kristofc napisał(a):
Więc kup benzynę
Ale bez LPG, bo przy LPG trzeba być czujnym
www.mazdaspeed.pl
krabdul napisał(a):Bałagan w silniku robi zerwany pasek, który będzie milczał aż do wielkiego trach a rolka i napinacz jak będą padać to się upomną o swoje a nie wystrzelą przez maskę nagle. Dobrze rozumuję?
krabdul napisał(a):Nie na z czego szydzić bo łożysko wyciskowego to najnormalniejsze łożysko które wchodzi wraz z tarczą i dociskiem w skład kompletnego sprzęgła
[...]
Czasem nie zawsze warto sugerować się tym co Mazda robiła gwarancyjnie (a kogoś to ominęło) jak objawy są podobne i wymieniać całe sprzęgło bo problem może tkwić tylko w jednym elemenciku.
krabdul napisał(a):Mylące w tym wszystkim jest to, że objawy są podobne przy zatartej prowadnicy, przy za twardym sprzęgle i przy padającej dwumasie
krzych napisał(a):a dwa ze "chechła" (hmm, ten dzwiek ciezko opisac... jaby wlasnie luzno latajaca tarcza od sprzegla... slychac glownie przy zmianie biegow gdy silnik jest na obrotach – takie zwalniajace "chłe chłe chłe" -nascie razy). Poki co nie mam nawet pojecia co to moze byc.
grzegolas napisał(a):Witam panowie
Śledzę temat bo jestem w takiej samej sytuacji jak rayder tylko że u mnie rozchodzi się o samą wymianę oleju i filtrów otóż...
Mam zamiar sam wymienić olej i filtry bo to rzeczywiście żadna filozofia ale u mnie muszę Madzie podpiąć pod kompa bo to polift i moje pytanie brzmi...
ile wezmą chłopaki z ASO za samo skasowanie czy może Autojaksa
Zwyczajnie wymieniłem filtr, olej i po sprawie.
Tobo napisał(a):Skasowanie czego? Też mam polifta i nic kasować nie musiałem.. Zwyczajnie wymieniłem filtr, olej i po sprawie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6