Cos klepie w tylnej czesci nadwozia (626 GE Cronos)
Strona 1 z 1
witam ponownie z moimi problemami.odkad zaczela sie wiosna i temperatury sa przyjemne pojawilo sie jakies trzaskanie w tylnej czesci nadwozia. problem pojawia sie gdy przejezdzam po poprzecznych nierownosciach. sprawdzalem wszystkie ciegna pod tylna klapa dla pewnosci wytlumilem je ale dalej mnie ten halas wkkk ktos ma lub mial podobna chece? a moze to kwestia regulacji tylnej klapy bo na oko wydaje sie jakby byla jakies 2-3 mm wyzej niz powinna i moze podskakuje na nierownosciach??
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
no wlasnie tak poczynilem ale ten denerwujacy chalas nie cichnie, jutro wymienie tez lozysko z tylu bo juz nawet oprocz huczenia maly luz sie pojawil miejmy nadzieje ze to tu jest problem bo jesli nie to kolejnym krokiem bedzie zalepienie calego tylu matami i tasmami:P
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
ostatnio badalem zawias to amorki i wszystkie gumy sa ok jedynie minimalnyluz jest na tym cieniutkim poprzecznym laczniku ale nie sadze zeby to tak walilo
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Własnie stabilizator potrafi dośc konkretnie walic zwłaszcza jak łączniki stabilizatora zą wybite to tłucze niemiłosiernie.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
mowicie o tyl cienkim dugim laczniku tak?? ku mojemu zdiwieniu 2miechy temu robilem caly zawias przod i tyl tydz na badanie pojechalem i dopatrzylismy sie tego luzu a gumy widac ze jeszcze nowki. mechanik mowi ze czesto sie z tym spotyka w 626 to prawda??
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Tak to jest tek cienki drut i po bokach są łączniki przykrecone do belki. Tam często robią sie luzy
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
no dobra ale wytrzymalosc yamato'wskich podzespolow okreslabym wiecej niz 2 miechy. jesli zamowie w aso to tez taka kicha bedzie??
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Za tym to nigdy nie trafisz. Sprawdz reka czy jest luz, złap za te łączniki które są po obu koncach tego drutu i szarpnij jak bedzie luz to napewno wyczujesz
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
luz jest mechanik pokazywal nawet sam szarpalem he. ale szok dla mnie jest taki ze 2 miesiace temu bylo to robione
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Niestety, Polskie Drogi...
Zawieszenie jest zaprojektowane na równą nawierzchnię, zjechałem kiedyś z krawężnika, powoli ale z 3 osobami z tyłu+bagaże i obydwa tylne łączniki strzeliły... Yamato...
Zawieszenie jest zaprojektowane na równą nawierzchnię, zjechałem kiedyś z krawężnika, powoli ale z 3 osobami z tyłu+bagaże i obydwa tylne łączniki strzeliły... Yamato...
Witaj frankiliki!
Nie wiem czy to ci w czymś pomoże,ale ja właśnie wczoraj wymieniałem gumy na drążku stabilizacyjnym z tyłu i z przodu ,łączniki również.Podczas wymiany okazało się że średnica otworu w nowej gumie jest o 3mm mniejsza niż sam drążek.Mieliśmy duży problem z zamontowaniem gum ale się udało.Może w twoim przypadku gumy były źle dobrane??Kolega mechanik powiedział mi również żeby troszkę gumę posmarować w środku żeby zminimalizować tarcie o drążek,Bo jak nie to na sucho szybko się luz zrobi.Mechanik nie jestem,ale może ma racje,nie?
Pozdrawiam.
Nie wiem czy to ci w czymś pomoże,ale ja właśnie wczoraj wymieniałem gumy na drążku stabilizacyjnym z tyłu i z przodu ,łączniki również.Podczas wymiany okazało się że średnica otworu w nowej gumie jest o 3mm mniejsza niż sam drążek.Mieliśmy duży problem z zamontowaniem gum ale się udało.Może w twoim przypadku gumy były źle dobrane??Kolega mechanik powiedział mi również żeby troszkę gumę posmarować w środku żeby zminimalizować tarcie o drążek,Bo jak nie to na sucho szybko się luz zrobi.Mechanik nie jestem,ale może ma racje,nie?
Pozdrawiam.

- Od: 14 wrz 2008, 18:56
- Posty: 22
- Skąd: Ostrołęka/Żory/Darmstadt
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 1996'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6