
CHIP Tuning – DIESEL
Witajcie,
Trochę odpuściłem śledzenie tematu, po tym jak założyłem boxa. Nie mniej jednak to co tu czytam to powiem wam, że jestem w wielkim szoku. mnie by interesowało te 150KM i jakieś 300Nm hehe. jedna rzecz mnie zaciekawiła otóż piszecie, że turbiny dmuchają 1,7;1,9 bara a u mnie po zamontowaniu MBC nie chciała dmuchać więcej jak 1.0 bara?! w czym może tkwić problem? aha autko nie dymi w ogóle, tak samo turbina jest suchutka. modelu turbiny wam nie podam bo nawet nie wiem gdzie to sprawdzić.
Trochę odpuściłem śledzenie tematu, po tym jak założyłem boxa. Nie mniej jednak to co tu czytam to powiem wam, że jestem w wielkim szoku. mnie by interesowało te 150KM i jakieś 300Nm hehe. jedna rzecz mnie zaciekawiła otóż piszecie, że turbiny dmuchają 1,7;1,9 bara a u mnie po zamontowaniu MBC nie chciała dmuchać więcej jak 1.0 bara?! w czym może tkwić problem? aha autko nie dymi w ogóle, tak samo turbina jest suchutka. modelu turbiny wam nie podam bo nawet nie wiem gdzie to sprawdzić.
- Od: 21 sie 2009, 17:37
- Posty: 24
- Skąd: Warszafka
- Auto: 323F 2.0 DITD 90KM
Powiem Ci, ze Warszawa prawie plaska jak stol, a jednak ciezko bylo znalec naprawde prosta prosta, co u mnie powodowalo roznice +-1 an nawet +-2 w trzech przypadkach na 15. Ale ok, wynik z GPS jest o wiele bardziej prawdopodobny, skoro Ci sie powtorzyl to jest ok o ile nie bylo z gorki.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
witam. jestem nowy na forum. bardzo zainteresował mnie temat rezystorów. jestem z warszawy, czy istnieje możliwość instalacji przez kogoś z forum tej instalacji:?? mrgreen^^ . Pozdrawiam. elo elo 626 2.0
-
mlody626
Witam tez mam mazde 626 GF DiTD RF2A i też bym spróbował z tym rezystorem... może ktoś wie jak to podłączyć bu u mnie nie ma przeplywki... Proszę o pomoc!!!!
- Od: 4 gru 2008, 17:20
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa - Powsin
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98
Kto mi podpowie łopatologicznie jaka jest procedura podwyższenia mocy turbiny poprzez regulację cięgna do zaworu WASTEGATE w silniku RF4.
Zależy mi dodać troszeczkę mocy poprzez tą regulację.
Ewentualnie proszę odesłać mnie na właściwy wątek na forum.
Zależy mi dodać troszeczkę mocy poprzez tą regulację.
Ewentualnie proszę odesłać mnie na właściwy wątek na forum.
asaselllo, GFa przestała mnie w końcu "kopać"....
Poprawiłem całą instalację (tak jak radziłeś...) i wystroiłem co trzeba – jeździ lepiej. Myślę, że zeszłoroczne 8,90s (0-96km/h) by Gtech oczywiście (śmiech) jest do poprawienia, co nie zmienia faktu, że cały czas walczymy z obrotami poniżej 2000. Zmieniłem kółka na właściwe i trakcja w końcu... właściwa 

Witam! Mam pytano do Forumowiczów – czy ktoś słyszał już o chiptuningu silnka 2,2 MZR-CD mazdy? (konkretnie w CX-7 ale to chyba mniej ważne)
Spoko, czekamy na kreski. Z samej arytmetyki wychodzi że aby wypluć 170 KM przy 4000 obr turbina musiałaby dawać około 320 Nm, a przy 4500 jeszcze 285 Nm. Wartości przybliżone, natomiast z wykresu powyżej widać że niuton od 2800 spada na łeb na szyję.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Pewnie jakieś 1380kg... nie bawię się w wybebeszanie auta i staram się nie jeździć na rezerwie
Biorąc pod uwagę moc i masę wynik uważam za satysfakcjonujący. Był G-tech to były testy ale jakoś za tym nie tęsknię – szkoda mi auta
i nowego sprzęgła
Aaa samemu kierownikowi przydało by się trochę nauki ale nie jest źle.

Biorąc pod uwagę moc i masę wynik uważam za satysfakcjonujący. Był G-tech to były testy ale jakoś za tym nie tęsknię – szkoda mi auta

Zmierzyłem ciśnienie doładowania.
Wyszło 0,9
Niedawno przeczyściłem dolot i muszę przyznać, że jest różnica na plus oczywiście.
W wielką sobotę miałem okazję przejechać się DITD 153KM z Leszna. Miała MBC ustawione na 1,3 bara (tak przynajmniej twierdzi właściciel). Po takich przejażdżkach coraz bardziej ciągnie mnie do zwiększenia mocy do okolic 150 KM
Wyszło 0,9
Niedawno przeczyściłem dolot i muszę przyznać, że jest różnica na plus oczywiście.
W wielką sobotę miałem okazję przejechać się DITD 153KM z Leszna. Miała MBC ustawione na 1,3 bara (tak przynajmniej twierdzi właściciel). Po takich przejażdżkach coraz bardziej ciągnie mnie do zwiększenia mocy do okolic 150 KM
- Od: 3 gru 2009, 11:25
- Posty: 58
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323f DITD 101KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje