problem z mocą, od pewnego czasu spadek mocy.

Postprzez mixR » 26 cze 2009, 18:45

na forum jest gdzieś fotorelacja z naprawy aparatu zapłonowego poszukaj
ja niedawno zmieniałem cewkę na nową i problem znów powraca,dzisiaj wykręciłem aparat i poizoluje cewkę,mam nadzieje że pomoże
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2008, 15:51
Posty: 243
Skąd: Siedlce
Auto: Golf IV 2.3 V5

Postprzez baniolek » 27 cze 2009, 11:11

damianmatrix to raczej nie aparat zapłonowy bo mam instalacje gazową. już kiedyś miałem do wymiany aparat w golfie (z gazem) i objaw był zupełnie inny samochód poprostu nie jechał a jak jechał to się dławił strasznie. więc wątpię by był to aparat gdyż napewno nie rozpędziłbym się do tych 120km/h
baniol
Początkujący
 
Od: 25 cze 2009, 13:44
Posty: 6
Skąd: warszawa
Auto: 323 f bj 1999 1.5

Postprzez damianmatrix » 27 cze 2009, 14:09

mi sie dławi np jadac 100 km/h i pochwili dostaje kopa i idzie normalnie do 160 k/h bez problemu raz tak sie dzieje raz nie wszyscy tu pisza ze aparat zapłonowy lub cewka na 99 procent
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 19:49
Posty: 26 (0/1)
Skąd: POZNAN
Auto: MAZDA 323F 1,5 16V

Postprzez mixR » 27 cze 2009, 14:20

Cewka a aparat zapłonowy-chodzi o to samo ;)
ja mam takie objawy że na niższych obrotach mi się dusi,szczególnie jak mocniej gaz wcisnę
na wyższych obrotach idzie w miare normalnie
szarpanie jest większe na lpg i jak silnik jest ciepły
wymieniałem już cewkę na nową i znowu to samo się dzieje,już mnie złość bierze do tego auta bo non stop coś się sypie

przekręciłem dzisiaj aparat zapłonowy w prawą stronę i auto przestało szarpać
nie wiem czy mogę tak jeździć z wyprzedzonym zapłonem,ale nie mam innego wyjścia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2008, 15:51
Posty: 243
Skąd: Siedlce
Auto: Golf IV 2.3 V5

Postprzez grabu122 » 27 cze 2009, 15:39

A co Panowie powiedzie na taką kombinację objawów :|
silnik całkowicie zimny- zaraz po odpaleniu- ciągnie jak wściekły, po chwili gdy troszczę podskoczy wskazówka temperatury zaczyna lekko mulić-poszarpywać, tak jakby moc narastała takimi "falami"
A gdy już się całkowicie rozgrzeje ciągnie znowu dobrze :)
Podejrzewałem aparat, ale piszecie, że daje o sobie znać jak sinik jest dobrze rozgrzany, ale u mnie wtedy wszystko jest O.K.

Aha, przerobiłem już wymiane świec, kabli, filtrów, kopułki, palca -wszystko markowe zamienniki
dolot też szczelny.
Miał ktoś takie objawy na niedogrzanym, ale ani nie na zimny, ani nie na gorącym silniku????
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez rafal12322 » 26 mar 2010, 00:03

Odświeżę trochę ten temat. Od pewnego czasu zauważyłem coś dziwnego w swojej mazdzie, a mianowicie przy ruszaniu z miejsca auto bardzo wolno się zbiera. Gazuje np. na full a licznik obrotów bardzo wolno się podnosi to tego temperatura szybko wzrasta, czuć tak jakby go coś blokowało. Dopiero po jakimś czasie to ustępuje licznik migiem się podnosi aż wciska w fotel. Co to może być? Chodzi o mazde 323F 2.0 V6.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 paź 2008, 14:49
Posty: 13
Auto: Mazda 323F 2.0 V6 1995 rok

Postprzez marysia mx-3 » 27 mar 2010, 23:38

moim zdaniem to pada ci moduł w aparacie zapłonowym ja mam takie objawy jak ty po kilku dniach sprawdzania wszystkiego doszliśmy do tego ze spalił się moduł przełożyliśmy aparat zapłonowy z innej madzi i chodzi jak tamta lala sprawdz sobie to!! a nie pali ci więcej ?????
marysia mx3
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2009, 11:56
Posty: 4
Auto: mazda mx3 & 626

Postprzez rafal12322 » 28 mar 2010, 23:04

W sumie odkąd go mam to pali dużo tak 12l/100 to minimum. Ale teraz czuć jakby coś więcej palił.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 paź 2008, 14:49
Posty: 13
Auto: Mazda 323F 2.0 V6 1995 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323