Nie odpala (MX-6 GE KL)

Postprzez GabeekKL » 7 kwi 2010, 21:57

Jakby przeskoczyl ci rozrzad o tye zebyw ze nie byloby mozliwe odpalenie to przy kreceniu rozrusznikiem kichal by ci w kolektor ssacy. Na 100% Modul w aparacie powiedzial dobranoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez wojtek79 » 7 kwi 2010, 22:06

Nie koniecznie kichanie w kolektor ssący spowodowane jest przeskoczeniem rozrządu równie dobrze moze byc żle ustawiony zapłon, za wcześnie. Może tak byc ale nie musi. Na odległośc nie widzac auta ciężko jest wytypowac trafna usterke ale każda podpowiedz koledze napewno się przyda.
SPRZEDAM CZĘŚCI DO MAZDY 626 GE 1.8 16V
tel: 504-096-262
gg: 10464071
email: wojtek.skie@aol.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 17:21
Posty: 197

Postprzez KoKo » 8 kwi 2010, 11:53

Mnie też sie wydaje że to moduł w aparacie padł. Bo cewka jakby miała przebicia to by przerywał ale jechał. 6 przewodów lub 6 świec też w jednej sekundzie razem nie padnie, wiec odpada. Ewentualnie pompa paliwa sie spaliła, ale skoro mówisz że działa to pozostaje tylko moduł.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez 19dragon86 » 9 kwi 2010, 08:06

tylko ze wlasnie wydawalo mi sie jak probowalem zapalic tak jakby byla slaba kompresja i wlasnie waliło w tłumik
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez DamianMX6 » 9 kwi 2010, 09:08

19dragon86 napisał(a):iskra jest


Jak sprawdzałeś czy jest iskra?


KoKo napisał(a):Bo cewka jakby miała przebicia to by przerywał ale jechał.


Jak padnie cewka to nigdzie nie pojedziesz tak samo auto nie żyje jak w przypadku modułu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez 19dragon86 » 9 kwi 2010, 13:02

iskra jest na wszystkich świecach
sciągalem kopułke to na kazdym styka jakis nalot jest
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez DamianMX6 » 9 kwi 2010, 15:06

i to ma być sprawdzenie czy jest iskra <glupek2> ,

sprawdziłeś że kiedyś była, nic więcej <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez 19dragon86 » 9 kwi 2010, 18:48

nie sprawdzalem iskra jest caly czas
mowi tylko ze gdzy sciąglem kopułke to jest tam nalot na stykach
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez DamianMX6 » 9 kwi 2010, 21:31

No dobra to jeszcze raz. Skąd wiesz że jest iskra?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez 19dragon86 » 10 kwi 2010, 09:23

wykręcam wszystkie świece , przykladam do silnika a 2 osoba kręci i sprawdzam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez DamianMX6 » 10 kwi 2010, 15:03

No to teraz mamy jasność.


Czyli iskra jest a nie pali ani na chwilę.


A czy masz immobilizer?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez 19dragon86 » 10 kwi 2010, 18:40

tak iskra jest
ale nie chce odpalic, wogole silnik jakoś inaczej kręci tak jakby kompresja byla słabsza albo cos takiego
imobilajzera nie ma
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez DamianMX6 » 10 kwi 2010, 23:59

No to jak iskra jest to może paliwa nie dostaje? sprawdź czy ci nie zleciał przewód paliwowy i czy w ogóle paliwo jest podawane do listwy wtryskiwaczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez 19dragon86 » 11 kwi 2010, 08:10

zrobilem tak jak mowisz cisnienie daje ładne leje paliwem , chyba to będzie ten rozrząd ;/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez wojtek79 » 11 kwi 2010, 09:58

A nie miałeś mało oleju, auto nie stało często pod górke lub z górki?? jeżeli tak to przez pewien moment napinacz nie dostał oleju lub cisnienie oleju spadło napinacz paska rozrzadu troszke popuscil i pasek przeskoczyl.
SPRZEDAM CZĘŚCI DO MAZDY 626 GE 1.8 16V
tel: 504-096-262
gg: 10464071
email: wojtek.skie@aol.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 17:21
Posty: 197

Postprzez KoKo » 11 kwi 2010, 14:01

Więc zamiast gdybać, trzeba sprawdzić znaki na rozrządzie. I wtedy sie dowiesz czy przeskoczył czy nie. Zajmuje to max 20 minut.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez pawelc » 12 kwi 2010, 07:43

wojtek79 napisał(a):A nie miałeś mało oleju, auto nie stało często pod górke lub z górki?? jeżeli tak to przez pewien moment napinacz nie dostał oleju lub cisnienie oleju spadło napinacz paska rozrzadu troszke popuscil i pasek przeskoczyl.


A co to za bzdury? :D -napinacz jest hydrauliczny ale nie jest zasilany olejem z silnika !!!
Co do problemu sprawdź rozrząd jak będzie OK ,to spróbuj go na zaciąg odpalić -miałem już kiedyś taki przypadek z xedosem v6 że najpierw był problem z iskrą ,auto było kręcone na urządzeniu rozruchowym i nabiło do tego stopnia szklanki że pootwierały się zawory i tylko ledwo się odzywał -na zaciąg odpalił a już myśleliśmy że wałki popękały
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez 19dragon86 » 12 kwi 2010, 20:02

problemem był rozrząd ;/ przeskoczyl
i jedna szklanka była zaklinowana
udalo sie odpalic auto przejechałem sie kawałek ale traz taki problem ze staciła sie iskra
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez 19dragon86 » 19 kwi 2010, 09:31

mozna jakoś zmierzyć czy cewka jest dobra ????
co mogło siąść tam w tym zaplonie ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2009, 16:34
Posty: 18
Skąd: libiąż
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez GabeekKL » 19 kwi 2010, 15:37

Modul zaplonowy panie kolego. Jest ktos na forum kto regeneruje aparaty zaplonowe nie pamietam tylko kto ale mysle ze ktoś bedzie pamietal i podpowie. Napewno wyjdzie cie taniej niz wymiana aparatu bo za dobry aparat uzywany no niestety ale 300zł musisz szykowac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6