Puknięcie z przodu samochody przy ruszaniu.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Netto69 » 3 gru 2008, 18:46

Chyba znalazłem rozwiązanie mojego i Twojego problemu. Trza czytać forum ... :P

Poniżej informacja z przed ładnych paru latek <glupek2>

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... F1+wahacza

Jaksa napisał(a):Co tu duzo mówic , znający temat serwis nie zamontuje samego sworznia w stary wahacz ( znam to z doswiadczenia ) to jest pomoc chwilowa i bez gwarancji ( w naszym przypadku ) dlaczego? dlatego ze po wycisnieciu starego sworznia ( auta mają juz latka ) nie bedzie mozliwosci na wcisniecie nowego , on poprostu wpada a otwór w wahaczu jest za duzy aby bezpiecznie utrzymał sworzen – zawsze mozna obspawać łoł widziałem takie pomysły . Panowie , zycie mamy tylko jedno......


Więc jeśli wymieniałeś sworzeń – to wynika, że kicha <killer> <killer> <killer>
– trzeba wymieniać cały wahacz
Ja tak zrobię i jak będzie po wszystkim, to dam znać jak wyszło.

Na allegro nówka kosztuje 130 zł brutto z fakturą – to chyba nie ma o co kruszyć kopii tylko kupować i zakładać i spokój – mam nadzieję...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:35
Posty: 55 (0/1)
Skąd: dolnośląskie
Auto: Jest M6 GH kombi, 2.0D 140KM, 11/2008
Była 626 2,0 DiTD 110KM GW
2001, 298tys. km (b. zadowolony)

Postprzez toomas » 3 gru 2008, 19:07

marekkowalewski to co opisywałeś na początku to pukanie przy ruszaniu to na 99% będzie coś w rodzaju luzu na przegubie wewnętrznym czy coś w jego okolicach. U mnie jest to samo już od dłuższego czasu i niema się czym przejmować. Jest to pukanie jednokrotne przy ruszaniu, później przy zmianie z jedynki na dwójkę słychać czasem następne puknięcie. Dodam że ja mam wymienione całe zawieszenie z przodu kompletne łącznie z przegubami więc nic niema prawa stukać w zawieszeniu, więc morał jest jeden – przegub wewnętrzny czy coś w tych okolicach (dokładnie nie powiem bo nie rozbierałem tego nigdy) lub podpora półosi ale wątpie, chociaż... :|
Gdyby to był sworzeń to pukanie było by słychać na nierównościach i przy hamowaniu też powinien raz puknąć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2007, 00:34
Posty: 207
Skąd: Łódź
Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8

Postprzez marekkowalewski » 8 kwi 2010, 09:44

Zapomniałem już o tym wątku. :D

Problem rozwiązany. Oczywiście sworzeń wahacza. I rzeczywiście – nie ma co wymieniać samego sworznia. Strata kasy. Wymieniłem oba wahacze. Problem znikł jak ręką odjął. Najbardziej żałuję tego, że w próbę odnalezienia usterki wpakowałem więcej pieniędzy niż w same wahacze (wymieniłem sworznie, tuleje i łożysko amortyzatora). No ale mam teraz spokój <jupi>
Zbieram na mazdę 6 ;–)
Mazda – najwspanialsze auta na świecie
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 09:02
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GF 1998 1,8

Postprzez robertss » 8 kwi 2010, 12:02

witam, właśnie będę wymieniał prawy wahacz przód, sworzeń się wyp.... Czy możecie powiedzieć coś o wahaczach firmy SLR, to lina z Polcaru, niby lepsiejsza jakość niż chińskie badziewie. ceny ok 200-150 zł.
pzdr
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Riki » 8 kwi 2010, 19:23

Nie lepiej założyć Yamato? :) Jak coś to posiadam również sprawną używkę.
Te z Polcaru są średnie..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6