Kontrolka płynu spryskiwaczy (323BG 1.6 8v)
Strona 1 z 1
A więc moje pytanie jest takie jak mam ominąć tą głupią kontrolkę żeby się nie świeciła. Świeci się dlatego, że poprzedni właściciel wyciepał zbiorniczek (ten z tyłu) razem z pływakiem i kabelki są luźne. Dodam, że płyn w zbiorniczku z przodu jest. Próbowałem już spiąć te kabelki, a nawet wyjmowałem bezpiecznik odpowiedzialny za spryskiwacze i wycieraczkę tylnej szyby, ale nic to nie pomogło. Proszę pomocy w tej sprawie bo mnie już denerwuje ta świecąca się kontrolka podczas jazdy. A i dodam, że nie mam zamiaru kupować tego zbiorniczka wraz z pływakiem ponieważ chcę całkowicie spryskiwacz i wycieraczkę tylnej szyby usunąć.
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
No na zwarcie przewodów właśnie powinno zadziałać – to jest – przestać świecić. Być może masz gdzieś przewód przecięty i stąd taki objaw. Istnieje jeszcze szansa, że to z przodu masz uwalony czujnik braku płynu. Często, za często one po prostu padały...
Jeśli chcesz się pozbyć kontrolki po najmniejszej linii oporu to wystarczy wyjąć żarówkę z deski
Pozdrawiam
Jeśli chcesz się pozbyć kontrolki po najmniejszej linii oporu to wystarczy wyjąć żarówkę z deski
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
hehe no to jest rozwiązanie, a co jakbym zwarł te przewody z przodu?? Powinienem się wtedy dowiedzieć czy mam gdzieś walnięty kabelek czy może jednak coś innego nawaliło
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
Teoretycznie zamykając obwód odłączasz żarówkę. Zamiast zrywać elektrykę, weź szpilkę i wetknij w przewody przez izolacje
Najwyżej wywalisz bezpiecznik...
Powiem krótko
Zapaliła się u mnie kontrolka płynu – sprawdziłem – płyn jest – sruuuu... poleciała żarówka
Nie miałem czasu na zabawę z czujnikiem który pokazuje i tak trochę wątpliwą informacje
Jak bym kurna nie wiedział, że jak nic z dziurek nie leci, to pewnie brak jest płynu w zbiorniku
Dobrze, że jeszcze nie wymyślili aby braki płynu w spryskiwaczach uzupełniać tylko w autoryzowanych punktach ASO
Pozdrawiam
Powiem krótko

Dobrze, że jeszcze nie wymyślili aby braki płynu w spryskiwaczach uzupełniać tylko w autoryzowanych punktach ASO
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
w 323F niema pływaka w zbiorniczku z tyłu, zakładam że w 323 nie będzie inaczej. Szukaj problemu z przodu (może się np. pływak zblokował na dole zbiorniczka?)
To co tam w końcu jest jakiś czujniczek bo kurde mam ten sam problem w jednej jak i w drugiej hehe ani tu ani tu nie ma z tyłu tego zbiorniczka na płyn i kabelki są po prostu odcięte. W B6 już problem mam z głowy po prostu wywaliłem żarówkę podczas dzisiejszego tuningowania hehe. A do GT-R będę prawdopodobnie kupował oryginalny kompletny zbiorniczek.
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
gawelneon17 napisał(a):A do GT-R będę prawdopodobnie kupował oryginalny kompletny zbiorniczek.
Jak z czujnikiem, to i tak się popsuje
A tak poważniej – olej ten czujnik
Ostatnio po dłuższych poszukiwaniach odkryłem miejsce w którym moja delikatnie ciekła... Tym miejscem jest... łączenie teleskopów z budą. Po tych kilku latach po prostu zaczęło się sączyć po śrubie... To tak na przyszłość jak będziesz szukał przyczyny niedziałającego spryskiwacza
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
markmas napisał(a):gawelneon17 napisał(a):A do GT-R będę prawdopodobnie kupował oryginalny kompletny zbiorniczek.
Jak z czujnikiem, to i tak się popsuje![]()
A tak poważniej – olej ten czujnikNajważniejsze w tyle jest to, żeby nie było żadnego przecieku płynu i wody z zewnątrz! Niestety tył Mazdy 323 jest trochę nie szczelny i w miejscu na zbiornik lubi zbierać się woda która skutecznie unieruchamia silniczek od spryskiwacza (korozja).
Ostatnio po dłuższych poszukiwaniach odkryłem miejsce w którym moja delikatnie ciekła... Tym miejscem jest... łączenie teleskopów z budą. Po tych kilku latach po prostu zaczęło się sączyć po śrubie... To tak na przyszłość jak będziesz szukał przyczyny niedziałającego spryskiwacza![]()
Pozdrawiam
Hehe GT-R-ę chcę zrobić na oryginał, więc wszystko ma być idealnie, cacy, miód malina po prostu lodzio miodzio tylko na spoty i ewentualne pokazy czy coś w tym rodzaju (ale do tego jeszcze daleka droga
A z tym cieknięciem to dzięks na pewno się przyda haha
Tak Mirku są dwa
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
wyjmujesz zegary, wyjmujesz zarowke od tej kontrolki i po robocie... do wykonania w 15 minut... a jak masz chuda i dluga reke to od dolu (za zegarami pod kierownica) siegniesz do tej zarowki i ja wyjmiesz...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość