaży to sukces całej sieci dealerskiej Mazdy. Sportowy design samochodów Mazdy, dobra oferta cenowa wraz z dynamiczną kampanią promocyjną przyczyniły się do wzrostu sprzedaży. Cieszy nas, że klienci coraz chętniej wybierają nową Mazdę3, a Mazda6 wciąż jest w czołówce rankingu. Nasze modele zapewniają pasażerom wyjątkową radość z jazdy w duchu Zoom-Zoom i coraz więcej mazd pojawia się na ulicach. Ta rosnąca świadomość obecności marki na polskim rynku znalazła odzwierciedlenie w marcowych wynikach. Dodatkowo coraz więcej przedstawicieli kadry menedżerskiej wybiera Mazdę na swój samochód służbowy, dzięki czemu docieramy do nowej grupy klientów”.
Wysoka jakość i niezawodność jest jednym z kluczowych elementów składających się na wizerunek Mazdy. To, że japońska marka plasuje się pod tym względem w ścisłej światowej czołówce, potwierdzają niezależne badania, z których przytaczamy tylko kilka.
W grudniowym wydaniu magazynu „Auto Świat” (28 grudnia 2009; Nr 1/750) dziennikarze przygotowali obszerny raport dotyczący jakości samochodów. Na 23 sklasyfikowane marki Mazda zajęła pierwsze miejsce z najwyższą notą "5+". Autorzy opracowania podkreślają: „Trwała technika i wysoka jakość wykonania sprawiają, że mazdy uchodzą za solidne auta”.

Źródło i więcej informacji: Samar, autor: Rafał Żaglewski