Mazda 626 GE FS '92
Podzielam powyższe opinie co do felg, średnio mi się to podoba
A co do gleby.. Pajko jesteś hardcorem 
Adaś napisał(a):Podzielam powyższe opinie co do felg, średnio mi się to podobaA co do gleby.. Pajko jesteś hardcorem
Felgi daja rade, idealne na demo car
kryystian napisał(a):jazda na co dzień chyba nie jest łatwa tak obniżonym autem? ja długo kręciłem gwintem żeby znaleźć optymalne ustawienie, 2gi katalizator coś o tym wie
pozdro
Widze ze masz ten sam ból co ja, drugi kat jest najnizszym punktem auta i ryje w co sie da.
Less roof, more fun


Koło wiedziałem że będzie kontrowersyjne i tak miało być , nie każdemu się podoba ale to nie o to chodzi żeby innym sie podobało , auto ma robić WOW takie było główne założenie od zawsze .
Co do gleby mam szeroki zakres regulacji twardości kątów itp pełen wachlarz możliwości więc nie jest źle narazie wszystko mam skręcone na Beton , posmigam jeszcze troche tak żeby zawias się ułożył i wtedy będę dobierał optymalne ustawienia twardości
Co do gleby mam szeroki zakres regulacji twardości kątów itp pełen wachlarz możliwości więc nie jest źle narazie wszystko mam skręcone na Beton , posmigam jeszcze troche tak żeby zawias się ułożył i wtedy będę dobierał optymalne ustawienia twardości
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
da sie jezdzic z taka gleba a nawet wieksza , moi kolesie maja tak skręcone zawiasy ze jeżdżą tylko wybranymi ulicami w zg , jak trafia na osiedlu na garba to maja problem 
-
Pyton162
Pajko Stary Szacun! Mega kosa!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości