Mazda 626 GE FS '92

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Pajko » 18 mar 2010, 23:29

Koze to mam ale czarną :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Radex » 18 mar 2010, 23:31

ja dopisze kolejną kozę ;) jest git <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Green » 18 mar 2010, 23:32

gratulejszyn <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez ADHD » 18 mar 2010, 23:50

teraz tylko po szynach :)
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez Szymon » 19 mar 2010, 00:02

bezkompromisowo. pełen szacunek :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez Pajko » 19 mar 2010, 00:04

ADHD wbrew pozorom pomimo skrecenia regulacji twardości na Hard na maksa jest dobrze zostaje jeszcze regulacja na samym gwincie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Mev » 19 mar 2010, 02:02

Wariat :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez jacobs » 19 mar 2010, 03:32

Te felgi wyglądają na strasznie małe (przez rant) i jakoś komicznie to wygląda...
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Pyton162 » 19 mar 2010, 08:24

no i mamy największa glebe w klubie , jest mega dobrze
Pyton162
 

Postprzez Fiveopac » 19 mar 2010, 08:55

Ja bym troche ja obnizył, jeszcze troche widac nadkola po bokach.


<lol>
Gleba ekstremalna, wygląda wyśmienicie :D Rewelka! przyjedziesz tak kiedys na zlot? ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pajko » 19 mar 2010, 09:42

Jacobs wiem wiem tobie nigdy nie da sie dogodzić , najlepiej seria na 14 co nie .

Five ja na takiej glebie będę śmigał na codzień więc na zlot letni się tak doturlam .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Gib » 19 mar 2010, 09:59

To ja wyrażę jedyną obiektywną opinię że wygląda to dziwnie i mi się akurat nie podoba.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jacobs » 19 mar 2010, 10:01

Poprostu sam rotor na zdjęciach wydaje się mały, więc felga optycznie też się zmniejsza.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Adaś » 19 mar 2010, 10:17

Podzielam powyższe opinie co do felg, średnio mi się to podoba :) A co do gleby.. Pajko jesteś hardcorem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez kryystian » 19 mar 2010, 10:59

jazda na co dzień chyba nie jest łatwa tak obniżonym autem? ja długo kręciłem gwintem żeby znaleźć optymalne ustawienie, 2gi katalizator coś o tym wie
pozdro
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Fiveopac » 19 mar 2010, 11:10

Adaś napisał(a):Podzielam powyższe opinie co do felg, średnio mi się to podoba :) A co do gleby.. Pajko jesteś hardcorem :D

Felgi daja rade, idealne na demo car ;)
kryystian napisał(a):jazda na co dzień chyba nie jest łatwa tak obniżonym autem? ja długo kręciłem gwintem żeby znaleźć optymalne ustawienie, 2gi katalizator coś o tym wie
pozdro

Widze ze masz ten sam ból co ja, drugi kat jest najnizszym punktem auta i ryje w co sie da.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pajko » 19 mar 2010, 11:23

Koło wiedziałem że będzie kontrowersyjne i tak miało być , nie każdemu się podoba ale to nie o to chodzi żeby innym sie podobało , auto ma robić WOW takie było główne założenie od zawsze .

Co do gleby mam szeroki zakres regulacji twardości kątów itp pełen wachlarz możliwości więc nie jest źle narazie wszystko mam skręcone na Beton , posmigam jeszcze troche tak żeby zawias się ułożył i wtedy będę dobierał optymalne ustawienia twardości
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pyton162 » 19 mar 2010, 11:51

da sie jezdzic z taka gleba a nawet wieksza , moi kolesie maja tak skręcone zawiasy ze jeżdżą tylko wybranymi ulicami w zg , jak trafia na osiedlu na garba to maja problem :D
Pyton162
 

Postprzez Pajko » 19 mar 2010, 11:58

To jest normalka ja juz na 18" i tamtym zawiasie musialem planować trasę do pracy itp .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez People_Hate_Me » 19 mar 2010, 12:14

Pajko Stary Szacun! Mega kosa!
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy