A cena 1 wtrysku (nowego) w PL to ok. 1700zł
stukanie nieregularne w silniku m 6 disel
A po co wszystkie? To tak jakby przy złapaniu gumy wymieniać wszystkie opony.
A cena 1 wtrysku (nowego) w PL to ok. 1700zł
A cena 1 wtrysku (nowego) w PL to ok. 1700zł
Grzyby napisał(a):A po co wszystkie? To tak jakby przy złapaniu gumy wymieniać wszystkie opony.
A cena 1 wtrysku (nowego) w PL to ok. 1700zł
Mysle Mariusz ze troche złe porownanie , jak jeden padl to za miesiac padnie drugi , gdyby to bylo moje auto wymienil bym wszystkie ( na sprawne uzywane oczywiscie )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jaksa co do czesci to troche dziwnie jezdzilem bmw 318is przez 4 lata tutaj i czesci to wkazdym kiosku dostaniesz tak jak audi,vw,mercedes a co do mazdy sami garazysci dzisiaj sie zastanawiali gdzie by to uderzyc
cena niewiem czy to drogo jeszcze nieznam tutejszej jesli bedzie przestepna to se wszystkie wymienie , jesli opony sa stare to na drugiej guz wylezie dzieki za cene
cena niewiem czy to drogo jeszcze nieznam tutejszej jesli bedzie przestepna to se wszystkie wymienie , jesli opony sa stare to na drugiej guz wylezie dzieki za cene
- Od: 28 lut 2010, 08:15
- Posty: 12
Powaliles wszystkich – Brawo Michał 

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W koncu.. 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Wszystko pięknie, ale nie rozumiem dlaczego Myjk zmodyfikował swój pierwszy post nie pozostawiając po tym śladu. Piszę o stwierdzeniu z jego posta, 'że to pewnie rozrząd strzelił' do którego to zdania się potem odnosiliśmy i wychodzimy teraz na idiotów. Posta zmienić wolno, ale bez śladu to chyba przywileje moda ? A fe. Nieładnie. Trzeba umieć się przyznać do błędu a nie tuszować po fakcie i do tego bez skrupułów przyjmować potem pochlebstwa. U mnie minus za nieetyczne postępowanie.
Edit. Nie mam pewności, ale dopisek o wtrysku i smoku też pojawił się chyba później.
Edit. Nie mam pewności, ale dopisek o wtrysku i smoku też pojawił się chyba później.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth, o co Ci chodzi? Żadnego posta nie zmieniałem. Fakt, "przejęzyczyłem" się i użyłem skrótu myślowego w słowie "strzał", bo chodziło mi raczej o przeskoczenie rozrządu albo uszkodzenie rolki napinacza. Ale fakt jest taki, że ŻADNEGO WCZEŚNIEJSZEGO postu nie edytowałem i wypraszam sobie. Akurat do błędów przyznać się, także publicznie, potrafię!
PS nie mogę edytować postu tak, żeby nie pozostał po tym ślad, pomimo że jestem moderatorem!
Errata, na nowej edycji forum mogę jednak edytować posty bez śladu – co nie zmienia faktu,
że postu nie zmieniałem i żądam przeprosin mcbeth, bo to już się w pale nie mieści.
PS nie mogę edytować postu tak, żeby nie pozostał po tym ślad, pomimo że jestem moderatorem!
Errata, na nowej edycji forum mogę jednak edytować posty bez śladu – co nie zmienia faktu,
że postu nie zmieniałem i żądam przeprosin mcbeth, bo to już się w pale nie mieści.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a): Fakt, "przejęzyczyłem" się i użyłem skrótu myślowego w słowie "strzał", bo chodziło mi raczej o przeskoczenie rozrządu albo uszkodzenie rolki napinacza.
Dla mnie(jak i dla większości zapewne) pojęcie 'strzelił' jest jednoznaczne – pęknięcie paska.
Myjk napisał(a): Ale fakt jest taki, że ŻADNEGO WCZEŚNIEJSZEGO postu nie edytowałem i wypraszam sobie. Akurat do błędów przyznać się, także publicznie, potrafię!
PS nie mogę edytować postu tak, żeby nie pozostał po tym ślad, pomimo że jestem moderatorem!
Jakim cudem w takim razie zniknęło słowo 'strzelił' w Twoim poście ? Widzę, że trzeba jednak zawsze cytować post komentowany
Ale OK. W takim razie przyznaj się, co było i czego nie było w oryginalnym pierwszym poście i sprawa będzie jasna...
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Jakto zniknęło?! Cały czas tam jest!
viewtopic.php?p=1643058#p1643058
viewtopic.php?p=1643058#p1643058
Myjk napisał(a):kriis napisał(a):sory myjk za bledy pisze z brukseli klawiature mam fancuska azert niemam znakow polskich
Przestań się tłumaczyć z błędów, bo popełniasz takie, w których plitery nie są Ci potrzebne. Skup się, albo słownik sprawdzający pisownię zainstaluj.kriis napisał(a):co do rozzadu powiedzieli mi ze niema takiej koniecznosci bo jeszcze moge smialo jezdzic okolo 50 tys.km
No to teraz wracaj do tych, co Ci sprzedali szrota i dochodź swoich praw, bo prawdopodobnie rozrząd Ci strzelił.
