Nieprecyzyjnie wchodzi drugi bieg – Czy to normalne?
Strona 1 z 1
CZESC JESTEM KUBA I MAM TAKIE PYTANKO.ZNALAZLEM MAZDE 323 4WD SILNIK 1.8 115 KONI MA BARDZO MALO PRZEJECHANE BO OKOLO 80TYS ALE SAMOCHODZIK JEST Z 91r w srodeczku igielka silnik tez ladnie utrzymany zadnych wyciekow ladnie pracuje tylko jak sie nim przejechalm to tak jaby 2 mi zle wchodzila!.I NIE WIEM CZY KUPOWAC TAKI SAMOCHOD BO JAK ROZMAWIALEM Z MECHANIKIEM TO POWIEDIAL MI ABY ZREZYGNOWAC BO CESCI BEDA DROGIE JAK COS SIE SYPNIE Z TYM NAPEDEM CZY TO PRAWDA?.SAMOCHOD JEST Z NIEMIEC.CZY WARTO COS TAKIEGO KUPOWAC TEZ ZASTANAWIA MNIE TO ZE MA TYLKO OKOLO 80TYS PRZEJECHANE ALE MOWIONO MI ZE SAMOCHOD BYL U DZIADKA I WNOCZEK NIM POMYKAL .PRZEPRASZAM ZA BLEDY ALE JESTEM DYSLEKTYKIEM I DYSGRAFIKIEM:)[/b]
-
Gość
...co nie upowaznia Cie do korzystania z caps-lock'a oznaczajacego krzyk.
Nie wiem, co masz na mysli dokladnie, mowiac o zlym wchodzeniu 2. biegu – tez mialem ten problem w jednej Mazdzie na wysokich obrotach, ale ogolnie skrzynie manualne japonskiej marki zaprojektowane sa na wytrzymanie co najmniej kilkuset tysiecy kilometrow. Byc moze Jaksa bedzie w stanie cos wiecej powiedziec na temat mozliwosci napraw usterek przekladni.
Niestety nie wiem, czy skrzynia modelu 4WD (silnik BP 1.8i 16V SOHC 103 KM) jest identyczna jak w wersji manualnej, aczkolwiek Klub dysponuje manualem w jezyku angielskim do tego modelu. Ogolnie polecalbym zadbana BG – samochod ekonomiczny i lojalny. Naped 4WD moze byc przydatny, a jesli to jedyna wada tego samochodu... Reszta czesci wcale nie jest droga, mnostwo zamiennikow i elementow uzywanych praktycznie do kazdej wersji.
PS. Jaka cena za auto?
Nie wiem, co masz na mysli dokladnie, mowiac o zlym wchodzeniu 2. biegu – tez mialem ten problem w jednej Mazdzie na wysokich obrotach, ale ogolnie skrzynie manualne japonskiej marki zaprojektowane sa na wytrzymanie co najmniej kilkuset tysiecy kilometrow. Byc moze Jaksa bedzie w stanie cos wiecej powiedziec na temat mozliwosci napraw usterek przekladni.
Niestety nie wiem, czy skrzynia modelu 4WD (silnik BP 1.8i 16V SOHC 103 KM) jest identyczna jak w wersji manualnej, aczkolwiek Klub dysponuje manualem w jezyku angielskim do tego modelu. Ogolnie polecalbym zadbana BG – samochod ekonomiczny i lojalny. Naped 4WD moze byc przydatny, a jesli to jedyna wada tego samochodu... Reszta czesci wcale nie jest droga, mnostwo zamiennikow i elementow uzywanych praktycznie do kazdej wersji.
PS. Jaka cena za auto?
Ale pisac mozesz bez caps locka.
Naped 4x4 zawsze znacznie podnosi koszta eksploatacji i napraw. Czesci do mazd sa drogie. Do typowych kupisz zamienniki. Nie wiem czy do 4x4 takie znajdziesz. Przypuszczam, ze nie.
Naped 4x4 zawsze znacznie podnosi koszta eksploatacji i napraw. Czesci do mazd sa drogie. Do typowych kupisz zamienniki. Nie wiem czy do 4x4 takie znajdziesz. Przypuszczam, ze nie.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Jesli te problemy z dwojka wygladaja tak ze przy zmianie na 2 tak jakby cos zgrzytnelo badz takie drganie (takie nieprzyjemne jakby o cos zawadzalo) na drazku to sobie daruj. Naprawa tego na nowych czesciach kosztuje fortune (jak mi Jaksa powiedzial ile kosztuje polowa czesci to myslalem ze na zawal padne) a uzywana skrzynka (jesli nie jest to to samo co w 1.8 DOHC/SOHC) tez pewnie ponad 1,5 tys. o ile sie znajdzie gdzies. Oczywiscie mozna z tym jezdzic nawet przez dluzszy czas ale po co sie ladowac od razu w zepsuty samochod.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Poczytaj sobie na forum, byl już dość długi post o problemach z drugim biegiem, ta 2 w Mazdach to chyba jakiś taki specjalny bieg
i trzeba ją po prostu traktować delikatniej niż inne biegi, poza tym skrzynie są naprawdę dobre
- Od: 24 mar 2004, 22:00
- Posty: 254
- Skąd: Nysa
- Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE
nio ale ten przebieg ponad 80tys tylko a samochodzik jest z 91 roku to cos malo kurcze sam nie wiem bo tak ladnie chodzil 150km lapie raz 2:)) ale sie boje ze jak cos pierdyknie cos z tym napedem na 4 kola to fortune zaplace:((
-
Gość
Kiedys klient kupił całą skrzynię 4WD uzywana w niemczech za 3500 zł. Ja bym się nie pchał w 4WD....kubawawa napisał(a):ale sie boje ze jak cos pierdyknie cos z tym napedem na 4 kola to fortune zaplace
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Widzę że w niemczech 4WD są bardzo popularne
Ja mam taką i nie narzekam. Jej oznaczenie to GLX (wiem że tymi symbolami oznacza się kilka wersji BG) . Co do zawieszenia to jest to praktycznie GTR (mówię o skrzyni, wale i rodzaju zawieszenia przód-tył. Różnią się piasty (standard – 4x100 a nie 5 szpilej jak w GTR). Sprzęgło jest sporo większe niż w 323 2WD. Co do skrzyni – może to i bolączka GTRa, ale nie GLXa który ma kilkadziesiąt koni mniej i brak turbo
Podsumowując: skrzynie w tym modelu jest ciężko zajechać. U mnie wszystki biegi o dziwo zaczęły troszkę ciężej wchodzić po uzupełnieniu oleju w skrzyni...
Co do ceny – jest ok. Ja swoją kupiłem w listopadzie zeszłego roku za 4700. Miała wtedy 115 tyś. oryginalnego przebiegu.
Jeśli mieszkasz w górach – auto jak marzenie. Jeśli nie – i tak będziesz wszystkich znajomych wyciągać ze śniegu...
Części drogie jak to do japońcy. Oprócz skrzyni i sprzęgła – reszta jak do 323 BG z silnikiem BP.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Podsumowując: skrzynie w tym modelu jest ciężko zajechać. U mnie wszystki biegi o dziwo zaczęły troszkę ciężej wchodzić po uzupełnieniu oleju w skrzyni...
Jeśli mieszkasz w górach – auto jak marzenie. Jeśli nie – i tak będziesz wszystkich znajomych wyciągać ze śniegu...
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
kubawawa napisał(a):nio ale ten przebieg ponad 80tys tylko a samochodzik jest z 91 roku to cos malo kurcze sam nie wiem bo tak ladnie chodzil 150km lapie raz 2:)) ale sie boje ze jak cos pierdyknie cos z tym napedem na 4 kola to fortune zaplace:((
Takich bajek, że to dziadek jeździł tylko do kościoła to jest pełno. A sam wspomniałeś, że wnuczek nią pomykał to pewnie i wnuczek licznik przekręcił.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Że też są jeszcze ludzie co wierzą w te brednie o dziadkach i wnuczkach ehhh. A cyferki na liczniku to pewnie ładny szlaczek tworzą :–). Ten rocznik to przebieg powinny mieć ok 200.000 kilometrów. A jak ktoś go tak ordynarnie przekręcił, to bym dokładnie samochód obejrzał, czy cały nie jest przekręcony, bo coś mi się wydaje, że ta "dwójka" to nie jego największy problem :–)
Mazda 323 Protege 1,8 SOHC 91r
- Od: 27 lip 2004, 02:00
- Posty: 29
- Skąd: Elbląg
- Auto: Mazda 323 Protege 1,8 SOHC 91r
Pesymiści
Może dziadek był z "jajami" i bardzo lubił Mazdy 4WD i jeździł tylko do kościoła
Jak ja będę dziadkiem, to będę miał w stodole nową 6 4x4 260KM i będę do kościoła jeździł
A dwójka w Mazdach BG zawsze z oporem wchodziła – przynajmniej w trzech, które miałem tak było i nic się nie działo – nawet przy 300.000 km
Wyluzujcie ludziska![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Jak ja będę dziadkiem, to będę miał w stodole nową 6 4x4 260KM i będę do kościoła jeździł
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A dwójka w Mazdach BG zawsze z oporem wchodziła – przynajmniej w trzech, które miałem tak było i nic się nie działo – nawet przy 300.000 km
Wyluzujcie ludziska
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Nie zawsze tak jest, choć z miesiąca na miesiąc coraz trudniej dostać okazy z małym przebiegiem. Kilku klubowiczów może się pochwalić autkami zza zachodzniej granicy, które na swój wiek miały śmieszny stan licznika, a nie były kręcone... Choć się zdarzają także auta w tym roczniku z licznikami cofniętymi o 200 tysięcy – to faktGcze napisał(a):Ten rocznik to przebieg powinny mieć ok 200.000 kilometrów
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Ja mam z 1997r. z przebiegiem 40.000
Nie sądzę, aby go ktoś przekręcał, bo wyciągnąłem go ze szrotu po dachowaniu, więc wątpię w to, aby ktoś przekręcał licznik autu, stojącemu na szrocie, zresztą tak, jak przyglądałem się, to ma tarcze pościerane właśnie na 40.000 km 
- Od: 27 lip 2005, 16:44
- Posty: 29
- Auto: Mazda 323C 97' 1.5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości