przestawienie kąta zapłonu M6 LZR 2.3

Postprzez japoniec » 23 lut 2010, 14:45

Witam,
patrzylem na fora amerykanskie i tam proponuja przestawic kat zaplonu ( w celu podniesienia mocy )– operacja dosc prosta... odkrecenie 2-ch srub
Pytanie pojawia sie – czy wtedy trzeba jezdzic na 98 noPB ? ( brak spalania stukowego) czy na 95 mozna dalej bez problemu – oni maja inne opisy benzyny....
jak do sie ma do norm europejskich ?

dzieki za info! :)

EDIT
jeszcze dorzuce linka:
http://forum.mazda6club.com/2-3l-i-4/16 ... e-mod.html

EDIT
i jeszcze dodam, uziemilem sobie przepustnice – jak opisane w linku powyzej – duzo lepiej reaguje na nacisniecie pedalu gazu – za 5 pln warto – tyle mnie kosztowal kablel uziemiajacy, z dwoma koncowkami

EDIT
jak chodzi o uziemienie przepustnicy:
jak na filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=WOsTgandMPo

gruby kabel masowy – jeden koniec podlaczasz pod minus aku, drugi do przepustnicy – jak na filmie – 5 minut roboty
efekt – lepsza reakcja na wcisniecie gazu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 10:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 20 mar 2012, 13:55.
Powód: post pod postem

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 20 mar 2012, 13:55.
Powód: post pod postem

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 20 mar 2012, 13:55.
Powód: post pod postem

Postprzez hanzhans » 12 mar 2010, 22:39

Myślę, że spokojnie można śmigać na Pb 95, gdyż w Stanach normalna benzyna(regular) ma 89 oktanów, kolejna 91 a najwyższa 93 oktany. Skoro ta oceanem jeżdżą normalnie po przeróbce to i u nas nie powinno być kłopotu chociażby ze względu na to że u nas najtańsza ma 95 oktanów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 20:16
Posty: 31
Auto: Mazda6 2.3 2003

Postprzez GILB » 13 mar 2010, 07:45

w usa inaczej przeliczają oktany wg DON w europie wg RON, nie sugerowałbym się samą nazwą paliwa,
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez japoniec » 13 mar 2010, 09:32

to inna sprawa – dla spokoju trzeba jezdzic na 98 wtedy chociaz kolesie spoza stanow tez sie wypowiadali i na 95 nie ma problemow – ale cel cwiczenia jest wyciagnac wiecej konikow z 98 noPB
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 10:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6