Problem po swapie z 1.6 na 1.8DOHC!!!

Postprzez piwo » 23 mar 2010, 08:13

nie da.normalnie przy wolnych obrotach w wersji 128 konnej mieszanke ustala sonda lambda .ty go nie masz i wszystko dzieje sie podcisnieniowo.musza byc.te elektrozawory sa praktycznie nie do dostania.ale powodzenia w szukaniu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez JaySon » 23 mar 2010, 19:20

Witam.
Może jeden wężyk z kolektora ssącego ma iść do serva hamulca, odma .. ? Tak sobie gdybie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2009, 19:55
Posty: 112
Skąd: Kraków
Auto: 323 BG 1.7 D PN

Postprzez jaro23 » 24 mar 2010, 11:48

Witam!
dzisbylemnazlomie:)
znalazlemcos takiego
Obrazek
bylo to w mazdzie po wypadku 323 3d
silnik 1.8 SOHC lecz najprawopodobniej skrzynia od gt i pozostaloscna niej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez gawelneon17 » 24 mar 2010, 14:31

jaro23 wyszarp to dla mnie z tej Madzi :D
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez jaro23 » 24 mar 2010, 16:51

to jutro jadę odkręcę :) tylko nie mam jak sprawdzić trzeba będzie tam kostkę zrobić jak widać
ale jak zaglądałem pod gumy to tam jest metal zdrowy tylko z zewnątrz korozja
podaj numer tel na PW to zadzwonię do ciebie jak wyceni mi ta rzecz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez Pabllo » 24 mar 2010, 20:34

a to caly 323 gt na złomie jest czy jak? jak tak to podaj adres to sobie budę sprawie jak mówisz, ze nie jest przejedzona przez rdzę:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 16:14
Posty: 219 (1/1)
Skąd: Zębowice
Auto: Mazda 6 GY 2006r.

Postprzez jaro23 » 24 mar 2010, 21:18

juz pocieta silnik zwykly odziwo ma ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez jaro23 » 25 mar 2010, 11:45

Obrazek

cześć wyciągnięta z numer nadwozia JMZBG137200214485
silnik siedział SOHC wiec tak jak pisałem został zmieniony

z historii tego auta dowiedziałem się ze jeździł nim łepek w ogolę nie dbający o nią wrzucał zwykle tanie łożyska nawet o heble nie dbał oby jechała do przodu =| sprzedał go koledze, a kolega pijany wywalił w drzewo silnik w budzie prawie siedzi skrzynia cala połamana dach już wycięty cala wewnątrz wybebeszona... patrząc na nią to tak jak na zwłoki stworzenia okrutne, a przecież identyczną posiadam :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez jaro23 » 26 mar 2010, 19:06

Witam Cie!
tak jak prosiles masz fotke
Obrazek

Patrząc na kostkę szerszym wcięciem zaznaczone ułóż kable parami jak widać od lewej – żółty żółty ||niebieski niebieski || czerwony czerwony || :))
tak mnie więcej powinieneś zrobić od tego urządzenia co Ci przysłałem :)
Obrazek

Daj znac co i jak :)
Pozdrawiam!

napisz czy rozumiesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez gawelneon17 » 26 mar 2010, 19:09

Wszystko czaje ide sprawdzic czy dziala
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez piwo » 27 mar 2010, 21:15

lata|?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez gawelneon17 » 27 mar 2010, 23:11

Wszystko porobione świetnie chodzi po za jednym małym ale!
Jak te elektrozawory wyregulować bo strasznie wysokie obroty ma, a ponad to skacze po obrotach jak porąbana.
Zakres obrotów to od 1500-3000.
AAA i jeszcze jedno pytanie czy do tych elektrozaworów jest przypinana masa czy nie?? Bo tam jest taka śmieszna blaszka i nie wiem od czego on jest??
Tu zdjęcie tej blaszki
Obrazek
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez piwo » 28 mar 2010, 15:00

mase zzawsze mozna podpiac krzywda sie nie zrobi jak obudowe zmasujesz.zobacz czy srubka od przepustnicy nie da sie troche zjechac obrotow w dol.poza tym moze tez byc zapowietrzony uklad chlodzenia odkrec kortek od chlodnicy odpal silnik i dolewaj plynu na maska.moze to byc przyczyna falowania obrotow.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez gawelneon17 » 28 mar 2010, 16:08

Haha przed chwilą odpowietrzyłem układ chłodzenia obroty nie skaczą utrzymują się na +,– ok. 800-900 nie wiem dokładnie ile. Mam jeszcze jedno pytanie czy tak samo można odpowietrzyć układ wspomagania bo pompa pracuje mi na sucho i boję się, że zaraz ją h...[tiit] strzeli??
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez BratCukierka » 28 mar 2010, 17:50

co do wspomagania to ja robiłem to tak, że dolewałem płynu do zbiorniczka a kuzyn kręcił kierownicą i trochę wtedy płynu jeszcze zaciągnęło do układu
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez krzaku90 » 28 mar 2010, 18:12

Sam sie odpowietrza wystarczy ze jest plyn w zbiorniczku. Wlej troche, przejdziez sie troche a potem zagladaj czy ubywa plynu w zbiorniczku. Wlewanie i krecenie w miescu nie zawsze odpowietrza do konca ale jak masz tam naprawde sucho to zrob tak najpierw jak bratcukierka napisal. U mnie kilka dni znikal az wkoncu przestal;)
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323