

Film przedstawiający jedną z wielu prób przeprowadzonych na hamowni w obecnej konfiguracji –> https://www.youtube.com/watch?v=yHDz5CQfrSI
Chciałbym przedstawić Wam moje drugie auto jakim jest Ford Probe w wersji GT z silnikiem F2T. Auto zostało poddane kilku modyfikacjom które IMO poprawiają jego wygląd zewnętrzny, dźwięk, oraz prowadzenie i trakcję. Felga jaką widzicie na aucie to rarytas w PL – japońska obręcz Kosei która przy średnicy 17" waży jedyne 6.7kg będąc przy tym wytrzymałą, oraz świetnie wykonaną. Opony pochodzą od taiwańskiego producenta, firmy Federal. Opony zachwalane są na forach w US, ja również dołożę do tego swoje przysłowiowe "trzy grosze". Są świetne – świetnie się trzymają, świetnie wyglądają, a do tego mają mega świetną cenę. W porównaniu do Toyo i Hankook'a moge stwierdzic, że to praktycznie ta sama półka ... tylko za wyjątkiem tej cenowej. Zawieszenie wymienione na gwint K-Sport'a. Hamulce na przod to zestaw Revolution Brakes oparty na tarczach 325mm z 4-tloczkowymi zaciskami Willwood'a. Na osi tylnej oryginalne rozmiarowo tarcze KVR – nacinane, ocynkowane; klocki karbonowe i przewody w oplocie. W calym ukladzie krąży płyn Motul RBF 660. Poza tym, w aucie siedzi nieco lepszy sprzęt grający. Radio to 2-din'owy JVC (najwyższy model producenta), a pod piecem Kenwood'a KAC 943 grają z przodu głośniki Morel Tempo 6 razem z umieszczonym w bagażniku suwoofer'em u-Dimension EL S104. Głośników z tyłu oczywiście brak. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło Clutchmasters Stage III. Modyfikacje silnika nie są w pełni ukończone, auto jeździ niewystrojone, poki co jedyna zmiana w sofcie jest chip Probinatora. Walek rozrzadu zmieniony na produkt Colt Cams o profilu "Tri-Flow". Oczywiscie 2.5 calowy wydech od turbiny od BartH'a, zawór upustowy Properfekt'u, MBC tej samej firmy, oraz duży FMIC (450-300) + orurowanie z nierdzewki (2-2.5") na łącznikach od FMIC.pl.
Profil na Performanceprobe.com –> http://www.performanceprobe.com/forum/showthread.php?t=39472
Modyfikacje
I. Silnik
................
– przelotowy wydech 2.5" by BartH Exhaust –> TAK BRZMI
– glowica po obrobce (kanaly, gniazda, nowe zawory ...)
– walek rozrzadu Colt Cams "Tri-Flow"
– zawór upustowy Properfekt typ I (BOV)
– regulator ciśnienia doładowania Properfekt (MBC)
– przewody WN Magnecor 8.5mm
– świece NGK G-Power
– filtr stożkowy + adapter na VAF
– zaślepiony zawór EGR
– Turbo Timer Greddy
– chip Probinator
– FMIC + orurowanie z nierdzewki
...
– pomalowana na srebrno pokrywa zaworów
– olej Valvoline Racing 10W60
Doładowanie : 1 bar
Moc fabryczna: 147KM
Moc obecnie: 225,4 KM
Moment obr. fabrycznie: 258NM
Moment obr. obecnie: 397,2NM
STAGE I –> + 78,4KM & 139.2NM
II. Zawieszenie
...........................
– gwintowane K-Sport
III. Układ hamulcowy
.....................................
– zestaw Revolution na przod :
* tarcze nawiercane 325mm
* zaciski 4-tloczkowe Willwood
* przewody w oplocie Goodridge
...
– zestaw oryginalny na tyl :
* tarcze nacinane KVR silver
* klocki KVR Carbon
* przewody w oplocie KVR
...
– płyn Motul RBF 660
IV. Koła
................
– felgi Kosei K1-TS silver 17x7 ET=42 (waga: 6.7kg)
– opony Federal SS-595 215/45R17 V (waga: 9.6kg)
– nakrętki Gorilla chrome
V. Nagłośnienie –> TAK TO GRA
.............................
– radio JVC KWR900BT
– głośniki przednie: Morel Tempo 6
– subwoofer u-Dimension EL S104
– wzmacniacz Kenwood KAC-943
– okablowanie Caliber (20mm zasilanie ; 2x2.5mm głośnik), Sinuslive 2xRCA
– wygłuszone drzwi, podłoga, bagażnik, nadkola ... (mata dekarska Soudal)[/i]
GALERIA ZDJĘĆ























Pozdrawiam
Łukasz