Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)
Witam wszystkich. A wiec do niedwana mialem taki problem jaki kolega rozpocal temat. A wiec wyczyscilem na wszelki wypaek swiece sprawdzielm przewody i rowniez wyczyscilem, tak samo kopulke wyczyscilen i troche przespieszylem zaplon jakies 300-400 kolimetrow bylo duzo lepiej auto juz fajnie ciagnelo od 1500rmp:d Dzisiaj natomaist katastrofa wybralem sie wymienic szybe 50km w jedna strone ,a tu po przejechaniu 15 moze 20 kilometrow jeden gar pada:/ zero przyspieszania i wogole porazka:/ Czy juz koniec tego aparatu?? Mam M3 ale nie wiem sam czy kupic taki czy inny??a Moze ktos ma do sprzednia w 100% sprawny aparat za rozsadne pieniadze??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kolego tylko dobrze sobie sprawdz kable albo odrazu wymień na nowe poniewaz ja przez kiepskie kable najpierw załatwiłem sobie palec rozdzielacza bo iskra nie miała dobrego odprowadzenia napięci i wypaliła w nim dziurkę i rozwaliła aparat.Koszt wszystkiego 300 zł.przez kiepskie kable.
- Od: 18 lut 2010, 21:18
- Posty: 25
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 95r
Kup sobie na Allegro używke tak jak ja i jestem zadowolony.Tych aparatów M3 jest w zapełnienie.Jeżeli masz M3 to tylko możesz wstawić M3 poniewaz P5 i P9 nie będzie ci pasował bo maja inne połączenia.Chyba że znasz dobrego elektryka to ci może przerobić elektryke do tych aparatów.Wydziałem gdzieś na forum opis jak to się robi ale nie pamiętam gdzie.U mnie na szrocie wołaja za M3 100zł.Może masz gdzieś blisko szrot to podejdz i pogadaj czy na chwile możesz sobie sprawdzić to jest 5 min roboty
- Od: 18 lut 2010, 21:18
- Posty: 25
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 95r
Tylko ze ja sprawdzilem kable miernikiem i przebicia tez nie maja i wymienilem swiece przy okazji, wciaz to samo nawet na wolnych [tiiit]:///.nie zawsze chodzi na wszytkie gary://. to zamowie aparat tylko ktory lepszy?? i ktory bedzie dzialal dluzej??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):Tylko ze ja sprawdzilem kable miernikiem i przebicia tez nie maja i wymienilem swiece przy okazji, wciaz to samo nawet na wolnych [tiiit]:///.nie zawsze chodzi na wszytkie gary://. to zamowie aparat tylko ktory lepszy?? i ktory bedzie dzialal dluzej??
jak sprawdzałeś przebicie ? ? ? .........masz jakiś wysoko napięciowy miernik ?
najlepiej sprawdzić na odpalonym silniku wieczorem, popryskać mgiełką wody z takiego spryskiwacza do kwiatów.
choć może być w fajce przebicie, w kopułce i widać nie będzie
Zacznij od wymiany świec, przewodów, kopułki i palca.
Jeśli miałeś aparat M3 to tylko taki taki Tobie będzie pasował
- Od: 30 wrz 2009, 18:50
- Posty: 140
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 323F BA
Witam.
Miałem ten sam problem w październiku 2009. Identyczne objawy.
1. Wymieniłem świece NGK. (12 zł/sztuka)
2. Regeneracja aparatu zapłonowego, za pośrednictwem http://www.yakuzasc.prv.pl (260 zł z 2 letnia gwarancja)
3. Nowe kable NGK (250 zł)
Wszystko działa jak powinno, zbiera się bez jakichkolwiek szarpnięć od 500 rpm.
Cały zabieg kosztuje w granicach 600 zł, ale mam problem z głowy.
Dodam jeszcze, że teraz najpierw kupiłbym kable, a potem decydował się na regeneracje aparatu, z zregenerowanym aparatem i starymi kablami auto wcale nie chciało jeździć. Wnioskuje z tego, że to kable dawały pupy, więc polecam najpierw zmienić świece i kable wysokiego napięcia, a dopiero potem szukać winy w aparacie zapłonowym. Takim sposobem pewnie zaoszczędziłbym 260 zł
Miałem ten sam problem w październiku 2009. Identyczne objawy.
1. Wymieniłem świece NGK. (12 zł/sztuka)
2. Regeneracja aparatu zapłonowego, za pośrednictwem http://www.yakuzasc.prv.pl (260 zł z 2 letnia gwarancja)
3. Nowe kable NGK (250 zł)
Wszystko działa jak powinno, zbiera się bez jakichkolwiek szarpnięć od 500 rpm.
Cały zabieg kosztuje w granicach 600 zł, ale mam problem z głowy.
