Witam serdeczne
Przewaliłem forum i nie znalazlem wiec pisze...:
Sytuacja: Nie moge zjechać obrotami jałowymi poniżej 1100 obr, przy czym:
-lambdy OK
-przepustnica czysta
-dolot szczelny
-zapłon OK
caly czas stoi w okolicy ponad 1000 i za cholere nie mozna tego zmienic (czymkolwiek) i teraz pytanie za milion pkt:
Dlaczego jak odepne w/w elektromagnes (inaczej zwany silniczkiem krokowym) obroty spadają dość znacznie?
Nie zmienia to faktu ze nie moge zadusić madzi (obroty nisko,ale mimo wszystko dalej pracuje)
O co kaman??
elektromagnesv (silniczek krokowy) a obroty
Strona 1 z 1
Nie wiem jak jest w silnikach Mazdy ale na przykładzie Audi 80 moge ci powiedziec ze tak samo mialem ze jak odlaczylem krokowy,to silnik chodził na bardzo malych obrotach ponizej 500/min silnik był w stanie pracowac dopuki nie byl czyms obciazony np wspomaganie ,po przekreceniu kierownica dusil sie .Wydaje mi sie ze jesli z zapłonem jest wszystko ok swiece kable i te sprawy,to silnik bedzie chodził,krokowy ma za zadanie zwiekszyc ci obroty jak go czyms obciazysz lub np jest niska temperatura

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Hm... Od czego tu zacząć...
Sprawdzone zostały czujniki temperatury i tak na dobra sprawe byly sprawne. Jedynym problemem bylo to, koncowka (ta zielona) miala problem "sama ze soba" – wymieniona... Obroty na poczatku jednak nie zmienily sie zupelnie – jak bylo przed tak bylo po... Najsmieszniejsze jest to ze po 5 godzinach grzebania,szukania i tak dalej – naprawilo sie "samo" – przy ktoryms odpaleniu obroty spadly w okolice 500 (lub ciut ponizej) i tyle...Narazie zostawilem tak jak jest i dzisiaj bedzie proba podniesienia w gore...bo ciut zamulona sie zrobila
pozdr
cr3pt
Sprawdzone zostały czujniki temperatury i tak na dobra sprawe byly sprawne. Jedynym problemem bylo to, koncowka (ta zielona) miala problem "sama ze soba" – wymieniona... Obroty na poczatku jednak nie zmienily sie zupelnie – jak bylo przed tak bylo po... Najsmieszniejsze jest to ze po 5 godzinach grzebania,szukania i tak dalej – naprawilo sie "samo" – przy ktoryms odpaleniu obroty spadly w okolice 500 (lub ciut ponizej) i tyle...Narazie zostawilem tak jak jest i dzisiaj bedzie proba podniesienia w gore...bo ciut zamulona sie zrobila
pozdr
cr3pt
Hack sat never die...
Welcome to...:
sputnik-sat.info | dvhk.pl | sat-television.com
Welcome to...:
sputnik-sat.info | dvhk.pl | sat-television.com
- Od: 26 mar 2008, 00:53
- Posty: 56
- Skąd: Giżycko
- Auto: Peugetot 407
czesc :0 u mnie było identycznie do chwili kiedy kolega Roman nie znalazł u mnie wypietego jednego wezyka cisnieniowego nieopodal filtra powietrza – wsadził i obroty spadły do 750
dzwon jak cos to Ci powiem ktory to wezyk
bo teraz nie pamietam
- Od: 24 wrz 2008, 23:29
- Posty: 150
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Xedos V6, wcześniej 626 GE 97
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6