Pozdor Myjk
[/quote]Myjk napisał(a):Jakto zniknęło?! Cały czas tam jest!
[...]
No to teraz wracaj do tych, co Ci sprzedali szrota i dochodź swoich praw, bo prawdopodobnie rozrząd Ci strzelił.
Ok. Jest. Być może nie zauważyłem, że to jest w drugim poście. Jeśli tak to przepraszam.
Ale skąd w takim razie zdanie o wtrysku i smoku w pierwszym poście, skoro 'to rozrząd strzelił' ? Kiedy to bezśladowo dopisano ?
Nie akceptuję tego zwłaszcza ze strony moda. Dla mnie EOT. Możesz mnie najwyżej nagrodzić banem.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Weź sobie przeanalizuj dyskusję od początku, bo nie wierzę, że jesteś taki nierozgarnięty. Pierwsza moja odpowiedź, domniemanie problemu (wtrysk/smok) z wcześniejszą prośbą o napisanie informacji o rozrządzie. Po odpowiedzi autora stwierdziłem, że brak wymiany rozrządu w aucie z drugiej ręki może być przyczyną problemów. Dalej byłeś już Ty, a że Ci się przypadkiem popieprzył pierwszy post z drugim i myślałeś że widziałeś coś innego niż było napisane, to już nie moja wina. Wiedz, że szacunek do Ciebie, którym Cię od początku tutaj obdarowywałem, straciłeś bezpowrotnie. Z mojej strony również EOT.
PS a banów rozdawać nie mogę i wcale mnie to nie jakoś specjalnie nie martwi
PS a banów rozdawać nie mogę i wcale mnie to nie jakoś specjalnie nie martwi
Pozdor Myjk
W rezultacie wymiany PW Myjk przekonał mnie, że moja wersja wydarzeń w niniejszym wątku nie jest zgodna z rzeczywistością i moje wnioski były dla niego obraźliwe. W związku z tym przepraszam go za moje posądzenia o nieetyczność. 
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Szkoda, że rozegrało się to na forum publicznym – ale już wyjaśnione i przynajmniej ja, puszczam całość w zapomnienie.
Wracając do tematu – przepraszam za zamieszanie tym "rozrządem" – niemniej jednak doświadczenie forumowe mówi,
aby przy aucie z drugiej ręki na tym elemencie nie oszczędzać i nie wierzyć sprzedającemu na słowo. Może być przykro.
Mnie tylko jeszcze zastanawia brak mocy przy tym lejącym wtrysku – to raczej nie jest normalne...
Temat jest w zasadzie wyjaśniony, a że powielony to trafi do kosza jak tylko przyschnie i jakieś nowe fakty się nie pojawią.
Miejmy nadzieję, że się nie pojawią.
PS wygrzebałem takie oto wątki – proponuję autorowi tego wątku je dokładnie przeczytać
viewtopic.php?f=90&t=81037
I jeszcze ten
viewtopic.php?f=90&t=62018
Wracając do tematu – przepraszam za zamieszanie tym "rozrządem" – niemniej jednak doświadczenie forumowe mówi,
aby przy aucie z drugiej ręki na tym elemencie nie oszczędzać i nie wierzyć sprzedającemu na słowo. Może być przykro.
Mnie tylko jeszcze zastanawia brak mocy przy tym lejącym wtrysku – to raczej nie jest normalne...
Temat jest w zasadzie wyjaśniony, a że powielony to trafi do kosza jak tylko przyschnie i jakieś nowe fakty się nie pojawią.
Miejmy nadzieję, że się nie pojawią.
PS wygrzebałem takie oto wątki – proponuję autorowi tego wątku je dokładnie przeczytać
viewtopic.php?f=90&t=81037
I jeszcze ten
viewtopic.php?f=90&t=62018
Pozdor Myjk
dzieki myjk poczytalem se to te brak mocy to tak jak tam kolega opisal jakby na 3 garkach pracowal i wkreca sie wyzej
teraz szok mowiliscie ze stad do polski czesci ciagna bylem dzisiaj w garazu mazdy wtryski komplet to 2046.00e to polowa wartosci jaka zaplacilem za auto,uzywki to koszt 160.00e
znalazlem jeden od kolegi dobry wtrysk maja sprawdzic jak bedzie po wymianie jesli oki to bede szukal w polsce ,widzialem na alegro koszt 400zl to jest 100e
teraz szok mowiliscie ze stad do polski czesci ciagna bylem dzisiaj w garazu mazdy wtryski komplet to 2046.00e to polowa wartosci jaka zaplacilem za auto,uzywki to koszt 160.00e
znalazlem jeden od kolegi dobry wtrysk maja sprawdzic jak bedzie po wymianie jesli oki to bede szukal w polsce ,widzialem na alegro koszt 400zl to jest 100e
- Od: 28 lut 2010, 08:15
- Posty: 12
Grzyby napisał(a):Nowe w ASO Mazdy w PL to bodajże koło 20kzł (czyli 5000 euro). Masz taniej u siebie
Piec tysia za jeden?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6