Przepływomierz MX3 1.6 16V

Postprzez benio » 4 mar 2010, 11:27

Witam,
Pomóżcie mi bo szukałem i nic na ten temat nie ma.
Mam obecnie przepływomierz o symbolu B6S7 13 210A i niestety wystrzał gazy mi go rozwalił.
Chcę kupić nowy tzn. używany ale widzę że są podobne o innych symbolach.
Proszę o listę przepływomierzy o symbolach które podejdą do mojej Mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2009, 12:27
Posty: 57
Skąd: Rzeszów/Przeworsk
Auto: Mazda MX3 1993 poj.1.6 LPG

Postprzez GabeekKL » 4 mar 2010, 14:45

To ze wygladaje podobnie nie znaczy ze będą funkcjonować prawidlowo. Jesli takie miales oznaczenie jak piszesz, musisz szukac takiego samego. Poczekaj jeszcze moze ktos probowal podlaczac jakies inne i odpowie ci cos. Ale z reguly wymieniajac czesci zaklada sie takie same:) Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez muFa » 9 mar 2010, 20:42

To jest klapkowy przepływomierz... jesteś pewien, że wystrzał go uszkodził?
---------------------
Michał
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2008, 21:52
Posty: 28
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC

Postprzez benio » 12 mar 2010, 12:57

tak, już wymienilem na nowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2009, 12:27
Posty: 57
Skąd: Rzeszów/Przeworsk
Auto: Mazda MX3 1993 poj.1.6 LPG

Postprzez dexterjj » 14 mar 2010, 14:01

jak się dowiedzieć jaki do mnie powinien iść , bo mechanik kombinował i pomieszał przepływomierze i niewiem czy mam dobry , auto z 93r z komputerem B69J
Darmowe reklamowanie stron www :)
Obrazek
http://www.forpromote.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 13:02
Posty: 285
Skąd: Jawor
Auto: Mx-3 1,6 1993r

Postprzez benio » 14 mar 2010, 14:43

podaj więcej szczegółów jakie masz auto: moc, silnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2009, 12:27
Posty: 57
Skąd: Rzeszów/Przeworsk
Auto: Mazda MX3 1993 poj.1.6 LPG

Postprzez dexterjj » 14 mar 2010, 14:52

mx-3 / 1993 / 1,6 16v / 88KM / komputer B69J
Darmowe reklamowanie stron www :)
Obrazek
http://www.forpromote.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 13:02
Posty: 285
Skąd: Jawor
Auto: Mx-3 1,6 1993r

Postprzez muFa » 14 mar 2010, 22:54

B6S7-13-210A
Jak chcesz miec pewność to daj VIN.
---------------------
Michał
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2008, 21:52
Posty: 28
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC

Postprzez dexterjj » 14 mar 2010, 23:08

JMZEC13A200114987 proszę bardzo ;)
Darmowe reklamowanie stron www :)
Obrazek
http://www.forpromote.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 13:02
Posty: 285
Skąd: Jawor
Auto: Mx-3 1,6 1993r

Postprzez muFa » 14 mar 2010, 23:25

Tak. To jest dokładnie taki jak pisałem w poprzednim poście. Klapkowy przepływomierz, który raczej się nie psuje – wystarczy wyczyścić.

Tu masz screena z EPC:

http://mufa.rootnode.net/airflowmeter.png
---------------------
Michał
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2008, 21:52
Posty: 28
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC

Postprzez dexterjj » 14 mar 2010, 23:57

chodzi o to że "mechanik' partacz kombinował kiedyś i tak wymieniał te przepływomierze że teraz sam nie wiem czy mam sprawny i wogule górny dekielek od niego był odklejony i widze że w środku coś kombinował i przestawiał te duże koło zębate , silnik często świruje trzyma obroty 1700 nagle wchodzi na 2200 i spadana na 1500, powoli wchodzi na 1700 i nagle 2200 i spada.... a czasem jest tak że oborty znowu są za niskie i przygasa silnik ;/ najczęściej trzyma 1500 ...
Darmowe reklamowanie stron www :)
Obrazek
http://www.forpromote.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 13:02
Posty: 285
Skąd: Jawor
Auto: Mx-3 1,6 1993r

Postprzez ROMAN-R87 » 17 mar 2010, 10:40

przeplywka do wymiany ale przy olazji sprawdz tez sonde lambda
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez dexterjj » 17 mar 2010, 14:07

a i druga sytuacja .
tak się dzieje codziennie rano :
-zimne auto odpalam chodzi 1900 obrotów
-po paru minutach jak temperatura dygnie to wchodzi na obroty 2200 i powoli idzie na 2300 i spada na 1500 i spowrotem 2200 i tak naokrągło..
-po kilkunastu minutach jazdy jak stane zgasze i za chwile odpale to nic się nie zmieni jedynie trzyma twardo 1700 , ALE !! jeśli zgasze i odczekam około 10minut to po odpaleniu auto ma obroty 900 i czasem nawet za niskie bo spada na 800 i takie obrony potrafią już zostać na cały dzięń , a jeśli nie zgasze auta na te 10min to do końca dnia wariacje z obrotami w okolicach 1500-2000
Darmowe reklamowanie stron www :)
Obrazek
http://www.forpromote.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 13:02
Posty: 285
Skąd: Jawor
Auto: Mx-3 1,6 1993r

Postprzez ROMAN-R87 » 17 mar 2010, 19:14

sonda lambda, sprawdz tez wezyki podcisnien na kolektorze ssacym
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323