Remont Silnika 2.0 V6 KF

Postprzez marcinasss82 » 10 lut 2010, 19:49

Witam wszystkich miłośników Mazdeczek wszelkiego modelu :)

Jakieś półtora roku temu kupiłem taką Mazdeczkę z silnikiem 2.0 v6 bardzo sympatyczny motor <serduszka>
Niestety silnik się popsuł i właśnie robię remącik który nie jest tani ale jeśli się <serduszka> swoje auto to cena nie gra roli ;)
Silnik został zdemontowany do części pierwszych. Wszystkie potrzebne części zostały zakupione i dzisiaj zawiozłem co trzeba do szlifierza. Teraz czekam tylko aż odpali moja Madzia.

Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej szczegółów to proszę pisać postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Można też opisać swoje doświadczenia jeśli chodzi o remont lub jakieś inne naprawy związane z mazdą 323F BA KF 2.0 v6.
Każda informacja może być pomocna.

Pozdrawiam wszystkich
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 maja 2008, 19:35
Posty: 27
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323F BA 2.0 v6

Postprzez marcinasss82 » 1 mar 2010, 23:19

Witam. Ja dopiero co skończyłem remont silnika v6 i koszt remontu jest bardzo duży. A co do docierania silnika to trzeba dotrzeć silniczek powoli i bez szaleństw każdy silnik trzeba dotrzeć a z tego co tu czytam to niektórzy raczej nie mają pojęcia o docieraniu. Ja swój silnik na pewno będę docierał wolno i spokojnie a ktoś może dać ostro w gaz i ciekawe kto lepiej na tym wyjdzie heh
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 maja 2008, 19:35
Posty: 27
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323F BA 2.0 v6

Postprzez sebastian007_19 » 2 mar 2010, 00:04

ja tez kolego wyminielem 2.0 v6 bral mi oleju bradzo podobnie hehe teraz jestem zadowolny bierze na 10,000km moze pół litra troche do drepcze;)
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2010, 15:44
Posty: 34
Auto: Mazda 323f 2.0 v6!

Postprzez jojek-1990 » 2 mar 2010, 14:40

Kolego marcinasss82 oczywiście że trzeba docierać spokojnie ,ale też raz na jakiś czas trzeba go wkręcić na wyższe obroty poniewaz silnik musi też się przyzwyczaić do obciążeń itp. Mnie remoncik wyszedł nieco powyżej 3tys. za same części bo remont przeprowadziłem sam:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez marcinasss82 » 2 mar 2010, 23:00

No ja to zrobiłem tylko trochę ponad 100 kilometrów to jeszcze nie czas na wkręcanie.To chyba kolega wymieniał też tłoki i całą resztę bo mnie wyniósł prawie 4tysie i robił mi fachura. Tylko mam teraz drugi problem po wjechaniu do swojego już garażu i ponownym odpaleniu auta zaczęły mi falowa obroty chyba jakieś fatum stoi nad moim garażem bo jak wracałem od mechanika to było wszystko ok ciężka sprawa
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 maja 2008, 19:35
Posty: 27
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323F BA 2.0 v6

Postprzez ireeq » 16 mar 2010, 08:58

Witam serdecznie. Ja właśnie robie remont mazdy z silniczkiem v6. I pojawił mi się mały problem, ktoś mi ruszył koła pasowe od wałków rozrządu i teraz nie wiem na którym ma być L a na którym R. Czy patrząc od strony rozrządu to czy po prawej ręce mamy R a po lewej L, czy może odwrotnie? Z góry dziękuje za odpowiedź
ireeq
 

Postprzez jojek-1990 » 16 mar 2010, 15:03

L to jest ta od strony czołowej czyli po tej stronie co masz umieszczoną pokrywe zaworów z wlewem na olej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez ireeq » 16 mar 2010, 22:14

dziękuje za odpowiedź, już poradziłem sobie z rozrządem i jutro silnik wraca do madzi :)
ireeq
 

Postprzez hopek » 21 mar 2010, 12:44

marcinasss82 napisał(a): Wszystkie potrzebne części zostały zakupione i dzisiaj zawiozłem co trzeba do szlifierza.
Pozdrawiam wszystkich

domyslam sie ze szlifowałes wał, tuleje, tak ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323