witam mam problem z xedosem 6
odcina zapłon przy 3,5 tysiąca obrotów i niewiem czym to może byc spowodowane ?
xedos 2.0 v6 odcina zapłon przy 3500 obr
Strona 1 z 1
Napisz cos wiecej bo samo odcinanie zapłonu nic nie mowi ,masz LPG?Moze to nie odcinanie a dławienie sie silnika bo normalne odcięcie zapłonu jest duuuzo wyzej
Pozdrawiam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
lpg nigdy nie było
poprostu odcina zaołon tak jak kiedyś odcinała jak dałes gaz do konca tak teraz odcina przy 3500 identyczny dzwiek
pewnie komp wyłapał jakies błedy tylko jakie?
niejest to mulenie normalnie słychac odcinke
kture czujniki mogą byc odpowiedzialne za przestawienie kompa żeby odcinał zapłon przy 3500
czytałem kiedys ze honda ma tak że jesli wyłapuje jakiś błąd to komp pracuje w trybie awaryjnym i odcina przy 3500
i pewnie madzie teżto dopadło
poprostu odcina zaołon tak jak kiedyś odcinała jak dałes gaz do konca tak teraz odcina przy 3500 identyczny dzwiek
pewnie komp wyłapał jakies błedy tylko jakie?
niejest to mulenie normalnie słychac odcinke
kture czujniki mogą byc odpowiedzialne za przestawienie kompa żeby odcinał zapłon przy 3500
czytałem kiedys ze honda ma tak że jesli wyłapuje jakiś błąd to komp pracuje w trybie awaryjnym i odcina przy 3500
i pewnie madzie teżto dopadło
- Od: 19 paź 2009, 08:32
- Posty: 9
W takim wypadku montujesz diode, instrukcje masz na stronie klubowej i odczytujesz błędy koszt materiałów 1,7zł a będziesz miał na przyszłość. Spróbuj skasować błędy i zaraz po uruchomieniu przygazować.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
sprawdziłem kody i wyskoczyły
3
41
3 naprawione wysunoł sie czujnik ze swojego miejsca bo ktoś śrubke ukrecił i na silikon był wklejony
wkreca sie na obroty jak dawniej
zastanawia mnie to 41 co to jest w instrukcji opisane jako elektrozawór ale gdzie go zlokalizować ?
3
41
3 naprawione wysunoł sie czujnik ze swojego miejsca bo ktoś śrubke ukrecił i na silikon był wklejony
wkreca sie na obroty jak dawniej
zastanawia mnie to 41 co to jest w instrukcji opisane jako elektrozawór ale gdzie go zlokalizować ?
- Od: 19 paź 2009, 08:32
- Posty: 9
41 Variable Resonance Induction System (VRIS) Solenoid #1
Zawór sterujący przepływem powietrza #1
szukaj za kolektorem dolotowym takie dwa zaworki do których idą wężyki podciśnień a te następnie do takich gruszek z cięgnami – któraś musi być wypięta albo uszkodzona ale raczej pierwsza opcja poczytaj o VRIS na forum
Zawór sterujący przepływem powietrza #1
szukaj za kolektorem dolotowym takie dwa zaworki do których idą wężyki podciśnień a te następnie do takich gruszek z cięgnami – któraś musi być wypięta albo uszkodzona ale raczej pierwsza opcja poczytaj o VRIS na forum

http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Nie działającu virs nie odcinałby przy 3,5tys. To musi być coś innego. Może źle ustawiony zapłon?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
A możesz napisać co było przyczyną?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
przecież napisał...
bialy8301 napisał(a):naprawione wysunoł sie czujnik ze swojego miejsca bo ktoś śrubke ukrecił i na silikon był wklejony
wkreca sie na obroty jak dawniej
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
Przepraszam to ten poniedziałek 
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Soluks napisał(a):41 Variable Resonance Induction System (VRIS) Solenoid #1
Zawór sterujący przepływem powietrza #1
szukaj za kolektorem dolotowym takie dwa zaworki do których idą wężyki podciśnień a te następnie do takich gruszek z cięgnami – któraś musi być wypięta albo uszkodzona ale raczej pierwsza opcja poczytaj o VRIS na forum
kostka ok zaworek sprawdzony na krótko i działa tylko coś z prądami wiem że jest sterowany minusem i własnie on jest bardzo słaby, plus jest cały czas po przekreceniu kluczyka a minusa jest około 6 wolt i nieotwiera tego zaworka.
Podłączył bym minus na stałe ale on powyżej 4000 obr. powinien sie wyłączyc czy mam racje ?
- Od: 19 paź 2009, 08:32
- Posty: 9
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6