Poniżej informacja z przed ładnych paru latek

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... F1+wahacza
Jaksa napisał(a):Co tu duzo mówic , znający temat serwis nie zamontuje samego sworznia w stary wahacz ( znam to z doswiadczenia ) to jest pomoc chwilowa i bez gwarancji ( w naszym przypadku ) dlaczego? dlatego ze po wycisnieciu starego sworznia ( auta mają juz latka ) nie bedzie mozliwosci na wcisniecie nowego , on poprostu wpada a otwór w wahaczu jest za duzy aby bezpiecznie utrzymał sworzen – zawsze mozna obspawać łoł widziałem takie pomysły . Panowie , zycie mamy tylko jedno......
Więc jeśli wymieniałeś sworzeń – to wynika, że kicha



– trzeba wymieniać cały wahacz
Ja tak zrobię i jak będzie po wszystkim, to dam znać jak wyszło.
Na allegro nówka kosztuje 130 zł brutto z fakturą – to chyba nie ma o co kruszyć kopii tylko kupować i zakładać i spokój – mam nadzieję...