Witam:)
Najprawdopodobniej mam do wymiany uszczelki pod głowicą. Tylko nasuwa mi się jedno pytanie.
Gdy pojadę na test głowicy i wykaże mi że tylko jedna jest wydmuchana to wymieniać tylko tą jedną czy lepiej od razu dwie?
I czy po planowaniu głowicy trzeba dopasować kolektor? jeżeli tak to na czym to polega?
Uszczelka pod głowica 1.8 v6
Strona 1 z 1
nawet jak jedna jest dmuchnieta uszczelka to i tak nie zdiagnozujesz ktora, wiec obie wymien dla swietego spokoju, kolektora nie musisz spasowywac po planowaniu,tylko daj nowe uszczelki pod niego
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Jeśli ubywa płyn chłodniczy to komora do której się on dostaje będzie wymyta na błysk więc wykręć świece i patrz jak to wygląda.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości