Po wymiana oleju – problemy (626 GE FS)
1, 2
Tak jak pisał wcześniej kolega Hugo, on miał wcześniej GE special z FS-em bardzo zadbane ale kopciło z rana. Niemniej jednak oleju nie ubywało (1l/10000km). Wymienił olej na jakiegoś elfa i dymienie ustało
Jeśli drastycznie nie ubywa oleju to kontroluj i jeździj do następnej wymiany i zalej tego elfa – napisz na PW do niego to poda ci szczegóły 

Elf Evolution SXR 5W 30. Weszło 3 litry.lukkas_kg napisał(a):jakiego dokladnie elfa? i ile oleju wchodzi do FP? bo wg instrukcji wlewalem i torche przelałem
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Nie jest to w 100% full syntetyk tylko olej hydrokrakowany. A co boisz się go zalać?lukkas_kg napisał(a):jest dostepny jako pol syntentyk? bo na googlach rzucil mi sie tylko syntetyczny
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Napiszę po raz kolejny. Jest to totalną bzdurą!lukkas_kg napisał(a):slyszalem ze nie mozna przechodzic z olejow polsyntetyk na syntetyk
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Ja przeszedłem z mineralnego na półsyntetyk tylko że w innym aucie i naprawde niema żadnego problemu. po 10.000km brakowało 0,5L oleju dodam że auto ma przejechane 300.000km i chula aż miło.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
A ja napiszę jeszcze inaczej – nie wskazane jest przechodzenie z minerała w zajechanym silniku na full syntetyk i to jest na pewno prawda.

dyszel85 napisał(a):A ja napiszę jeszcze inaczej – nie wskazane jest przechodzenie z minerała w zajechanym silniku na full syntetyk i to jest na pewno prawda.
Nie dlatego że to szkodzi tylko chodzi o właściwości penetracyjne. Syntetyk lepiej wnika więc i łatwiej mu wyciekać, stąd legendy o "rozpuszczających uszczelniacze" właściwościach syntetyka

Ja w obydwu mazdach z 10W40 przechodziłem na 5W50 i wynikiem były same plusy

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
dobra to reasumujac moje zapytanie
czy przechodząc z pol syntetyka 10w40 na ten ELF EVOLUTION SXR 5W30 co osiagne? dodam ze u mnie kopci z rana, ale nie ubywa oleju w drastycznych ilosciach (ubywa przy dluzszej jezdzie powyzej 150km na godzine)
czy przechodząc z pol syntetyka 10w40 na ten ELF EVOLUTION SXR 5W30 co osiagne? dodam ze u mnie kopci z rana, ale nie ubywa oleju w drastycznych ilosciach (ubywa przy dluzszej jezdzie powyzej 150km na godzine)
- Od: 15 sie 2009, 05:16
- Posty: 171
- Auto: 626 GE 1.8 96'
To nie forum www.wrozka.pl Ja napisałem co w moim aucie osiągnałem, w Twoim nie musi być tak samo, ale ja bym spróbował, tymbardziej, że objawy miałem podobne w aucie jak Ty.lukkas_kg napisał(a):dobra to reasumujac moje zapytanie
czy przechodząc z pol syntetyka 10w40 na ten ELF EVOLUTION SXR 5W30 co osiagne? dodam ze u mnie kopci z rana, ale nie ubywa oleju w drastycznych ilosciach (ubywa przy dluzszej jezdzie powyzej 150km na godzine)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Jeśli to do mnie to nie miałem zamiaru i nie krzyczałem.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Opuścić do stanu średniego,czekać ażwypali nadmiar z katalizatora,wydechu,itp.może to potrwać Nie przejmować się parą z rury wydechowej-ten typ tak ma, zależy od wilgotnosci powietrza.U mnie tak bylo,zaoszczędzilem sporo kasy i nerwów że ni e skorzystałem z porad forumowiczów którę są poniekąd słuszne ale nie takim przypadku że motor pada natychmiast po wymianie olejuhttp://www.mazdaspeed.pl/forum/pos ... 6&t=93119#
- Od: 18 paź 2009, 13:58
- Posty: 12
- Skąd: Świdnik
- Auto: Premacy 1,8
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6