Za twardy sztywny pedał hamulca (626 GE)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez robaga » 6 mar 2010, 13:53

witam
wczoraj podczas jazdy jak hamowałem mój pedał hamulca zrobił się sztywny ale auto hamuje
przez noc z pojemniczka ubyło około 0,5 do 1 cm płynu hamulcowego auto dalej ma taki sztywny pedał i hamuje co to może powodować lub co pada
robik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2007, 21:16
Posty: 54
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez wojtek79 » 8 mar 2010, 22:34

Dolej płynu i odpowietzr układ ale najpierw sprawdz czy nie masz nigdzie wycieku. Ja miałem wyciek przy zbiorniczku sprawdz tez przy rozdzielaczu i przy zaciskach.
SPRZEDAM CZĘŚCI DO MAZDY 626 GE 1.8 16V
tel: 504-096-262
gg: 10464071
email: wojtek.skie@aol.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 17:21
Posty: 197

Postprzez markmas » 9 mar 2010, 00:27

Krótko i na temat :)
Przy zapowietrzeniu miał byś pedał "masło". Sprawdź przewód podciśnieniowy dochodzący do serva. Guma jak parcieje to przepuszcza ciśnienie, pęcznieje itp. Twardy pedał jest oznaką braku wspomagania hamulców...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez PIETRO » 17 mar 2010, 08:57

twardy pedał w tym przypqadku wskazuje na zablokowanie któregoś tłoczków hamulcowych w zacisku hamulca albo i 2.
Po zimie nie jest to zaskoczenie.
Na poczatek sprawdź po jeździe która tarcza jest bardziej gorąca od innych, to wskazuje, ze tłoczek tego zacisku jest zablokowany.
W czasie jazdy możesz też wyczuć ściaganie na tą stronę po puszczeniu kierownicy, tłoczek sie nie cofa, ale to zależy jak mocno.
Dalej naprawa standard w takie sytuacji.
Powodzenia
SYMPATYK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2004, 10:28
Posty: 47
Skąd: Warszawa -Bielany
Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r

Postprzez FUCKER » 18 mar 2010, 09:59

PIETRO napisał(a):twardy pedał w tym przypqadku wskazuje na zablokowanie któregoś tłoczków hamulcowych w zacisku hamulca albo i 2.
Po zimie nie jest to zaskoczenie.
Na poczatek sprawdź po jeździe która tarcza jest bardziej gorąca od innych, to wskazuje, ze tłoczek tego zacisku jest zablokowany.
W czasie jazdy możesz też wyczuć ściaganie na tą stronę po puszczeniu kierownicy, tłoczek sie nie cofa, ale to zależy jak mocno.
Dalej naprawa standard w takie sytuacji.
Powodzenia



Mam to samo zdanie. Zapieczony tłoczek / zablokowany zacisk
MX-6 w budowie.
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=139321&p=2365539#p2365539[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2008, 11:02
Posty: 35
Skąd: okolice K-Koźla woj. Opolskie
Auto: Mazda MX-6 2.0 16V klima

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6