SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3
Od prawie roku jestem w posiadaniu MX3, przyciągnąłem ją na lince w stanie krytycznym zakochałem się w tym aucie po pierwszych 200m przejażdżki pierwszy silnik 1.8 v6 miał obrócone panewki korby na pierwszym cylindrze więc kupiłem drugi silnik, oczywiście tak się zaczęło. Potem był wygląd zewnętrzny – spojlery lakier "czerwień FERRARI ROSSA CORSO" i wnętrze skóra czerwono-czarna, ale po kilku miesiącach nadarzyła się okazja zamiany za free na 2.5 v6 KL, dlaczego bo samochód jeżdżąc od warsztatu do warsztatu nie chciał zapalić, ale to nie problem sinik uruchomiłem po kilku godzinach pracy i jest wszystko OK siedzi oczywiście w mojej MX3, lecz MX6 ma potencjalnego klienta tylko nie chodzi tak jak powinna silnik jak mówiłem wcześniej od 1,8 a komp od 2.5 i po odpaleniu wali w filtr powietrza a na kompie od 1.8 wkręca się tylko do 4500 5000. Znowu jak zamienię kompy to mx3 z silnikiem 2.5 na kopie od 2.5 też wali w filtr a na kompie od 1.8 idzie jak zła. Może ktoś poradzi mi jaki tkwi problem gdzie robię błąd.
- Od: 15 mar 2010, 00:04
- Posty: 8
- Auto: Mazda MX3 2.5 v6 KL 1992r.
1,8 v6 – Komp od 1,8v6 przepływka Je50
2,5v6 – Komp od 2,5v6 i przepływka KL02
2,5v6 KLZE – komp od KLZE albo K8 po zmianie epromu i przepływka JE50
2,5v6 – Komp od 2,5v6 i przepływka KL02
2,5v6 KLZE – komp od KLZE albo K8 po zmianie epromu i przepływka JE50
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ja robiłem swapa na 2,5 tylko odpaliłem auto na kompie od K8, poźniej zmiana przepływki na KL02 i kompa KL07 autko już śmigało jak trzeba
na pewno masz kompa od KLa ? i przepływke KL02 ?
na pewno masz kompa od KLa ? i przepływke KL02 ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
To musisz wlozyc kompa od 2.5 i tak samo przplywke klo2 nie ma innej opcji a aparat zaplonowy masz tez od 2.5 czy przelozyles z 1.8 do tego KL,a??
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
Kolego Ricardo881 a jakie ma znaczenie aparat zapłonowy ? Żadne
W k8 były KL01
W 2,5 KL01 i KLY1
wszystko pasuje tip top, sami miałem KL01 a teraz mam KLY1
a jak miałeś wcześniej K8 to nic nie przerywało
rozumie że silnik z wtryskami regulatorem ciś. paliwa wleciał do MX3?
zczytaj błędy, zresetuj kompa, może jakaś wina w vrisamch
grzeb grzeb musi latać
W k8 były KL01
W 2,5 KL01 i KLY1
wszystko pasuje tip top, sami miałem KL01 a teraz mam KLY1
a jak miałeś wcześniej K8 to nic nie przerywało
rozumie że silnik z wtryskami regulatorem ciś. paliwa wleciał do MX3?
zczytaj błędy, zresetuj kompa, może jakaś wina w vrisamch
grzeb grzeb musi latać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Nie nic nie ma wspolego pytam sie tylko bo moze przekladal cos sprawdzajac kompy bo roznie ludzie robia 
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
A więc tak po sobocie jest tak w mx3 siedzi komp od 1.8 i jest ok, ale mogło być lepiej chodzi ładnie tylko coś z mieszanka? czuć paliwo, a w mx6 został komp od 2.5 ale odłączyłem czujnik poł. wału bo waliła w przepływkę że hoho
- Od: 15 mar 2010, 00:04
- Posty: 8
- Auto: Mazda MX3 2.5 v6 KL 1992r.
panie dzieju tak nie można, nie można pociskać na 2,5 na kompie od 1,8 za ubogo dziura w tłoku i takie tam, komp od 2,5 załóż i przepływke KL02 i ma śmigać, chyba ze masz KLZE
, to przepływka JE50 i kompl albo od klze albo k8 ze zmianą epromu
jak waliło w przepływke ? ale pali mx6 jezdzi ? u mnie waliło w przepływke ale było bagno w baku :/
jak waliło w przepływke ? ale pali mx6 jezdzi ? u mnie waliło w przepływke ale było bagno w baku :/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ale jak wam walilo ja mam np taki problem ze jak mam malo paliwa ale u innych jest ok jak widze to mi przerywa jak by malo paliwa to moze byc od tego ze mam syf w baku i jak jest malo byny to cos sie przydusza jak depne?? to samo mialem prze tym jak wpakowalem ZE w 1.8 tez mi sie tak robilo jak mialem paliwa za gdzies 50 zl to bylo ok a jak zeszlo do 25zl chodzi mi o litr za ta kase
to znow sie przyduszal a jak patrzalem to troche tych papruchow jest w baku ale nie wiem czy to czysci,czy to przez to ?
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
Miałem ten problem tylko objawiał się w ten sposób skręcając w prawo na małej ilości paliwa samochód gasł na jedną dwie sekundy i znowu odpalał ja się prostował więc problem jest w sitku pompy paliwa jest tak geste, że nie przepuszcza paliwa z jakim kol-wiek zabrudzeniem i przytyka się. Ja założyłam sitko od całkiem innej pompy jakiejś nowej już nawet nie pamiętam od jakiego wozu. i jest ok
- Od: 15 mar 2010, 00:04
- Posty: 8
- Auto: Mazda MX3 2.5 v6 KL 1992r.
Ja wlasnie mam to samo jak sie pochyla na zakretach to przygasa jak jest malo byny jak mialem jeszcze 1.8 to kupilem nowa pompke a smoka wlasnie nie bo koles mi powiedzial ze dodatkowo za smok 100zl lol wiec wzielem sama pompke sadzac ze sitko jest ok a tu jednak przez to wlasnie rozwazalem kupno tego smoka bo tez sadzilem ze to przez to a jednak to to raczej na 100% dzieki za pomoc pozdro
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
Tak mi sie stało z 5 lat temu jak miałęm 1,6 DOHC jak wyciagneło sie pompke cała z baku to benzyna była w sitku i spłynąć nie chciała,objawy takie wlasnie na łukach ostrych gasła i jak było mało benzyny , po wymianie sitka i czyszczeniu baku ustało 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje