Uszczelka pod głowica 1.8 v6

Postprzez moskal » 1 kwi 2010, 01:35

Witam:)
Najprawdopodobniej mam do wymiany uszczelki pod głowicą. Tylko nasuwa mi się jedno pytanie.
Gdy pojadę na test głowicy i wykaże mi że tylko jedna jest wydmuchana to wymieniać tylko tą jedną czy lepiej od razu dwie?
I czy po planowaniu głowicy trzeba dopasować kolektor? jeżeli tak to na czym to polega?
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 00:13
Posty: 20
Skąd: Wejherowo
Auto: Mx-3 1.8 v6

Postprzez ROMAN-R87 » 1 kwi 2010, 09:07

nawet jak jedna jest dmuchnieta uszczelka to i tak nie zdiagnozujesz ktora, wiec obie wymien dla swietego spokoju, kolektora nie musisz spasowywac po planowaniu,tylko daj nowe uszczelki pod niego
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez janiszzz_mx3 » 9 kwi 2010, 19:39

Jeśli ubywa płyn chłodniczy to komora do której się on dostaje będzie wymyta na błysk więc wykręć świece i patrz jak to wygląda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323