Rynek Nowego Miasta – wrzesień 2005
Witam
Wróciłem z lipcowych wojaży i cóż widzę – "mój" temat spotu wrześniowego w Warszawie został uziemiony! a przecież nie napisałem, że już wszystko stracone w temacie jego realizacji (mimo iż władze Klubu nic nie zrobiły aby mi w tym pomóc – oprócz deklaracji pomocy od GLOBYego, INKI, i tco_tm za co im dziękuję).
Dla porządku podaję aktualny stan tematu na koniec lipca:
– pozostał jedyny możliwy termin spotu – 16 wrzesień (sobota)
– miejsce spotu – wskazuję Rynek Nowego Miasta a nie Plac Zamkowy (z uwagi na lepszy dojazd i możliwość zaparkowania większej ilości samochodów – do 60-80 szt.
– udział dealera MAZDY (AZ AUTO) – nieaktualny (jak się spotkamy, powiem dlaczego)
– nadal konieczne jest pismo Klubu, wnioskujące o przydział miejsca (wielkość) i rezerwację terminu
– mogę napisać pismo lecz kto je podpisze w imieniu Klubu?
– jaki teren wchodzi w rachubę ? – na razie akces udziału zgłosiło ok. 25 osób
Pozdrawiam
Jeżeli maks. do 5 sierpnia nie dostanę konkretnej odpowiedzi – definitywnie rezygnuję z organizacji spotkania.
Wróciłem z lipcowych wojaży i cóż widzę – "mój" temat spotu wrześniowego w Warszawie został uziemiony! a przecież nie napisałem, że już wszystko stracone w temacie jego realizacji (mimo iż władze Klubu nic nie zrobiły aby mi w tym pomóc – oprócz deklaracji pomocy od GLOBYego, INKI, i tco_tm za co im dziękuję).
Dla porządku podaję aktualny stan tematu na koniec lipca:
– pozostał jedyny możliwy termin spotu – 16 wrzesień (sobota)
– miejsce spotu – wskazuję Rynek Nowego Miasta a nie Plac Zamkowy (z uwagi na lepszy dojazd i możliwość zaparkowania większej ilości samochodów – do 60-80 szt.
– udział dealera MAZDY (AZ AUTO) – nieaktualny (jak się spotkamy, powiem dlaczego)
– nadal konieczne jest pismo Klubu, wnioskujące o przydział miejsca (wielkość) i rezerwację terminu
– mogę napisać pismo lecz kto je podpisze w imieniu Klubu?
– jaki teren wchodzi w rachubę ? – na razie akces udziału zgłosiło ok. 25 osób
Pozdrawiam
Jeżeli maks. do 5 sierpnia nie dostanę konkretnej odpowiedzi – definitywnie rezygnuję z organizacji spotkania.
„Zegar tyka. Wszystkich.”
Popatrz ilu ludzi chetnych jest na ogólnopolski zlot w Toruniu, cos czuje ze niestety z tego nic nie wyjdzie. Duzo osob sie deklaruje a potem bida.
Jesli zlot sie odbedzie ja potwierdzam chec uczestniczenia w nim.
Pozdrawiam
Jesli zlot sie odbedzie ja potwierdzam chec uczestniczenia w nim.
Pozdrawiam
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 12 maja 2005, 21:00
- Posty: 332
- Skąd: Gliwice / Dąbrowa Górnicza
- Auto: Mazda 626 cronos 2.0i 95r.
tatian napisał(a):– nadal konieczne jest pismo Klubu,
nikt go nei podpisze bo klub nie ma prezesa ani nie jest legalnym stowarzyszeniem
tatian napisał(a):Jeżeli maks. do 5 sierpnia nie dostanę konkretnej odpowiedzi – definitywnie rezygnuję z organizacji spotkania.
ale jakiej odpowiedzi
Być moze, ze ja sam takie pismo podpiszę – ale wtedy nie będzie to pismo klubowe.
Również spotkanie nie będzie prezentować Klubu i jego członków a będzie spontanicznym spotem włascicieli MAZD.
Z odpowiedzi RAVO – koordynatora dowiedziałem się, ze koordynatorzy nie mogą niczego koordynować gdyz nic takiego jak KLub MAZDASpeed nie istnieje. Przykre ale nareszcie prawdziwe.
Mimo to nadal czekam do piątku.
Również spotkanie nie będzie prezentować Klubu i jego członków a będzie spontanicznym spotem włascicieli MAZD.
Z odpowiedzi RAVO – koordynatora dowiedziałem się, ze koordynatorzy nie mogą niczego koordynować gdyz nic takiego jak KLub MAZDASpeed nie istnieje. Przykre ale nareszcie prawdziwe.
Mimo to nadal czekam do piątku.
„Zegar tyka. Wszystkich.”
Kilka dni temu w ramach porzadku w dziale Spotkania klubowe i braku Twojej odpowiedzi przez dluzszy czas przesunalem watek o zlocie na koniec dzialu, ale nie przekreslilismy jego dalszego losu.
Jak pisalem kilka tygodni wczesniej, chetnie przygotuje pismo – a w razie koniecznosci zloze na nim swoj podpis. Tak wiec prosze Cie o dalsza interwencje w tej sprawie i dziekuje w imieniu Klubu za obecna. Mysle, ze 25 chetnych aut to minimum, a przy umiejscowieniu (stolica) i poziomie oplaty wjazdowej (szacuje 20-30 zl) ilosc ta byc moze dojdzie do 40.
Moge sprobowac sciagnac m.in. przedstawicielstwo bialostockiego dealera Auto Ksiezyno.
To juz nasza wola i uwierz mi, ze sa wazniejsze sprawy organizacji pracy niz formalne regulacje. Wszystko w swoim czasie.
Jak pisalem kilka tygodni wczesniej, chetnie przygotuje pismo – a w razie koniecznosci zloze na nim swoj podpis. Tak wiec prosze Cie o dalsza interwencje w tej sprawie i dziekuje w imieniu Klubu za obecna. Mysle, ze 25 chetnych aut to minimum, a przy umiejscowieniu (stolica) i poziomie oplaty wjazdowej (szacuje 20-30 zl) ilosc ta byc moze dojdzie do 40.
Moge sprobowac sciagnac m.in. przedstawicielstwo bialostockiego dealera Auto Ksiezyno.
tatian napisał(a):Z odpowiedzi RAVO – koordynatora dowiedziałem się, ze koordynatorzy nie mogą niczego koordynować gdyz nic takiego jak KLub MAZDASpeed nie istnieje. Przykre ale nareszcie prawdziwe.
To juz nasza wola i uwierz mi, ze sa wazniejsze sprawy organizacji pracy niz formalne regulacje. Wszystko w swoim czasie.
Tak, w tym przesuniętym wątku było sporo chętnych, 25 osób to na pewno będzie, 40 też jest realne. Fajnie by było, jakby przyjechały jakieś nowe mazdy, i byśmy się ustawili seriami / rocznikami, w jakiś usystematyzowany sposób.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Globy i XIONC – Dziękuję Wam za rzeczowe odpowiedzi.
Proszę o podpisane pismo wnioskujące o teren i termin (zgodnie z danymi przekazanymi przeze mnie).
Adresat :
Zarząd Terenów Publicznych
[b]ul. Jezuicka 1/3
00-281 Warszawa[/b]
W przypadku koniecznych dalszych uzgodnień czy uzupełnień proszę o kontakt osobisty na pw.
Proszę o podpisane pismo wnioskujące o teren i termin (zgodnie z danymi przekazanymi przeze mnie).
Adresat :
Zarząd Terenów Publicznych
[b]ul. Jezuicka 1/3
00-281 Warszawa[/b]
W przypadku koniecznych dalszych uzgodnień czy uzupełnień proszę o kontakt osobisty na pw.
„Zegar tyka. Wszystkich.”
Coś drgnęło. Odezwał się GLOBY ( dziękuję mu w imieniu zainteresowanych) i próbujemy sfinalizować wrześniowe spotkanie Mazdowiczów nie na Placu zamkowym (za mało miejsca) lecz na Rynku Nowego Miasta (piękne miejsce!!!).
Występujemy o miejsce na 40 samochodów – jeżeli byli chętni dodatkowo – proszę o pilne zgłoszenia. Warunki uczstnictwa jak w zawieszonym temacie "PLAC ZAMKOWY – wrzesień 2005"
Jest szansa, że jeszcze się uda załatwić. Obym nie zapeszył.
Będę informował na bieżąco o postępach.
Pozdrawiam
Występujemy o miejsce na 40 samochodów – jeżeli byli chętni dodatkowo – proszę o pilne zgłoszenia. Warunki uczstnictwa jak w zawieszonym temacie "PLAC ZAMKOWY – wrzesień 2005"
Jest szansa, że jeszcze się uda załatwić. Obym nie zapeszył.
Będę informował na bieżąco o postępach.
Pozdrawiam
„Zegar tyka. Wszystkich.”
Witam
Zamieścisz listę osób, które zamierzają być, czy po prostu idziemy na żywioł i ile osób będzie, tyle będzie
Ja będę na bank
Zamieścisz listę osób, które zamierzają być, czy po prostu idziemy na żywioł i ile osób będzie, tyle będzie
Ja będę na bank
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)
Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
- Od: 16 mar 2005, 20:21
- Posty: 310
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r
Do konca tygodnia roboczego przygotuje odpowiednie pismo (dziekuje Tatianowi za pomoc i wspolprace) i jak tylko uzskamy konkrety, opublikujemy wszystko w innym temacie. Dotychczasowa dyskusja odbywala sie – http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=10767 – kolejni chetni mile widziani (liczymy na Was 
Nareszcie temat zlotu posuwa się ostro do przodu. Globy w imieniu KLUBU przygotował extra pismo do własciciela terenu , ZTP. Pismo w drodze!!! Jestem po rozmowach finalizujących wynajęcie terenu – 24 września bierzemy Rynek Nowego Miasta w posiadanie!!!
Nie chcę wchodzić organizatorowi (GLOBY) w jego kompetencje ale proszę aby wziąć pod uwagę moją sugestię : pierwszeństwo w uczestnictwie winni mieć Mazdowicze, którzy zgłaszali się od maja – oczywiście muszą jeszce swój udział potwierdzić.
Na przewidzianych 50 samochodów jest już ok. 25 zgłoszonych.
Czy są jeszcze chętni?
Nad wszystkim czuwa GLOBY, który szykuje specjalny nowy temat porządkujący zgłoszenia i organizację.
Będę się pomału wycofywał, chociaz jestem zawsze do dyspozycji. Z chwilą doręczenia pisma KLUBU o użyczenie terenu, pomogę jeszcze uruchomić projekt organizacji ruchu (koszt ok. 300 zł) oraz pomogę w wystąpieniu do Policji i Strazy Miejskiej, które muszą wiedzieć o imprezie.
Pozdrawiam
Nie chcę wchodzić organizatorowi (GLOBY) w jego kompetencje ale proszę aby wziąć pod uwagę moją sugestię : pierwszeństwo w uczestnictwie winni mieć Mazdowicze, którzy zgłaszali się od maja – oczywiście muszą jeszce swój udział potwierdzić.
Na przewidzianych 50 samochodów jest już ok. 25 zgłoszonych.
Czy są jeszcze chętni?
Nad wszystkim czuwa GLOBY, który szykuje specjalny nowy temat porządkujący zgłoszenia i organizację.
Będę się pomału wycofywał, chociaz jestem zawsze do dyspozycji. Z chwilą doręczenia pisma KLUBU o użyczenie terenu, pomogę jeszcze uruchomić projekt organizacji ruchu (koszt ok. 300 zł) oraz pomogę w wystąpieniu do Policji i Strazy Miejskiej, które muszą wiedzieć o imprezie.
Pozdrawiam
„Zegar tyka. Wszystkich.”
tatian napisał(a):Nie chcę wchodzić organizatorowi (GLOBY) w jego kompetencje ale proszę aby wziąć pod uwagę moją sugestię : pierwszeństwo w uczestnictwie winni mieć Mazdowicze, którzy zgłaszali się od maja – oczywiście muszą jeszce swój udział potwierdzić.
Oczywiscie, wszystko zostanie prawidlowo rozwiazane.
tatian napisał(a):Będę się pomału wycofywał, chociaz jestem zawsze do dyspozycji. Z chwilą doręczenia pisma KLUBU o użyczenie terenu, pomogę jeszcze uruchomić projekt organizacji ruchu (koszt ok. 300 zł) oraz pomogę w wystąpieniu do Policji i Strazy Miejskiej, które muszą wiedzieć o imprezie.
Prosze o dalsze kierowanie mnie i Klubu w sprawie
PS. Po uzyskaniu oficjalnej zgody, ramowego planu i schematu przejazdu zrobimy temat na wzor megaspota, gdzie uporzadkujemy dotychczasowe zgloszenia i zbierzemy nowych chetnych.
Czy pismo wyszło? Muszę to wiedzieć aby skutecznie chodzić koło sprawy.
P.S. Zgodnie z "Prawem o ruchu drogowym", zgłoszenie o zajęciu terenu – aby było skuteczne – musi być zgłoszone minimum 30 dni przed terminem imprezy.
Nalezałoby "uaktualnić" listę i przenieść chętnych z poprzednio otwartego tematu + uzupełnienie bieżące
Pozdrawiam
P.S. Zgodnie z "Prawem o ruchu drogowym", zgłoszenie o zajęciu terenu – aby było skuteczne – musi być zgłoszone minimum 30 dni przed terminem imprezy.
Nalezałoby "uaktualnić" listę i przenieść chętnych z poprzednio otwartego tematu + uzupełnienie bieżące
Pozdrawiam
„Zegar tyka. Wszystkich.”
Tak, wyslalem pismo w ubiegly poniedzialek priorytetem, jak obiecalem. W kwestii watku czy moge juz teraz rozpoczynac promocje (chodzi o pewnosc sprawy), czy moze poczekac na oficjalne decyzje?
Poczekaj – jutro/wtorek wejdę do ZTP (właściciel terenu) i sprawdzę jak się przedstawia sprawa odpowiedzi na nasze pismo.
(Chyba czas zacząć myśleć o programie spotkania.)
W sprawach organizacyjno-technicznych odezwę się na pw.
Pozdrawiam.
(Chyba czas zacząć myśleć o programie spotkania.)
W sprawach organizacyjno-technicznych odezwę się na pw.
Pozdrawiam.
„Zegar tyka. Wszystkich.”
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości