Ile i jak można by było podkręcić silnik B6 (Mazda 323BG'90)
1, 2
Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć jak??, ile mocy można wyciągnąć?? i za ile pieniędzy?? można by było taki silniczek podkręcić.
W sumie to interesowała by mnie moc około 100-120KM. W grę nie wchodzi swap!!!
P.S.– Od razu piszę, że szukałem i podobnego tematu nie znalazłem.
Aha dla nie wiedzących jest to silnik 8v nie 16v
W sumie to interesowała by mnie moc około 100-120KM. W grę nie wchodzi swap!!!
P.S.– Od razu piszę, że szukałem i podobnego tematu nie znalazłem.
Aha dla nie wiedzących jest to silnik 8v nie 16v
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
skoro cie interesuje 120 koni to tyle da sie wykrecic z tego silnika.da sie wykrecic ile chcesz kwestia poniesionych pieneidzy.lepiej powiedz ile masz gotowki to latwiej bedzie ci naznaczyc sciezke jaka masz pokonac do osiagniecia tych 120koni.juz na wstepie mozna powiedziec ze skok z 88 koni na 120 musi poniesc za soba:
-zakup swinki 400zl
-zakup pompy plawia od dohc i wtryskow od dohc 200zl
dalej juz ciezko powiedziec:
-poniewaz to sohc na dzwigienkach wiec pojscie w ostry walek troche ryzykowny
co zostaje:
-obrobka porzadna glowicy 1500zl
-dolot 300zl
-wydech 1500zl
-wymiana tlokow na jakies wyzsze moze od wersji mx3 z 107km by pasowaly ?zl ale raczej nie bo podejrzewam ze sa inne katy podciec na zaowry w dohc
no coz.koszta duze a w sumie bez wymiany tlokow i wymiany walkow wiecej niz 100 koni nie uzyskasz.radze przeszukac net w poszukiwaniu walkow do tego silnika lub zamowic u switka.a poza tym poszukac jakichs porzadnych tlokow o stopniu sprezania conajmniej 10 w gore najlepiej kolo 11.
a wiec podsumowujac.aby uzyskac te 120 z 1,6 sohc wydasz kolo 5 tys w gore,a swap na 1,8 dohc 128 lub 140 konny to ksozt maks 1500zl.
powodzenia !
-zakup swinki 400zl
-zakup pompy plawia od dohc i wtryskow od dohc 200zl
dalej juz ciezko powiedziec:
-poniewaz to sohc na dzwigienkach wiec pojscie w ostry walek troche ryzykowny
co zostaje:
-obrobka porzadna glowicy 1500zl
-dolot 300zl
-wydech 1500zl
-wymiana tlokow na jakies wyzsze moze od wersji mx3 z 107km by pasowaly ?zl ale raczej nie bo podejrzewam ze sa inne katy podciec na zaowry w dohc
no coz.koszta duze a w sumie bez wymiany tlokow i wymiany walkow wiecej niz 100 koni nie uzyskasz.radze przeszukac net w poszukiwaniu walkow do tego silnika lub zamowic u switka.a poza tym poszukac jakichs porzadnych tlokow o stopniu sprezania conajmniej 10 w gore najlepiej kolo 11.
a wiec podsumowujac.aby uzyskac te 120 z 1,6 sohc wydasz kolo 5 tys w gore,a swap na 1,8 dohc 128 lub 140 konny to ksozt maks 1500zl.
powodzenia !
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo swap raczej nie wchodzi w grę wiem ile palą DOHC-e szczególnie magiczne 1840cm3 + TURBO (BPT) ponieważ zakupiłem ostatnio 323gt-r i miałem dzisiaj przyjemność troszkę nią w końcu pojeździć i te mniej więcej 12-15l na 100km średnio mi odpowiada. Ten SOHC ma być raczej do jazdy po mieście i krótkich tras ok. 25km, a chcę go trochę podkręcić żeby przy tym było trochę frajdy bo nie oszukując się te 80 z groszem to troszkę mało. Jak bym kupił samą świnkę, pompę i wtryski od DOHC-a ile mi to może podnieść pod pedałem i ile pójdzie mniej więcej spalanie w górę??
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
nie rozumeisz chyba podstawowej rzeczy.moc nie bierze sie z kosmosu
a z mieszanki.chcesz wieksza moc o tyle tez ci wzrosnie spalanie.chcesz 20% wiecej mocy 20% wieksze spalanie.a ty chcesz 120 koni zamiast 88 wiec mozesz liczyc na 40% wieksze spalanie.oczywiscie jak bedziesz z tej mocy korzystal.bo mozesz miec pod maska nie wiadomo ile mocy a nigdy nie naciskac na pedal gazu wiecej niz 1/3.ogolnie te rzeczy co wymieniles nic ci nie dadza moze 2 konie.musisz pomyslec jak do silnika wepchac wiecej powietrza.drug jest kilka:
-zwiekszenie pojemnosci poprzez rozwiercanie lub wymaine korb na takie o dluzszym skoku
-zwiekszenie stopnia sprezania poprzez wymiane tlokow lub splanowanie glowicy
-obrobka glowicy (obrobka niedoskonalosci w kanalach, poprawienei szczelnosci na styku zawor gniazdo zaworowe
-wymiana walkow na takie ktore maja dluzsze fazy rozrzadu i wiekszy wznios
-poprawienie dolotu,stozek, itg, map sensor zamiast przeplywki itd
-poprawienie wylotu, sportowy kolektor wydechowy,przelot wydech
majac juz te rzeczy do cylindrow zacznie wplywac duzo wiecej powietrza.i teraz zaczna ci sie przydawac pompa palwia mocniejsza i wtryski oraz swinka by odpowiednio ukladajac mapy paliwowe ustawic afr na poziomie 12,5.
same te elementy co wymieniles bez zrobienia czegos by do silnika wplywalo wiecej powietrza sa bez sensu.nic nie zmienia
-zwiekszenie pojemnosci poprzez rozwiercanie lub wymaine korb na takie o dluzszym skoku
-zwiekszenie stopnia sprezania poprzez wymiane tlokow lub splanowanie glowicy
-obrobka glowicy (obrobka niedoskonalosci w kanalach, poprawienei szczelnosci na styku zawor gniazdo zaworowe
-wymiana walkow na takie ktore maja dluzsze fazy rozrzadu i wiekszy wznios
-poprawienie dolotu,stozek, itg, map sensor zamiast przeplywki itd
-poprawienie wylotu, sportowy kolektor wydechowy,przelot wydech
majac juz te rzeczy do cylindrow zacznie wplywac duzo wiecej powietrza.i teraz zaczna ci sie przydawac pompa palwia mocniejsza i wtryski oraz swinka by odpowiednio ukladajac mapy paliwowe ustawic afr na poziomie 12,5.
same te elementy co wymieniles bez zrobienia czegos by do silnika wplywalo wiecej powietrza sa bez sensu.nic nie zmienia
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Aha dobra to teraz mi powiedz gdzie znaleźć (albo jakie dobrać z innego auta):
– korby o dłuższym skoku
– wałki
– map sensor
– itg
– sportowy kolektor wydechowy
– korby o dłuższym skoku
– wałki
– map sensor
– itg
– sportowy kolektor wydechowy
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
wałki u świątka z bydgoszczy (poszukaj w google na pewno ci znajdzie) ale podejrzewam ze do sohc ci nie zrobi.ja keidys chcialem do 1,8 sohc i juz na wstepie odmowil dorobienia,ale moze tobie zrobi.korby o dluzszym skoku to raczej mozesz zapomniec
sportowy kolektor wydechowy do tego silnika to tylko raczej indywidualna zabawa ze spawarka.kazdy zaklad tjuningowy ci taki dorobi. czy to 4-2-1 czy 4-1. map sensor to na allegro wpisz koszt 100zl maks.tylko pamietaj ze do tego juz musisz miec swinke np ecumaster det3, smt7 lub ms.itg to mozna zrobic np z przepustnic motocyklowych.poszukaj nawet na forum wpisujac slowa kluczowe i wyszuka ci kilkadziesiat linkow na temat itg , czy kolektora sportowego
uwzglednij jedno.kolektor wydechowy to juz bedzie koszt grubo ponad 400zl w wersji eko,walek kolo 1000,map sensor 100,itg nie weim ale pewnie cos kolo 1000lacznie ze wszystkim.najwiecej na pewno da sam walek,chodz ty masz ograncizenie obrtowo przy 6650 wiec ciezko bedzie troche z tym walkeim ale na epwno cos tam da.
uwzglednij jedno.kolektor wydechowy to juz bedzie koszt grubo ponad 400zl w wersji eko,walek kolo 1000,map sensor 100,itg nie weim ale pewnie cos kolo 1000lacznie ze wszystkim.najwiecej na pewno da sam walek,chodz ty masz ograncizenie obrtowo przy 6650 wiec ciezko bedzie troche z tym walkeim ale na epwno cos tam da.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Aha czyli raczej zapomnieć o podkręcaniu tego silniczka (koszty mówią same za siebie).
A jakbym dorobił kolektor 4-2-1 + przelotowy układ wydechowy i do tego map sensor (a i jaki byś polecał??) i świnkę da to coś??
A jakbym dorobił kolektor 4-2-1 + przelotowy układ wydechowy i do tego map sensor (a i jaki byś polecał??) i świnkę da to coś??
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
wszystko da.w tuningu silnika jest troche jak z puzlami.ulozysz jeden klocek to nei znaczy ze ulozysz calosc.potrzebuejsz wszystkie klocki ukladanki zeby cos zyskac.np nic ci nie da kolektor wydechowy jesli pozniej nie skorygujesz mieszanki i nie dolejesz troszke wachy tam gdzie kolektor zwiekszyl moment obrotowy.tak samo swinka nic nie da jesli nie zrobisz nic poza tym.wywalenie przeplywki i zastapienie jej map sensorem nie jest glupim pomyslem.dodatkowo wstawioasz stozek i power rure.zapewniasz zimny doplyw powietrza i montujesz swinke i w cenie okolo 1000zl juz masz okolo 5 koni na plusie.koelktor za 500zl czytaj zrobiony z przerobki jakiegos z allegro dac ci moze kolejne 5 kucy ale nie musi.wydech za 1000zl tez moze cos tam zmienaic zwlaszcza jak twoj obecny katalizator jest zapchany.lacznie za te 2500 jestes w stanei uzyskac te 10 kucy mzoe dobic do 100 
ciagle przypominam ze koszt swapa na 128 konnego lub 137 konnego bp a nawet 145 konnego z mx5 to koszt rzedu 1500zl
a i jeszcze ejdno.napisales ze ksozty tego silnika.nie koszty tuningu kazdego silnika r4 sa w przyblizeniu takie same.oczywiscei ejdne silniki juz na starcie sa kute maja dobry koelktor wydechowy itd.ale zazwyczaj czy to tuning wersji 1,3 czy 2,0 to koszt przyrostu mocy jest taki sam lub zblizony i na pewno duzo wyzszy niz swap na wieksza jednostke.spalanie wersji 1,3 wysokoobrotowej bedzie podobne jak niskoobrotowej 1,8. wiec nie patrz na pojemnosc patrz na moc.oczywiscie kazdy silnik ma jakas sprawnosc.ale wieksze znaczenie ma charkterystyka momentu czy mocy jaka uzyskuje silnik.i po tym mozna powiedziec czy bedzie palil duzo czy malo (nie mieszamy dieslow z benzynami zeby nie bylo;diesel o wiekszym momencie ebdzie palil wiecej niz diesel o mniejszym momenci i benzyna tak samo)
ciagle przypominam ze koszt swapa na 128 konnego lub 137 konnego bp a nawet 145 konnego z mx5 to koszt rzedu 1500zl
a i jeszcze ejdno.napisales ze ksozty tego silnika.nie koszty tuningu kazdego silnika r4 sa w przyblizeniu takie same.oczywiscei ejdne silniki juz na starcie sa kute maja dobry koelktor wydechowy itd.ale zazwyczaj czy to tuning wersji 1,3 czy 2,0 to koszt przyrostu mocy jest taki sam lub zblizony i na pewno duzo wyzszy niz swap na wieksza jednostke.spalanie wersji 1,3 wysokoobrotowej bedzie podobne jak niskoobrotowej 1,8. wiec nie patrz na pojemnosc patrz na moc.oczywiscie kazdy silnik ma jakas sprawnosc.ale wieksze znaczenie ma charkterystyka momentu czy mocy jaka uzyskuje silnik.i po tym mozna powiedziec czy bedzie palil duzo czy malo (nie mieszamy dieslow z benzynami zeby nie bylo;diesel o wiekszym momencie ebdzie palil wiecej niz diesel o mniejszym momenci i benzyna tak samo)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
A jeżeli zdecydował bym się na swap to nie będzie trzeba przerabiać mocowań silnika?? Jak co to chyba interesował by mnie silnik z MX-a bo tego trochę jest, a silniki z 323 ciężko trochę jest dorwać zdrowe
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
co do mx5 nie wiem na sto procent.musisz popytac tu i tam torszke.ogolnie najbardziej rozwojowy silnik z lat 99-2001 bo ma zmienne fazy rozrazdu a nadal to bp. na pewno troszke inne wyprowadzenia wezy wody i oleju.wiesz nei weim czy ktos robil swapa na ten silnik.bylbys pionierem.i widzisz tu mzoesz sie popisac. i tu bym nie zalowal kasy.bo silnik prawie nowka.tloki masz juz doprezone, glwoica ze zmiennymi fazami.po prostu cuda ala honda z vteciek.taka fura to jzu wymaitacz.pamietaj tylko kupuj zawsze silnik z komputerem, wiazka od silnika do komputera.to najwazniejsze.czasami tez warto wziasc pompe palwia bo ejst inna i mocowania, czytaj wszystkie tuleje metalowo gumowe.ale w tym przypadku sie nie przydadza.miata ma silnik wzdluznie nie poprzecznie.
do dziela badz pionierem w projekcie wartym tej zabawy a nie sie bawic w g@wnie nie wartym zabawy 
ogolnie do bp z gt 323 mocowania sa identyczne.tylko bieresz silnik w komplecie z wlasnie tymi tulejami emtelwo gumowymi i lapami i wszytsko ejst plugg and paly.odnosnie maity nie wiem ale jak wspomnialem wczensiej to tez jest silnik bp
ogolnie do bp z gt 323 mocowania sa identyczne.tylko bieresz silnik w komplecie z wlasnie tymi tulejami emtelwo gumowymi i lapami i wszytsko ejst plugg and paly.odnosnie maity nie wiem ale jak wspomnialem wczensiej to tez jest silnik bp
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Więc chyba mnie przekonałeś
hehe. Patrzyłem już za silnikiem myślę, że za 1500tysia jestem w stanie wyrwać coś mądrego. A w sumie o mocowanie nie mam się co martwić najwyżej kumpel mi dorobi bo jest spawaczem to zrobi to dobrze i pewnie. W takim razie pod koniec miesiąca będę zaczynał zabawę. Tylko jedno mnie martwi jaką ja skrzynię podepnę pod ten silnik?? Bo w MX-ie jest chyba wzdłużny czyż nie?? A skrzynia z mojego SOHC-a się raczej nie przyda do tego bo ją chyba rozerwie hehe.
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
poelcam ci pogadac z kolesiem od najszybszej bp wolnosssacej na forum czyli jackeim 176
151 koni 6,6 do setki i jezdzi na skrzyni od wersji 1,3.oczywiscie kolo zamachowe rowniez z tego silnika.calosc sprzegneiote z silnikiem bp.ladnie to gania i dorownuje predkoscia 2,5 klkom i prawie 2,5 litrowym kl-ze
wiec pogadaj troszke z nim.poszukaj topikow odnosnie silnika bp z mazdy maity.zrobsiz cos czego chyba jeszcze nikt na forum mazdy nie robil.mowie szukaj silniczka 99-2001 
151 koni 6,6 do setki i jezdzi na skrzyni od wersji 1,3.oczywiscie kolo zamachowe rowniez z tego silnika.calosc sprzegneiote z silnikiem bp.ladnie to gania i dorownuje predkoscia 2,5 klkom i prawie 2,5 litrowym kl-ze
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ręce opadają.
Nie rozumiem tu czegoś, dlaczego nie zeswapujesz na 1.8 DOHC? Przecież jak podkręcisz B6 na 120 km ( w co wątpię) to i tak będziesz miał takie same spalanie jak w 1.8 DOHC.No i cena, swap wyjdzie ok. 2 tyś (zawyżam) a tuning... sporo więcej.Także przemyśl to.
Nie rozumiem tu czegoś, dlaczego nie zeswapujesz na 1.8 DOHC? Przecież jak podkręcisz B6 na 120 km ( w co wątpię) to i tak będziesz miał takie same spalanie jak w 1.8 DOHC.No i cena, swap wyjdzie ok. 2 tyś (zawyżam) a tuning... sporo więcej.Także przemyśl to.
Młody.
Klamka zapadła będzie swap na 1.8bp od MX-a. Projekt rusza pod koniec tygodnia tz. jutro jadę po silnik
Jeszcze do końca nie wiem jak go tam zmieszczę, ale coś się wymyśli.
Jeżeli ktoś ma dla mnie jakieś rady to chętnie wysłucham bo w sumie to mój 1 swap nie licząc swapu na 1.4T w maluchu, ale to głównie projekt kumpla hehe:D
Jeżeli ktoś ma dla mnie jakieś rady to chętnie wysłucham bo w sumie to mój 1 swap nie licząc swapu na 1.4T w maluchu, ale to głównie projekt kumpla hehe:D
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
gawelneon17 – przeczytalem temat 2 razy i nie do konca rozumiem motywy jakimi sie kierujesz. mozesz mi wyjasnic? – pytam z czystej ciekawosci
jak ma byc ekonomiczny to niech taki zostanie a do smigania masz przeciez:
Teraz: Mazda 323(BG) 1,6 8v '90, Mazda 323GT-R(BG) 1,8 16v+TURBO '93
po co ruszac ekonomiczne wozidelko jak masz gtr? – i tak spalanie bedzie podobne a predkosci i przyspieszenia znacznie mniejsze.
jako posiadacz mx5 1,8fl – czyli tego co szukasz informuje iz na krutkich dystansach – zwlaszcza w miesci ciezko sie zmiescic w 10-12l
gawelneon17 napisał(a):ponieważ zakupiłem ostatnio 323gt-r i miałem dzisiaj przyjemność troszkę nią w końcu pojeździć ............
Ten SOHC ma być raczej do jazdy po mieście i krótkich tras ok. 25km, a chcę go trochę podkręcić żeby przy tym było trochę frajdy bo nie oszukując się te 80 z groszem to troszkę mało.
jak ma byc ekonomiczny to niech taki zostanie a do smigania masz przeciez:
Teraz: Mazda 323(BG) 1,6 8v '90, Mazda 323GT-R(BG) 1,8 16v+TURBO '93
po co ruszac ekonomiczne wozidelko jak masz gtr? – i tak spalanie bedzie podobne a predkosci i przyspieszenia znacznie mniejsze.
jako posiadacz mx5 1,8fl – czyli tego co szukasz informuje iz na krutkich dystansach – zwlaszcza w miesci ciezko sie zmiescic w 10-12l
Nie no tak naprawdę to się trochę podrajcowałem tym, że może to być pierwszy projekt BG z silnikiem MX-a. W sumie do ekonomicznej jazdy mam jeszcze autko mamy:D.
P.S.– Zanim GT-R wyjedzie z garażu minie trochę czasu bo w tej chwili jestem w trakcie sprowadzania i szukania niektórych rzeczy do niej, a w wolnym czasie (w sumie go sporo pomiędzy dostawami części do GT-R) można działać nad tym projektem. Czy nie było by fajnie mieć takią BG z silnikiem MX-a w garażu?? Chyba było by zaje....
!
P.S.– Zanim GT-R wyjedzie z garażu minie trochę czasu bo w tej chwili jestem w trakcie sprowadzania i szukania niektórych rzeczy do niej, a w wolnym czasie (w sumie go sporo pomiędzy dostawami części do GT-R) można działać nad tym projektem. Czy nie było by fajnie mieć takią BG z silnikiem MX-a w garażu?? Chyba było by zaje....

Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
a mi ten cały temat pachnie koszem i też tak troszeczkę nokią zalatuje....
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Po pierwsze: wg. wikipedii dopiero od 2001 montowane były zmienne fazy rozrządu i to w dodatku tylko na wałku ssącym. Po za tym napisane tam jest też coś takiego:
" Car and Driver magazine and numerous owners confirmed the missing power, and Mazda offered to buy back the 2001 cars due to those misleading power claims. Owners who did not take up the buy back offer were offered an apology and free servicing for the warranty period."
Także nie ma wogóle co porównywać tych Mazdowskich zmiennych faz do Hondowskiego VTEC'a.
Po drugie: problemem przy przeszczepie z MX-5 bądą kolektory, zarówno ssący jak i wydechowy. Te z MX-5 w żaden sposób nie podejdą. Trzeba będzie rzeźbić coś na zamówienie.
" Car and Driver magazine and numerous owners confirmed the missing power, and Mazda offered to buy back the 2001 cars due to those misleading power claims. Owners who did not take up the buy back offer were offered an apology and free servicing for the warranty period."
Także nie ma wogóle co porównywać tych Mazdowskich zmiennych faz do Hondowskiego VTEC'a.
Po drugie: problemem przy przeszczepie z MX-5 bądą kolektory, zarówno ssący jak i wydechowy. Te z MX-5 w żaden sposób nie podejdą. Trzeba będzie rzeźbić coś na zamówienie.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
to ze nie podejda to kazdy rozsadny czlowiek wie.w koncu tu jest silnik podluznie a nie poprzecznie.dolot jest nie z tej strony.a z tymi zmiennymi fazami co chcesz poweiudziec ze co sie psuje.porownaj sobie bezawaryjnosic mx5.na pewno sa daleko z przodu przed hondami wiec jesli w mazdzie sie psuja fazy to w hondach juz dawno ich nie ma.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje