Mazda Xedos 6 CA KL '97

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez People_Hate_Me » 16 mar 2010, 12:21

ogolnie oznaczenia spoko. ale znaczki do mnie za nic nie przemawiaja.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez sq2jul » 26 mar 2010, 04:18

uaktualnilem pierwszy post – dodalem fotki ze zlotow na ktorych bylem, spis tresci z odnosnikami, kilka slow o tym co w aucie zostalo zrobione i co jeszcze chcialbym zmienic.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Siwus » 26 mar 2010, 20:02

ładnie i przejrzyście sie zrobiło w temacie ;) , tez muszę u siebie to w przyszłości zrobić jak dojdzie kilka stron.
P.S. miałes zmieniarkę CD? nadal ją masz?
Pozdro
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez sq2jul » 26 mar 2010, 20:05

Siwus napisał(a):P.S. miałes zmieniarkę CD? nadal ją masz?


Zmieniarke mialem, ale wymontowalem ja z auta zaraz po zmianie radia. Lezy w domu i sie kurzy – z tego co wiem, wymaga wymiany lasera co jest nieoplacalne.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Siwus » 26 mar 2010, 20:15

sq2jul napisał(a):Zmieniarke mialem, ale wymontowalem ja z auta zaraz po zmianie radia. Lezy w domu i sie kurzy – z tego co wiem, wymaga wymiany lasera co jest nieoplacalne.

i pewnie czytała zwykłe płyty audio?
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez sq2jul » 26 mar 2010, 20:22

tak. Radio z mp3 – i nie potrzebna jest zadna zmieniarka ;)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Siwus » 26 mar 2010, 20:23

i jeszcze USB by się przydało :P
pozdro
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez Globy » 27 mar 2010, 18:25

Bosssko, każdy fan Mazdy i JDM na widok Sedesa z tymi emblematami będzie wniebowzięty :D A teraz napisz mi Julku na PW, jak wymienić te klamki, może i moje lewe ręce sobie poradzą :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez sq2jul » 27 mar 2010, 20:04

Globy napisał(a):moje lewe ręce sobie poradzą :P


Jak moje lewe rece daly rade (z mala pomoca) to Twoje tez sobie poradza ;)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez szkodnik_byd » 27 mar 2010, 22:46

chcecie powoedziec ze we dwoch macie 4 lewe rece :P
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Globy » 28 mar 2010, 00:45

Ja mam po prostu tyle prawych rąk na tym forum, że mię się limit wyczerpał :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Barthek » 28 mar 2010, 14:07

Proste jak bułka z masłem, prezes na pewno podoła zadaniu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Mev » 28 mar 2010, 14:53

Barthek1983 napisał(a):Proste jak bułka z masłem, prezes na pewno podoła zadaniu ;)

Nie byłbym taki pewny <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Globy » 28 mar 2010, 15:47

Csss, nie róbmy Juliuszowi OT w temacie Szafirowego Księcia <usmiech> Juliusz mi wszystko wytłumaczył (raz jeszcze dziękuję) i lada dzień zabieram się za wymianę... Jakby coś, to w pogotowiu będzie czekał Wujek Grzyb ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez thy » 14 kwi 2010, 14:07

Byłem, widziałem... i prace sq2jul'owej jednostki V6 zagłuszyłem swoim ditd hehe. Piękne auto, doinwestowane i wypucowane tak jak przykazano traktować Xedos'a.
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...


Postprzez Pit » 18 kwi 2010, 08:57

sq2jul napisał(a):wlasnie mi stuknelo 40k km z Xedosem... :)

Musisz go (ją?) w takim razie zabrać na romantyczną kolację przy świecach (NGK polecam) i kupić jakiś drogi kosmetyk ;) Żyjcie długo i rozmnażajcie się :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ADHD » 18 kwi 2010, 09:08

<lol>
Julek dasz rade zrobić małe xedoski <spoko>
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez szkodnik_byd » 20 kwi 2010, 20:55

male eunusy :D niech robi
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez sq2jul » 7 lip 2010, 20:50

ostatnio troche sie dzialo ;) Podjalem decyzje o samodzielnej regeneracji tylnych zaciskow. Przy demontazu okazalo sie, ze prawy zacisk trzymal (klocek zjechany do zera). Musialem go zdemontowac razem z tarcza, bo nie chcial zejsc:

Obrazek

Ogolem dosyc duzy problem stanowilo zbicie prowadnic – sworznie tak sie pozapiekaly, ze zacisk prawy pomimo kilku sesji z mlotkiem i wd-40 nie chcial zejsc. Lewy udalo sie po kilku podejsciach zbic. Prawy zacisk wygrzal mi Five (za co w tym miejscu dziekuje) i jakos zlazl. Ogolem cala operacja regeneracji zajela mi tydzien – po 3-4h dziennie – najpierw bylo troche pod gore z rozmontowaniem wszystkiego (tutaj dziekuje Michałowi – KaCy, za pomoc). Przy demontazu zaciskow bardzo przydatnym narzedziem okazuja sie byc szczypce do segerow wew. Jednak szczypce nie moga byc pierwsze lepsze – musza miec odp dlugosc tak, aby mozna bylo nimi manewrowac przy srubie, w ktora wkreca sie tloczek. Jako, ze ze mnie mechanik marny poprosilem Pita o pilotaz ;) Auto stalo u niego tydzien. Przy zaciskach grzebalismy wspolnie wieczorami. Chcialbym mu tutaj serdecznie podziekowac, za udostepnienie garazu, narzedzi i wszelka okazana pomoc. Oczywiscie nie mozna zapomniec w tym miejscu o Marzence, ktora dzielnie znosila moje codzienne wizity w ich domu ;) Jeszcze raz ogromne DZIEKI!
Wszystkie zaciski zostaly dwukrotnie pomalowane Hameraitem, kolor czarny młotkowy :) W piatek jako, ze Pit udawal sie do roboty na nocke, zostalem sam na placu boju :) W tym miejscu dziekuje Mateuszowi (vel. Porek) za zdalny pilotaz w skladaniu via gg – dalem rade :D

Tutaj podczas montazu gumki na tloczku.
Obrazek

Przyszedl czas na zamontowanie zaciskow na auto:

Obrazek

zostaly zalozone nowe klocki. Tarcze dalem do przetoczenia.

korzystajac z okazji wymienilem sobie plyn hamulcowy w calym ukladzie. Tak wygladalo to co wyplynelo przez odpowietrzniki... :|

Obrazek

Dzisiaj jeszcze dalem do wymiany przednia tulejke na lewym wahaczu. Tydzien przed hamulcami zostaly wymienione lozyska wew. alternatora. Powodowaly taki stukot, ze wszyscy straszyli mnie, ze to obrocona panewka... Ale na szczescie to tylko lozysko :) W chwili obecnej nie mam tez klimy – mechanik, ktory wymienial lozyska w alternatorze powiedzial mi, abym udal sie na wymiane rowniez z tymi w kompresorze od klimy (pojawilo sie bicie), aby juz ich nie nadwyrezac, zostal zamontowany pasek klinowy z wersji bez klimy. Zamierzam sie za to zabrac w najblizszym czasie – szkoda, ze akurat teraz (a w szczegolnosci przed zlotem) sie to przytrafilo, bo bede musial sie smazyc w aucie podczas podrozy przez pol Polski.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy