Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez hopek » 7 kwi 2010, 18:52

Fiveopac napisał(a):Nie robi różnicy w ktora strone sa nacięcia :) To nie opony ;)

no to juz wyjasnione :) ciekawe czemu tylko MIKODA zaznacza L i P <co?>
ps co to za klocki ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez weede » 7 kwi 2010, 18:58

hopek napisał(a):
Fiveopac napisał(a):Nie robi różnicy w ktora strone sa nacięcia :) To nie opony ;)

no to juz wyjasnione :) ciekawe czemu tylko MIKODA zaznacza L i P <co?>
ps co to za klocki ??


beznadziejne kasihiama...teraz będa ferodo premiere, chyba, ze szybko mi pojdzie z przekładką dużego hamulca to skupię się odrazu na tamtym.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez DISItune » 7 kwi 2010, 22:31

weede napisał(a):beznadziejne kasihiama...teraz będa ferodo premiere, chyba, ze szybko mi pojdzie z przekładką dużego hamulca to skupię się odrazu na tamtym.


to zamienisz beznadziejne na beznadziejne, Premiery to kupa <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez weede » 7 kwi 2010, 23:39

misiekwaw napisał(a):
weede napisał(a):beznadziejne kasihiama...teraz będa ferodo premiere, chyba, ze szybko mi pojdzie z przekładką dużego hamulca to skupię się odrazu na tamtym.


to zamienisz beznadziejne na beznadziejne, Premiery to kupa <oczy>


ja narazie spotkałem się z samymi pochlebnymi opiniami

Jutro odbieram to:
Obrazek
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 7 kwi 2010, 23:51

Ferodo i Textar dla mnie to jedne z najlepszych klocków , piekny emex, pewnie jeden z ładniejszych i szybszych :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez hopek » 7 kwi 2010, 23:53

Fiu fiu <ganja> pochwal sie z jakiego modelu, jaka tarcza, będą robione jakies adaptery ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez weede » 7 kwi 2010, 23:58

tak adaptery i dystanse centrujące pod tarcze

Narazie teoria, zobaczymy jak praktyka i dlaczego tego jeszcze nikt nie zrobie na piaście od mx3 :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez lukster » 8 kwi 2010, 08:33

kolejne klze, nuuuuda :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 8 kwi 2010, 23:38

Ja mam tylko problem z zaciskami :) takie od rx7 by sie przydały bo tarcze plug and play to nie problem chodzi mi oczywiście o 280 mm no i dorobić adaptery żeby wszystko było padnie spasowane :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez loockas » 9 kwi 2010, 01:21

lukster napisał(a):kolejne klze, nuuuuda :P


Ironicznie, ale coś w tym jest :) Już widok MX-3 z KLZE tak nie dziwi jak za czasów mordera czy twojej poprzedniej mx-3. A jak patrzyłem na Spoonową MX-3 z KL to dostawałem orgazmu :)

Mimo wszystko nadal podziwiam takie projekty z nutką zazdrości, bo sam nigdy czegoś takiego pewnie nie dokonam ;)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez weede » 9 kwi 2010, 09:59

Ale porównajcie ilość swapów klze do ilości ludzi, którzy jezdzą modzonymi hondami. Niebo a ziemia. KLZE na codzień jest rewelacyjne, zbiera się fajnie od dołu – nie trzeba tak wysoko kręcić żeby żwawo jechać, powinny takie silniki montować seryjnie jako wersje Type-R. Spalanie w mieście jest do zaakceptowania, bo praktycznie cały czas jazda na 5biegu (w skrzyni z k8).

PS. Zacisk oczywiście z RX-7 FC
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez ravestation » 9 kwi 2010, 14:47

weede napisał(a):Ale porównajcie ilość swapów klze do ilości ludzi, którzy jezdzą modzonymi hondami.

dokładnie, ilość modowanych mazd jest nieproporcjonalnie niska do modowanych hond i to tam można mówić o "nudzie"
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez ricardo881 » 9 kwi 2010, 23:24

Zgadzam sie poj 2.5 a ja spokojnie na kazdym biegu sobie przejezdzam po miescie ciagnie od dolu pieknie a twarze porobionych kolesi z BMW i Hondy bezcenne hehe pozdro Mazda to jest jazda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez weede » 10 kwi 2010, 19:31

Zacisk z dobraną tarczą od Ibizy 280mm, TH 22, minTH 20mm, piasta 65mm, 4x100

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Wszystkie wymiary są real. Na żywo zacisk jest ogromny, zreszta widać jak wygląda przy nie małej tarczy 280mm.

Teraz musze zdobyć piaste z mx-3 i dorobić adapter i pierścień centrujący.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Gared » 10 kwi 2010, 19:44

Hmm weede, a wejdzie to pod felgę 15"?
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez weede » 10 kwi 2010, 19:45

przecież kupiłem 16" ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Gared » 10 kwi 2010, 19:49

Za to ja mam 15" i taki mod chciałbym mieć u siebie, zaś zakup 16" jest szalenie nisko w planie pakowania w mx'a kasy ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez weede » 10 kwi 2010, 19:57

teoretycznie powinno wejść (15tki były chyba w standardzie w RX7 FC)

Tak to wygląda pod 16tką w jakimś projekcie 323:
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Gared » 10 kwi 2010, 20:09

Ciasnawo troszeczkę, ale jak się nie spróbuje to się nie dowie ;)
Pewnym wyzwaniem by było zamontować przy takim zacisku dojazdówkę ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez DISItune » 11 kwi 2010, 09:32

VAGi z tarczami 280mm wychodzą na 15 calowych felgach, nawet dużo lepsze i wydajniejsze hamulce 288mm (czemu ich nie wybrałeś??) które mimo niewielkie różnicy w średnicy samej tarczy są o klase lepsze mieszczą się w 15 calowe felgi
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy