pompki paliwa w 1.8

Postprzez mysse » 18 mar 2010, 22:43

Witam :)

mam pewien problem z autem. posiadam 323f bg 1.8 dohc i przy wciskaniu gazu nagle i mocno auto zaczyna sie dlawic i nie wchodzi na obroty i przygasa. kiedy wciskam gaz powoli to sie powolutku rozkreca.

mialem ten problem w 1.8 SOHC, gdzie wyminilem pompke paliwa i filtr i problem zniknal. tak samo chcialem zrobic i w DOHC
wiec przelozylem pompke z tamtej SOHC do tej DOHC. problem pozostal. tu pojawia sie moje pytanie; czy to sa rozne pompki ? wizualnie sie roznia, ta z DOHC jest wezsza niz ta z SOHC –> zdjecia pogladowe;

ta ktora wyciagnalem z DOHC myslac ze jest zatarta –> http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... /945027437 albo http://img11.allegroimg.pl/photos/400x3 ... /953706059

ta ktora wyciagnalem z SOHC i wlazylem do DOHC i dalej nie chodzi –> http://photos07.allegroimg.pl/photos/or ... /930994960

na oko widac ze ta z dohc jest wezsza i ma inna wtyczke. po przesledzeniu allegro zauwazylem ze te wezsze montowali tez w modelach wyzej, chyba 323 BA. w sumie mialem juz kupowac jakas z DOHC ale na niektorych aukcjach zauwazylem ze ludzie opisuja te z SOHC (te grubsze) jako pasujace do wszystkich modeli z rocznikow 89-94r. i w tym momencie glupieje i zanim wydam pieniadze na kolejna pompke (mam juz ich z 5, wszysckie z SOHC) to wole zapytac ludzi ktorzy znaja sie odemnie lepiej.

Czy to co sie dzieje z moim autem jest wina zle dobranej pompki paliwa?

bardzo prosze o pomoc, z gory dizekuje
pozdrawiam :)

ps. jak cos jest niejasno to odpowiem an wszelkie pytania:D
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez piwo » 18 mar 2010, 23:09

kurcze czlwoieku.w sohc jest mala pompeczka a w dohc jest duza pompa :)
viewtopic.php?f=102&t=91763&start=0
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4897 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mysse » 18 mar 2010, 23:38

to jest dziwne bo wg. tego linku co wyslales mialem tam wlozna wczesniej ta mala pompke a teraz wlozylem ta duza ktora wczesniej mialem w SOHC i dalej nie jezdzi...

moze ktos mi doradzic co mam zrobic ? ;D
bo sie okazuje ze w SOHC mialem pompke z GT, a w GT pompke z SOHC.
sohc jezdzila a GT nie jezdzi ani na tej z SOHC ani na tej 'swojej' ...
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez piwo » 19 mar 2010, 08:25

sprawdz kody bledow silnika.druga opcja sprawdz afr w calym zakreesie silnika.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4897 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jaro23 » 19 mar 2010, 08:48

Czesc!
mysse po swapie z 1.6 SOHC na 1.8DOHC to tylko jedynie pompki nie zamatowałem ;p i chodzi nic się nie dławi :) ale jak dziś znajdę czas to zamontuje ta od GT :) i zobacze czy cos to zmienia :)
Wiec na moje oko to nie pompa :)

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323