SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA
xXx mozesz napisac kilka slow na temat problemow napotkanych przy swapie KF->KL-ZE w Xedos 6?
Przyłączam się do pytania
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi nie tylko ty jeden heh:P xXx raczej nic nie powie sam już kiedyś do niego pisałem i niestety żadnej odpowiedzi nie otrzymałem:/
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
Po prostu XXX się zmęczył ciągłym odpowiadaniem na te same pytania.
Wszyscy ciągną temat z 2.0 na 2,5. Ja jestem ciekawy jak CA by szedł z silnikiem millera 
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi napisał(a):Wszyscy ciągną temat z 2.0 na 2,5. Ja jestem ciekawy jak CA by szedł z silnikiem millera
Zobacz sobie kiedyś na żywo silnik z obiegiem Millera i porównaj ilość miejsca w komorach X6 i X9. Wtedy zrozumiesz, dlaczego nikt nie drąży tego tematu.
swap na KJ nie ma sensu:
1. Brak miejsca w komorze silnika w X6
2. moc bardzo porownywalna do KL-ZE, a swap na pewno o wiele bardziej skomplikowany
3. awaryjny kompresor – duze koszta regeneracji
Do xXx tez nie dawno pisalem – odpowiedzi nie dostalem (wiem, ze wiadomosc zostala odczytana). Widac Patryk chce zachowac te wiedze dla siebie – z jednej strony wcale mu sie nie dziwie z drugiej zas po to jest m.in. to forum – knowledge sharing
1. Brak miejsca w komorze silnika w X6
2. moc bardzo porownywalna do KL-ZE, a swap na pewno o wiele bardziej skomplikowany
3. awaryjny kompresor – duze koszta regeneracji
Do xXx tez nie dawno pisalem – odpowiedzi nie dostalem (wiem, ze wiadomosc zostala odczytana). Widac Patryk chce zachowac te wiedze dla siebie – z jednej strony wcale mu sie nie dziwie z drugiej zas po to jest m.in. to forum – knowledge sharing
sq2jul napisał(a):xXx mozesz napisac kilka slow na temat problemow napotkanych przy swapie KF->KL-ZE w Xedos 6?
ALe czego jeszcze oczekujesz?
przecież wszytko masz podane jak na tacy
a najtańsze i najprostsze rozwiązanie to:
xXx napisał(a):Zapomnij o podmiance ECU raz na zawsze, bo to nierealne. Sam kiedys przerobiłem instalacje na taką, która jest w MX-3, Xedosie 6, 626, MX-6 oraz Probe, ale niestety jest wiele rzeczy które nie będą kompatybilne...
Dlatego KL + ecumaster cieszysz się jazdą przez długi czas...
Najpierw znajdź silnik i w zależności od jego kompletności będziesz modził.
bo mechanicznie każdy silnik K (8, F, L, i ich wariacje ZE) włożysz i będzie chodził na osprzęcie który posiadasz a montując jakiś ecumaster, odpowiednio dobierając wtryski masz szanse na jakieś przyrosty mocy w stosunku do tego co masz obecnie.
Lukano napisał(a):Plany to i ja mam, ciekawe co z nich wyjdzie![]()
Tylko ja chcę BP, do mx-3 B6.
BP już niby mam, jeszcze tylko znaleźć mx-3.
No widzisz a moje plany już są zrealizowane.
ale to była sprawa tymczasowa;
Teraz mam do zamontowania zamiast B6(oryginalnie, teraz BP) KF
A jak wyremontuję silnik KL, to taki będzie docelowo.
Witam was, będę mieć pytanie w sprawie swapu. Zbliżają się wakacje i myślę nad podniesieniem mocy mojej BA BP, chodzi mi głównie o swap z BP na KF. Będzie ktoś w stanie mi napisać czy jest możliwość kupna jakiegoś anglika 323f GT i przełożeniu wszystkiego do mojej budy włącznie z zawieszeniem? Czy jest jakaś różnica w budowach komór silnika? Do wymiany idzie również chłodnica? Czy jest to zabieg opłacalny? Interesuje mnie tylko KF, żaden KL ze względu na spalanie. Wcześniej myślałem nad robieniem silnika BP, tak jak radził Jacek176; lecz koszty dodawania mocy do tego silnika wydają mi się o wiele większe, niż swap silnika na mocniejszy. Czy ktoś już kiedyś słyszał o takim swapie? Na naszym forum nic nie można znaleźć na ten temat, jedynie "sprzedać BP i kupić 323f gt" – to mnie nie interesuje. Z góry wielkie dzięki!
- Od: 20 paź 2009, 21:07
- Posty: 46
- Skąd: ŁÓdź
- Auto: 323f ba, 1.8 16v kat
Zobacz do działu projekty.
Tam tam znajdziesz taką operację tylko w s-ce.
Ale pytasz czy jest to opłacalne, więc jest to nieopłacalne,
chyba że masz odrobinę pojęcia i dużo wolnego czasu aby rozebrać dwa auta do gołej blachy i z dwóch złożyć jedno.
Sprzedaj to co masz i kup to co chcesz, będzie najtaniej.
Tam tam znajdziesz taką operację tylko w s-ce.
Ale pytasz czy jest to opłacalne, więc jest to nieopłacalne,
chyba że masz odrobinę pojęcia i dużo wolnego czasu aby rozebrać dwa auta do gołej blachy i z dwóch złożyć jedno.
Sprzedaj to co masz i kup to co chcesz, będzie najtaniej.
Witam drogich forumowiczów.
Mam problem z moją Madzią ponieważ robię swap z 2.0v6 na 2,5v6. Kupiłem silnik kompletny ze skrzynią biegów i wtryskiwaczami, a reszta została ze starego (kf). Nie mogę odpalić
tego silnika. Iskra jest ale wtryskiwacze nie działają nie mam pojącia dlaczego. Zasilanie na listwę jest paliwo do listwy dochodzi a wtryskiwacze stoją. Czy może mi ktoś doradzić co może być nie tak?. Nawet wtryskiwacze przełożyłem ze starego kfa które do końca działały a teraz nie działają.
Pozdrawiam.
Mam problem z moją Madzią ponieważ robię swap z 2.0v6 na 2,5v6. Kupiłem silnik kompletny ze skrzynią biegów i wtryskiwaczami, a reszta została ze starego (kf). Nie mogę odpalić
tego silnika. Iskra jest ale wtryskiwacze nie działają nie mam pojącia dlaczego. Zasilanie na listwę jest paliwo do listwy dochodzi a wtryskiwacze stoją. Czy może mi ktoś doradzić co może być nie tak?. Nawet wtryskiwacze przełożyłem ze starego kfa które do końca działały a teraz nie działają.
Pozdrawiam.
- Od: 18 sty 2009, 12:30
- Posty: 6
- Skąd: radom
- Auto: Mazda 323F 2.0v6 BA 97r.
Witam Szanownych forumowiczów.
Mam problem z podłączeniem Przepływomierza KL02 ponieważ jest inna wtyczka niż w tym kóry mam teraz (od kf). Gniazdo w kl02 jest 5 pinowe, tylko czy kolejność pinów jest taka sama?. Chciałbym przelutować wtyczki.
Mam problem z podłączeniem Przepływomierza KL02 ponieważ jest inna wtyczka niż w tym kóry mam teraz (od kf). Gniazdo w kl02 jest 5 pinowe, tylko czy kolejność pinów jest taka sama?. Chciałbym przelutować wtyczki.
- Od: 18 sty 2009, 12:30
- Posty: 6
- Skąd: radom
- Auto: Mazda 323F 2.0v6 BA 97r.
Witam,
Zrobiłem swapa z 2.0v6 KF(BA) na 2,5V6 KL. Chcę wymienić jeszcze ECU na KL05 i przepływomierz na KL02 jak w poście wyżej. Mam inną wtyczkę do przepływki tylko że ilość pinów jest taka sama. Pomyślałem o przelutowaniu. Czy można tak zrobić i będzie dobrze?. Nie mam schematów więc proszę o pomoc.
Zrobiłem swapa z 2.0v6 KF(BA) na 2,5V6 KL. Chcę wymienić jeszcze ECU na KL05 i przepływomierz na KL02 jak w poście wyżej. Mam inną wtyczkę do przepływki tylko że ilość pinów jest taka sama. Pomyślałem o przelutowaniu. Czy można tak zrobić i będzie dobrze?. Nie mam schematów więc proszę o pomoc.
- Od: 18 sty 2009, 12:30
- Posty: 6
- Skąd: radom
- Auto: Mazda 323F 2.0v6 BA 97r.
W BA masz pewnie immobiliser i jak wepniesz ECU KL05 to pewnie on się spali.
Ale jak się upierasz to na forum forda probe znajdziesz opis wyjść ECU KL05 wtedy po kabelkach dojdziesz co jest co, z tym przepływomierzem.
Już podłączyłeś czujnik stukowy ?
Drugi czujnik temperatury też masz podpięty?
Pompę paliwa wymieniłeś?
A tak w ogóle odpaliłeś Kl-a na oryginalnym ECU od BA?
Ale jak się upierasz to na forum forda probe znajdziesz opis wyjść ECU KL05 wtedy po kabelkach dojdziesz co jest co, z tym przepływomierzem.
Już podłączyłeś czujnik stukowy ?
Drugi czujnik temperatury też masz podpięty?
Pompę paliwa wymieniłeś?
A tak w ogóle odpaliłeś Kl-a na oryginalnym ECU od BA?
Cześć Hazu,
Madzia odpaliła na starym Ecu bez problemu. Czujnika stukowego nie podłączałem ani tego drugiego od temp. Madzia zapierpapier że aż miło. Chciałem tylko wymienić jeszcze ten komp i przepływkę bo na forum chłopaki piszą że trzeba. Może lepiej wymienić wsad w tym Ecu i będzie ok?. Nie podłączam w takim razie tego Ecu KL05. A jak z tymi kabelkami od przepływki pomoże ktoś?.
Madzia odpaliła na starym Ecu bez problemu. Czujnika stukowego nie podłączałem ani tego drugiego od temp. Madzia zapierpapier że aż miło. Chciałem tylko wymienić jeszcze ten komp i przepływkę bo na forum chłopaki piszą że trzeba. Może lepiej wymienić wsad w tym Ecu i będzie ok?. Nie podłączam w takim razie tego Ecu KL05. A jak z tymi kabelkami od przepływki pomoże ktoś?.
- Od: 18 sty 2009, 12:30
- Posty: 6
- Skąd: radom
- Auto: Mazda 323F 2.0v6 BA 97r.
Pozwole sobie poruszyć temat.
Przeskoczył mi pasek rozrządu w xedzie 2.0 v6 96r i narodziło się pytanie czy ten silnik jest bezkolizyjny???, bo jeśli nie mam na oku zamiennik serca,
http://allegro.pl/silnik-2-5v6-mazda-626-xedos-probe-125-tys-km-i3239922381.html
które chiał bym zastosować tylko interesuje mnie aparat zapłonowy czy stary z x6 będzie pasował i jednostka będzie pracować wraz z całą instalacją x6
Mówiąc krutko czy sama podmiana silnika i apartu wystarczy żeby cieszyś się z jadzy nową x6
Przeskoczył mi pasek rozrządu w xedzie 2.0 v6 96r i narodziło się pytanie czy ten silnik jest bezkolizyjny???, bo jeśli nie mam na oku zamiennik serca,

które chiał bym zastosować tylko interesuje mnie aparat zapłonowy czy stary z x6 będzie pasował i jednostka będzie pracować wraz z całą instalacją x6
Mówiąc krutko czy sama podmiana silnika i apartu wystarczy żeby cieszyś się z jadzy nową x6
- Od: 20 lut 2009, 21:54
- Posty: 43
- Skąd: Minkowice
- Auto: Xedos 6 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje