Witam
Mam problem z moją Mazdą 626 2.0 benzyna 1998 r tj. gdy jest zimny silnik auto jedzie normalnie bez problemu lecz gdy silnik nabierze trochę temp. to zaczyna się dławić tzn gdy wciskam pedał gazu do oporu to się dławi lecz gdy lekko go wciskam to jest ok przejadę tak może 2 km silnik rozgrzeje się jeszcze mocniej to auto traci zupełnie moc i kaplica 20 mil na godzinę nie więcej dławi się dusi nie ma siły jechać. Dodam jeszcze że jak silnik jest lekko rozgrzany to podczas postoju silnik wkręca się na obroty lecz jak jest mocno rozgrzany to nawet na postoju nie ma siły się na nie wkręcić złapie trochę obrotów i się dusi. Drodzy koledzy Jakie macie sugestie co do w/w przypadku.
Mazda 626 zamula.
Strona 1 z 1
sprawdz lambde, przeplywke i czujnik temperatury silnika
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Kable WN, świece, Lambda, szczelność dolotu, aparat zapłonowy można tak długo. Sprawdź na początek świece i kable.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Z doświadczenia obstawiam uszczelkę pod kolektorem ssącym lub pokrywą zaworów 
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Sprawdź, czy wszystkie gary chodzą, czy jest iskra na każdym, powykręcaj świece i sprawdź, czy nie są zalane (ja dobiłem swoje myjąc silnik), etc. Napisz, czy jak przygazujesz na rozgrzanym silniku na neutralnym (stojąc w miejscu), to czy ci tak "pyrka/pierdzi"? Jeśli tak, to wcale nie musi być od razu nic groźnego, skomplikowanego. Jakby poszła ci uszczelka, nie widziałbyś auta, taka chmura by była za samochodem (nawet bez gazowania). Lambda wywaliłaby błąd na komputerze. Aparat zapłonowy sprawdzisz sprawdzając iskrę i świece. Kabel sprawdzasz tak: odpalasz auto (wszystko poskręcane, poskładane) i ściągasz jeden z kabli ze świecy – powinna być zauważalna różnica w pracy silnika – nie ma, idziesz dalej. Przykładasz go(końcówkę kabla) do gniazda – powinna przeskoczyć iskra. Nie przeskoczy, to kabel lub aparat. Jeśli iskra jest, sprawdzasz świecę. Wykręć, przeczyść, sprawdź jeszcze raz. I tak z każdym garem:)
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
- Od: 23 lis 2009, 21:54
- Posty: 122
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Przenoszę do warsztatu --->
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6