rafusmaximus napisał(a):lampa ksenonowa zawsze występuje w parze ze spryskiwaczem – odwrotnie już niekoniecznie (przykład skandynawski, Szwecja)
auta z USA nie posiadają niekiedy spryskiwaczy lamp przednich
E.
www.mazdaspeed.pl
rafusmaximus napisał(a):lampa ksenonowa zawsze występuje w parze ze spryskiwaczem – odwrotnie już niekoniecznie (przykład skandynawski, Szwecja)
Grzyby napisał(a):Bądźmy szczerzy – o umyciu reflektorów tym sposobem można zapomnieć.
No i niestety – mamy (czy chcemy czy nie chcemy) spryskiwaną szybę.
Enduro napisał(a):rafusmaximus napisał(a):lampa ksenonowa zawsze występuje w parze ze spryskiwaczem – odwrotnie już niekoniecznie (przykład skandynawski, Szwecja)
auta z USA nie posiadają niekiedy spryskiwaczy lamp przednich
E.
Enduro napisał(a):Grzyby napisał(a):Bądźmy szczerzy – o umyciu reflektorów tym sposobem można zapomnieć.
No i niestety – mamy (czy chcemy czy nie chcemy) spryskiwaną szybę.
no ale w tym jest tez pewna logika, bo jak spryskujemy przydnią szybe, to podobnej czynnosci wymagają raczej przednie lampy również...
istnieje tez wariant podłączenia pod tylną szybe..
E.
Rekin napisał(a):Rozumiem to dokładnie , ale ogladałem oferty M6 i jedna była na xenonie ale bez sprysków dlatego chciałem sie upewnić , to oznacz albo miała dzwona i wymienił ktoś zderzak albo założył ktoś xenony z allegro
rafusmaximus napisał(a):Enduro napisał(a):Grzyby napisał(a):Bądźmy szczerzy – o umyciu reflektorów tym sposobem można zapomnieć.
No i niestety – mamy (czy chcemy czy nie chcemy) spryskiwaną szybę.
no ale w tym jest tez pewna logika, bo jak spryskujemy przydnią szybe, to podobnej czynnosci wymagają raczej przednie lampy również...
istnieje tez wariant podłączenia pod tylną szybe..
E.
Hehehe, a co powiesz gdy latem w słoneczny dzień poprzykleja Ci się masa owadów na szybie i chcesz je zmyć? Wystarczy wtedy spryskać szybę i uruchomić wycieraczki. Lampa tego w DZIEŃ nie potrzebuje (umyje się wieczorem szmatką i odpowiednim preparatem, bo sam spryskiwacz i tak nic nie da – potrzebna jest jeszcze wycieraczka, której nie ma, albo ręka).
Uwierz mi Enduro – miałbyś wybór taki jak w oryginale, to byłbyś bardziej zadowolony. U Ciebie jest to kwestia przyzwyczajenia.
rafusmaximus napisał(a):Oczywiste jest to, że ładniejsze i bardziej praktyczne byłyby chowane w zderzak jak np. w VW czy chociażby Skodzinie
krzych napisał(a):W GH sie wreszcie dorobili po latach
Lorento napisał(a):Dodajta, że te chowane spryski dość często się psują, zacinają, itd. ..
Lorento napisał(a):bo czarne pasują ino do czarnego...
uke53 napisał(a):krzych napisał(a):W GH sie wreszcie dorobili po latach
Co z tego, że się chowania w zderzaku dorobiliśmy, skoro nie możemy spryskać reflektora niezależnie od szybyTylko co piąte spryskiwanie szyb, czy się chce czy nie chce.
krzych napisał(a):rafusmaximus napisał(a):Oczywiste jest to, że ładniejsze i bardziej praktyczne byłyby chowane w zderzak jak np. w VW czy chociażby Skodzinie
W GH sie wreszcie dorobili po latach
Enduro napisał(a):Lorento napisał(a):Dodajta, że te chowane spryski dość często się psują, zacinają, itd. ..
no i ich koszt jest okrutny..
lepiej nie pytac!
E.
Enduro napisał(a):rafusmaximus napisał(a):lampa ksenonowa zawsze występuje w parze ze spryskiwaczem – odwrotnie już niekoniecznie (przykład skandynawski, Szwecja)
auta z USA nie posiadają niekiedy spryskiwaczy lamp przednich
E.
japoniec napisał(a):....nie maja spryskow wcale – tylko zaslepki – po prostu przy xenonach nie jest wymagany sprysk w US
z Mazdami jest to samo – xenon jest, sprysku brak – i duzo takich, sprowadzonych z US, jezdzi po europie ( nie tylko w PL )
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6