Dodam jeszcze, że teraz najpierw kupiłbym kable, a potem decydował się na regeneracje aparatu, z zregenerowanym aparatem i starymi kablami auto wcale nie chciało jeździć. Wnioskuje z tego, że to kable dawały pupy, więc polecam najpierw zmienić świece i kable wysokiego napięcia, a dopiero potem szukać winy w aparacie zapłonowym. Takim sposobem pewnie zaoszczędziłbym 260 zł
-
maseł
wlasnie tak sprawdzalem przewody a pozniej na mioerniku czy gdzies nie ginie ten prad. a siwece wymienione, wiec chyba tylko aprat został a nie chce pchac sie w koszta bo i tak sie wykosztowale ostanimi czasy(rozrzad500 plnow, szyba 300 plnow,sworzen plus zbierznosc, olej i plyn chlodniczy), a teraz mialbym wsadzic 600 stow i sie bawic i do ciekac co jest przyczyna?? swiece i tak w sumie byly do wymiany ale przewody i pozniej jakies regenracje kto by czekal ja uzywam samochodu codziennie. A tak ogolnie to jest tak auto jezdzilo jak nalezy do zeszlego tygodnia i zaczelo szarpac teraz jest juz co raz gorzej bo nie zawsze dziala na wszystkie gary jak chce nagle przyspieszyc, jesli natomiast ledwo dotykam gaz to auto idze tylko dwoch pierwszysch biegagach a pozniej trzeba czekac az zlapie 3500rmp-4000rmp ale tez nie wolno dawac gazu w podloge.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Masz kolego identyczny objaw jak ja miałem.Na 100% aparat.
- Od: 18 lut 2010, 21:18
- Posty: 25
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 95r
No wreszcie jakis konkret:D Jeszczed dzisiaj zamowie ten aparat:D Bo juz mnie nosic zaczyna zimny idzie a zlapie troche temp to juz katastrofa:/Dzieki wielkie 

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Tylko musisz mieć dobre kable,świece,palec i kopułkę bo rozwalisz nastepny aparat tak jak ja.
- Od: 18 lut 2010, 21:18
- Posty: 25
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 95r
Juz to zrobilem, wymienilem swiece kable sprawdzilem i sa ok. a jaki palec przeciez on jest zamontowany w aparacie. nie czaje cie kolo. juz [tiiit] nie wiem co mam robic bo kazdy inaczej mi radzi tylko ze ja juz niektore rzeczy zrobilem. no i pozstało mi tylko aparat wymienic. a i powiedz o jaki ten palec ci chodzi bo jesli o ten co ja mysle to jest razem z apratem i wchodzi w kopułke.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Tak ten co jest pod kopułką ale na razie nie kupuj bo jak kupisz aparat to może w nim będzie mozliwie dobry.
- Od: 18 lut 2010, 21:18
- Posty: 25
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 95r
Kolego ja teraz wymieniłem aparat P5 na P9 i mam ten stary ale nie wiem co w nim było uszkodzone albo cewka albo moduł bo nie sprawdzałem.
- Od: 18 lut 2010, 21:18
- Posty: 25
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 95r
Ja juz zamowilem aparat i mam nadzieje ze bedzie dzialalo, bo ten to juz totalna porazka nie ma jazdy pod gorke nawet lekka auto nie moze dac sobie rady na 3 biegu:/// jutro bede mial go w rekach i jest na 2 tygodniowej gwarancji rozruchowej:DD
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No to jutro kolego będziesz śmigał.Ja na starym aparacie to nawet na jedynce nie mogłem podjechać pod małą góreczkę.
- Od: 18 lut 2010, 21:18
- Posty: 25
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 95r
witam
Posiadam mazde 323f i ostatnio pojechalam ja do pracy i juz mi nie odpalila.Odstawilam samochod do mechanika okazalo sie ze poszla pompa paliwa .Odebralam samochod i jezdzialm nia tydzien i tydzien stala i wsiadajac rano pewego dnia juz nie odpalila ,krecila ale nie odpalila.Ostawilam kolejny raz do mechanika i okazlo sie ze poszla ta pompa wczesniej wstawiona ,wstawil kolejna nowa pompe i wrócilam do domu a rano juz znow ten sam problem.Prosze o pomoc bo nie wiem juz co robic .Co dzien czy tydzien nowa pompa lekka przesada.Prosze o pomoc co z tym fatem zrobic ? Czy to rzeczywiscie takie liche jakies te pompy czy moze szukac przyczyny innej?
Posiadam mazde 323f i ostatnio pojechalam ja do pracy i juz mi nie odpalila.Odstawilam samochod do mechanika okazalo sie ze poszla pompa paliwa .Odebralam samochod i jezdzialm nia tydzien i tydzien stala i wsiadajac rano pewego dnia juz nie odpalila ,krecila ale nie odpalila.Ostawilam kolejny raz do mechanika i okazlo sie ze poszla ta pompa wczesniej wstawiona ,wstawil kolejna nowa pompe i wrócilam do domu a rano juz znow ten sam problem.Prosze o pomoc bo nie wiem juz co robic .Co dzien czy tydzien nowa pompa lekka przesada.Prosze o pomoc co z tym fatem zrobic ? Czy to rzeczywiscie takie liche jakies te pompy czy moze szukac przyczyny innej?
- Od: 16 kwi 2010, 16:26
- Posty: 5
masz możne immobilizer
??
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości